K-jeti remont
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Lugesin siin kuskilt, et mehhaaniline k-jet toimib mingite metallide paisumis-kahanemis temperatuuridel. Mul see 8 klapine k-jet. Muidu toimib kõik, aga kui mootor kuumeneb nii, et seier tõuseb üle poole, siis hakkab puterdama. Gaasi andes sureb täitsa ära. Läheb küll käima, aga sõita ei saa, sest gaasi andes saab justkui liiga palju kätte. Natuke ootamist - jahtumist ja kõik toimib jälle. Tahaks siiski, et toimiks ka natuke kuumemalt. On seda üldse mõtet ise näppida.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
sul on mingi rõhk vale; niikaua kui rõhuregulaatorist tuleb peale lisarõhk, niikaua rõhku jätkub, hiljem jääb vajaka.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Kas see rõhuregulaator on benapaagi all, filtri kõrval. Kui jah siis, see vidin eelmise omaniku poolt eemaldada lastud Troostis. Ei funganud ja võeti ära ning oli arvatud, et saab ka ilma. Suvel saigi. Vahel harva oli poolsooja mootoriga nii, et käivitades oli vaja gaasiga pöörded üles ajada, siis oli kõik ok.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
see seal paagi juures on rõhuakumulaator.
see võib probleeme tekitada vaid käivitamisel, et tahab rohkem käiata.
ega ma kohe peast ei teagi, kust viga otsida. pean nats raamatut vaatama.
aga juhtrõhuregulaator on seal kuhu kaks makaroni lähevad, termostaadi juures.
aga tõenäoliselt selles viga ei ole, kui külmalt töötab.
omme uurin kirjandust
see võib probleeme tekitada vaid käivitamisel, et tahab rohkem käiata.
ega ma kohe peast ei teagi, kust viga otsida. pean nats raamatut vaatama.
aga juhtrõhuregulaator on seal kuhu kaks makaroni lähevad, termostaadi juures.
aga tõenäoliselt selles viga ei ole, kui külmalt töötab.
omme uurin kirjandust
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
90% tõenäosusega on viga vales juhtrõhus,mis tõuseb regulaatori küttekeha soojenedes väärtuseliselt liiga kõrgeks.Mulle on viimase 15 aasta jooksul ette sattunud ainult 1 Saab ja 1 bemari,milledel juhtrõhk üleüldse puudus.Siis olid sümptoomid sarnased.Aga neil isenditel oli keegi "tarkpea" kütusesööturi pulkadeks lammutanud ja kuna mõistust ei jagunud-selle valesti koostanud.Seega vajalik oleks juhtrõhuregulaatori ( warm up valve ) remont,või asendamine.
Lihtsalt järmise "vana" külgekruvimine ei pruugi vajalikku tulemust anda,kuna neid toodeti vähemalt viiekümnes eri kalibreeringus,erinevatele markidele-mudelitele.Äärmiselt tähtis on nn. "ajateljel" saada sünkrooni juhtrõhu muutumine võrreldes temperatuurimuutusega mootoris.
Kasutet regulaatorite puhul on see suht lootusetu üritus. Mootor,kas käib hästi külmalt,või siis ainult töötemperatuuril. Tuleb leida kompromiss, et kogu regulaatori rõhumuutuse vahemikus mootor normaalselt töötaks.
Rõhuakumulaator käivitamisel erilist rolli ei mängi,samuti ei muutu tuntavalt mootori töö,kui seda junni üldse pole.Tema põhifunktsioon on kütusetrassis rõhu stabiliseerimine ja -hoidmine (peale mootori seiskamist hõlbustab uuesti käivitamist),et vähendada pumba poolt tekitet müra.
Lihtsalt järmise "vana" külgekruvimine ei pruugi vajalikku tulemust anda,kuna neid toodeti vähemalt viiekümnes eri kalibreeringus,erinevatele markidele-mudelitele.Äärmiselt tähtis on nn. "ajateljel" saada sünkrooni juhtrõhu muutumine võrreldes temperatuurimuutusega mootoris.
Kasutet regulaatorite puhul on see suht lootusetu üritus. Mootor,kas käib hästi külmalt,või siis ainult töötemperatuuril. Tuleb leida kompromiss, et kogu regulaatori rõhumuutuse vahemikus mootor normaalselt töötaks.
Rõhuakumulaator käivitamisel erilist rolli ei mängi,samuti ei muutu tuntavalt mootori töö,kui seda junni üldse pole.Tema põhifunktsioon on kütusetrassis rõhu stabiliseerimine ja -hoidmine (peale mootori seiskamist hõlbustab uuesti käivitamist),et vähendada pumba poolt tekitet müra.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kle trionic, räägi, mis pidi saabil see juhtrõhuregulaator töötab?
kas küttekehaga soojenedes regulaatori sees olev klapp avaneb, või hoopis sulgub?
Mu raamat näitab pilti mõlemist variandist.
juhtrõhu regulaatorist minev rõhk läheb ju sööturi kolvi peale ja mis ei laseks kolvil liiga üles tõusta ja segu rikkamaks teha?
sellisel juhul ju peaks olema, et madala temperatuuri puhul regulaatoril klapp kinni ja kolvil võimalus kõrgemale tõusta.
ja mis süsteemi puhul seda teist varianti kasutatakse??
kas küttekehaga soojenedes regulaatori sees olev klapp avaneb, või hoopis sulgub?
Mu raamat näitab pilti mõlemist variandist.
juhtrõhu regulaatorist minev rõhk läheb ju sööturi kolvi peale ja mis ei laseks kolvil liiga üles tõusta ja segu rikkamaks teha?
sellisel juhul ju peaks olema, et madala temperatuuri puhul regulaatoril klapp kinni ja kolvil võimalus kõrgemale tõusta.
ja mis süsteemi puhul seda teist varianti kasutatakse??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Külma mootoriga rakendub klapile ainult spiraalvedru jõud ja klapp on pea-aegu avatud,st.kütus saab vabalt paaki tagasi voolata,juhtrõhk on madal (miinuskraadidega seal alates 0,2 bar.) ning segu on väga rikas. Temperatuuri tõustes hakkab elektriliselt kuumutatav bimetallvedru kõverduma ja kütuse tagasivoolu pärssima.Seega tõuseb juhtrõhk,mis avaldab sõõturi kolvile ülemisest kambrist suurenevat vasturõhku,mistõttu segu lahjeneb.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ok. selge. aga nüüd antud teemasse: tal sooja mootoriga rõhku ei jätku, siis ikka sööturi küljes olevas rõhuregulaatoris jama?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Trionicu jutu järgi pole mõtet ise torkida ja targem uus jubin panna, kas seda rõhuregulaatorit uuest peast liigub. Kuigi kõigepealt peab ikkkagi spetsialisti külastama, nagu ma aru saan. Hakkan helistama.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
ega ei liigu uuena... Ma kunagi üritasin Boschist küsida, jube palju taheti raha ta eest ka... mingi 2500 EEKu ja seda mingi 10 a tagasi.. Praegu küsiksid nad ilmselt mingi 250€... Aga ega neid vist enam ei tehta ka...
Aga kui sul näiteks homseni kannatab, siis ma sobran pisut keldris... Äkki seal on üks kusagil.
Aga kui sul näiteks homseni kannatab, siis ma sobran pisut keldris... Äkki seal on üks kusagil.
Pigem on just juhtrõhk liiga kõrge,seega segu ülilahja.Ok. selge. aga nüüd antud teemasse: tal sooja mootoriga rõhku ei jätku, siis ikka sööturi küljes olevas rõhuregulaatoris jama?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tööpõhimõtted puust ja punaseks (ok tegelt on mustvalged pildid... )
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Mul kannatab homseni vabalt, sest auto iseenesest täna sõidus. Ummikusse ei tohi jääda, siis saan tund aega oodata, kuni asi jahtub. Esmaspäeval lähen taga Kadakasse, eks siis paistab, mis, kus, miks.
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
- Asukoht: Püssi
- Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero
Tundub, et minu probleem sobib ka siia lahkamiseks:
Külmalt käivitub normaalselt, aga kui mootorit soojaks ei sõida ja välja suretan, siis koheselt starter mootorit käima ei vea ja paugub. Eile ootasin ca 15 minutit, starter ikka käima ei vedanud - mõtlesime, et mis seal ikka, lükkame käima:wall: Siduripedaali vabastades käis selline pauk, et lõpupütt lendas ribadeks. Ootasin veel 15 minutit ja läks starterist käima, puterdas, pöördesse ei tahtnud hästi minna. Sõitsin natukene ja töötas kenasti. Segu on rikas, bensuhais salongis sees. Samas kui külmalt käivitada, ringi sõita, siis pole pärast mingit probleemi käivitada. Ahjaa, niimoodi hakkas tegema pärast süüte paikakeeramist.
E: külmalt on tühikäigupöörded 900-1000. Pärast soojana on ca 1200
Külmalt käivitub normaalselt, aga kui mootorit soojaks ei sõida ja välja suretan, siis koheselt starter mootorit käima ei vea ja paugub. Eile ootasin ca 15 minutit, starter ikka käima ei vedanud - mõtlesime, et mis seal ikka, lükkame käima:wall: Siduripedaali vabastades käis selline pauk, et lõpupütt lendas ribadeks. Ootasin veel 15 minutit ja läks starterist käima, puterdas, pöördesse ei tahtnud hästi minna. Sõitsin natukene ja töötas kenasti. Segu on rikas, bensuhais salongis sees. Samas kui külmalt käivitada, ringi sõita, siis pole pärast mingit probleemi käivitada. Ahjaa, niimoodi hakkas tegema pärast süüte paikakeeramist.
E: külmalt on tühikäigupöörded 900-1000. Pärast soojana on ca 1200
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Nii, auto nüüd juba umbes kuu aega taas liikumises. Probleem oli mitmes asjas. Jagaja ja süütepooli vaheline juhe oli vanadusse surnud ja lisaks putitas Trionic veel seda regulaatorit. mingi kala on veel sees, sest mingil poolikul temperatuuril tuleb jube pikalt käiata, aga lõpuks ikka läheb ja kui juba käib, siis tuksub tublilt.
See "pooliku" temperatuuri häda ongi neil põhiline.Poolsurnud juhtrõhuregulaatori saab paika"timmida", kas nii,et käivitub külmalt hästi,kuid poolsoojalt-töösoojalt on probleeme, või siis nii,et väga külmana ei taha üldse käivituda ja kui see lõpuks õnnestub,käitub soojalt korralikult.
Kompromissi on pea-aegu võimatu saavutada.
Kompromissi on pea-aegu võimatu saavutada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kas neid saadana regulaatoreid siis remontida ei saa? Tundub igapäevane mure siin juba olevat.
Ebays mingi remondikit müügil koos juhendiga.
http://www.ferrari400parts.com/Warmupre ... repair.php
http://www.ebay.co.uk/itm/Warm-Up-Regul ... 19c91405c0
Ebays mingi remondikit müügil koos juhendiga.
http://www.ferrari400parts.com/Warmupre ... repair.php
http://www.ebay.co.uk/itm/Warm-Up-Regul ... 19c91405c0
Paraku pole selles mõtetus kit`s ju ühtegi sellist detaili,mis tegelikke rikkeid põhjustavad,ehk siis bimetall lehtvedru ja mähist.Midagi puhastada??? Selline vajadus saab tekkida ainult siis,kui puudub toimiv kütusefilter,või kui kütuse asemel on paagis mingi laukavee taoline ollus.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: E Mär 19, 2007 22:00
- Asukoht:
- Auto:
Enda vanal sinisel oli sama diagnoos.Aitas külmkäivituspihusti anduri vahetus.Proovida saad nii,et soojenenud mootoriga võtad külmkäivituspihustil toite maha,kui käivitub,siis andur peetis.P-s andur jätab kk.pihusti sooja mootoriga taha ja ülirikas küttesegu lämmatab mootori ja taob sumpa bena täis.Tundub, et minu probleem sobib ka siia lahkamiseks:
Külmalt käivitub normaalselt, aga kui mootorit soojaks ei sõida ja välja suretan, siis koheselt starter mootorit käima ei vea ja paugub. Eile ootasin ca 15 minutit, starter ikka käima ei vedanud - mõtlesime, et mis seal ikka, lükkame käima:wall: Siduripedaali vabastades käis selline pauk, et lõpupütt lendas ribadeks. Ootasin veel 15 minutit ja läks starterist käima, puterdas, pöördesse ei tahtnud hästi minna. Sõitsin natukene ja töötas kenasti. Segu on rikas, bensuhais salongis sees. Samas kui külmalt käivitada, ringi sõita, siis pole pärast mingit probleemi käivitada. Ahjaa, niimoodi hakkas tegema pärast süüte paikakeeramist.
E: külmalt on tühikäigupöörded 900-1000. Pärast soojana on ca 1200
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
seal gaasiklapi juures on üks 6mm polt, 10 mm peaga ja stoppermutter. keera seda sissepoole ja pöörded langevad.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
mis võiks põhjustada Jetronicul liiga kõrgeid tühikäigu pöördeid ?
Näiteks lisaõhuklapp ei sulgu täielikult.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989