Reaktiivvarras kõver?

Tonnised ja nende mured
Vasta
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#1

Kõik on korrektne.
Ei ole vaja unerahu kaotada:cool:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Reinart
Postitusi: 87
Liitunud: T Okt 21, 2008 18:38
Asukoht:
Auto:

#2

Eks see tõenäoliselt jäikuse suurendamiseks ole.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#3

Kõrver on ta selle pärast et väike läbipainduvus ikka oleks. Sirget varrast on pea võimatu kokku suruda, seega iga väiksema ratta väänamisega oleksid varda kinnitused puruks.
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#4

Klassikul on sirge varras ja selle kummist puksegi pole 15 aasta jooksul vajadust vahetada olnud.tonnise kõverus vist mingil muul põhjusel,seda enam,et peale on keevitatud vinkel.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#5

Klassikul on sirge varras ja selle kummist puksegi pole 15 aasta jooksul vajadust vahetada olnud.tonnise kõverus vist mingil muul põhjusel,seda enam,et peale on keevitatud vinkel.

Seda tuleb teha vähemalt 25 aasta tagant ;)
Vasta