M: 9k Aero -93

Ost, müük, vahetus, rentimine, kinkimine...
Vasta
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#1

Kõigele heale kunagi tuleb lõpp kah, kuna pere kasvab ja on vaja midagi praktilisemat ja suuremat nt. Zafira OPC.
Huvipärast panen müüki, kiiret kuhugi pole.

1993 aasta väljalase, aga rooste puudub, kuna ostes tegin kohe korrosioonikaitse.
Hind ~4k, sõltub ka komplektatsioonist, tahaks müüja kogu varaga mis on kogunenud aastatega: originaal mootor mis oli peal, 3 käigukasti 2 tervet ja üks juppideks võetud, suve 18" valuveljed, talvised 15" valuveljed, töökorras igaksjuhuks ostetud thortue body TCS-iga, 4 kliimaplokki mis peale puhkust kõik töötavad:wtf:

Kontaktiks U2U või 55531150, parem U2U kuna ei asu Eestis ja see number on nagu kodu telefon.
Pildid ja mingi nimekiri vahetatud asjadest.
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5974

NB! Võin vabalt võtta Soome registrisse!!!
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

Autol peal kap remonditud mootor (oli aega kunagi) ostsin teise mootori ja vahetasin kõik kuluvad detailid ära ise, plokkikaane andsin tegelaste kätte, seal siis tugevamad Volvo vedrud(originaal mootor kaasa). Uus sidur, koos uute siduri silindritega nii töö-, kui ka peasilinder. Loomulikkuld uuet kettid, rihm ja veepump, genekas sai ka uued harjad.
Koni reguleeritavad amordid, taga aasta vanad vedrud, esisillas sarniirid ja rooliotsad vahetatud sügisel 2011 ~3k km tagasi. Väljalase oli ostetud uus Bosal 5a tagasi (40k km), kati asemel reso(kat TÜ-ks kaasa).
Sisu parandatud uue lagiga, ja Speedpartsi spido rõngastega, heledad asjad äravärvitud, kõik üht tooni.
5a tagasi täitsin süsteemi freooniga ja eelmisel aastal 2011, käisin kontrollis lihtsal, kus öeldi, et kõik OK. Puhub külma väga hästi. Uus salongi söe filter. Õhufiltriks pestav nulli takkistusega K&N(hetkel kaks neid). 4a vana DI, ostetud uuena, taga märgitud ka Ls. ja kuupäev kuna paigaldatud(vajaks vast juba Krytoxit), küünlad kunagi ei ole 10k km olnud ja ainult NGK(Made in Japan, ei France!!!), samuti õli mootoris vahetatud 7k km-i tagant täissünt Liqui Moly, ja kütuseks alati 98. Minekut parandatud ajukirurgidel RPM limit 6950:) , teise käiguga 130km/h:D ja väga ruttu.
Lisan ka paar päeva tagasi tehtud pildid ei läinud kehvemaks kui oli 5a tagasi:)
5a Läbisõit ainult 44k km!!! Kap remondist mootoriga 14k km, mootor töötab nagu kellad ei mingeid kolinaid!!!

Kütuse kulust: maantel 94-96km/h ainult 6.5l/100km-i peale nädal tagasi selliseid numbreid näitas SID Tallinn-Tartu maantel, Soomes 120km/h 7.5l/100km-i peale. Linnas 12-13/100km suvel, ja pakkasega -30C kuni 16l/100 on olnud.

2500€ ilma 18" velgedeta, 2700€ koos kõikide lisadega. Odavamalt pole mingit mõttet äraanda jääb GAZ 21 naabriks parem:cool:

5a. ei ühtegi plekki mõlkimis ja enne mid vist kah mitte eriti kuna seisab 93 aasta oiginaal SAABi esiklaas isegi:o
Värsked pildid kah.
LS. 356 000km, sisu järgi võiks anda mitte üle 200k km.

Vahetus variandiks võiks pakkuda peale 2007a universaal kerega SAABi, soovitavalt dizla ja aut. kast, loomulikkult minu komp. Opel Zafirad mis olid Tartus vaatasin üle, ei ole minu auto, ja ühelgi ei töötanud klima/konditsioneer!!!





Lisatud failid
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#3

Müüdud, Eestist lahkunud. Loodan headesse kättesse läks.
__In Boost We Trust__
Vasta