Saab 900 96 istmesoojendus

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
K92
Postitusi: 53
Liitunud: P Aug 28, 2011 19:23
Asukoht:
Auto:

#1

Tegu siis kaltsistmega, armatuuris istmesoojendusnupud olemas. Ilmselt suvel kujutasin ette ,et töötab , kuna iste oli kogu aeg kuum :P, kuid nüüdseks olen aru saanud ,et ikka ei toimi.
Mis võiksid olla esimesed asjad, mida kontrollid ?
Kuskilt foorumist lugesin ,et mõistlik oleks algul kontrollida voltmeetriga kas vool jõuab istmeni.
Kasutaja avatar
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#2

kaitset ka võib ülevaadata, kui on korras, siis voltmeetriga istme all, kas 12v jõuab, kui on, siis ohmmeetriga (või pigem signaaliga, kui multimeeter võimaldab) istme elemeti kontrollida, kas on katki või mitte
Kasutaja avatar
Scorps
Postitusi: 142
Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW

#3

Lüliti ikka ka, kuigi see lüliti vist ei tohiks olla nii keerukas kui nt 9000 oma.
K92
Postitusi: 53
Liitunud: P Aug 28, 2011 19:23
Asukoht:
Auto:

#4

Sai istme alt juhe välja kakutud , vool jõudis istmeni küll , seega probleem siiski istmes ?
Mis variandid võivad olla ?
Reinart
Postitusi: 87
Liitunud: T Okt 21, 2008 18:38
Asukoht:
Auto:

#5

See peaks olema üsna levinud viga. Istme sees on lihtsalt üks või mitu katkestust soojenduselemendis sees. Kuuldavasti on need traadid seal üpriski õrnad, et põlvepidi istmel turnida ei tasu.
Vasta