Saab 9-3 ei lähe pöördesse

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
saab999
Postitusi: 10
Liitunud: N Dets 01, 2011 17:25
Asukoht:
Auto:

#1

Tere
Autoks 1998a Saab 93 tid 85kw. Mure selline, et armatuuris hakkas põlema check engine ja 2500-3000 pöördel auto nagu hakkab ,,pooma´´või nö podiseb nagu ei saaks kätte ja viskab sinist suitsu. Maanteel 5ndaga üle 3000pöörde kogub väga aeglaselt.
Infoks veel niipalju, et eelnevalt autoga viimased paar aastat sõidetud vähe ja rahulikult.
On kellegil olnud sama mure?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

selle mure kohta siin foorumis väga palju kirjut.
Ja muidugi sellest võib ka olla, et liiga kaua liiga rahulikult sõitnud.
vaheeal peaks ikka torud tühjaks kah köhima.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#3

Kas jõudu on ka äärmiselt vähe? Siis on EGR arvatavasti.
Aga ei pruugi ainuvõimalus olla kohe uut osta, võib aidata ka esinduses puhastamine ja muidugi sõita Statoili diisliga ja aeg-ajalt ka kütuselisandit kasutada.
Ja igat diiselmootorit peab aeg-ajalt "peeneks" ka laskma, muidu tahmub ära.
mihkel95
Postitusi: 23
Liitunud: P Nov 13, 2011 20:23
Asukoht:
Auto:

#4

Hmm..pole ma kindel, et just esindusse peab minema puhastama.Ise olen seda teinud korduvalt ja asi toimib.
saab999
Postitusi: 10
Liitunud: N Dets 01, 2011 17:25
Asukoht:
Auto:

#5

madalamatel käikudel ei ütleks, et jõudu äärmiselt vähe oleks. Statoili kütte kohapealt ei arva, et teistest suurematest tanklatest parem oleks. Selge see, et peab aegajalt ,,peeneks´´ laskma.
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#6

Kas jõudu on ka äärmiselt vähe? Siis on EGR arvatavasti.
Aga ei pruugi ainuvõimalus olla kohe uut osta, võib aidata ka esinduses puhastamine ja muidugi sõita Statoili diisliga ja aeg-ajalt ka kütuselisandit kasutada.
Ja igat diiselmootorit peab aeg-ajalt "peeneks" ka laskma, muidu tahmub ära.
Kuidas sa 85kw-se EGRi puhastad? See toimib ju vaakumiga. Kui too enam vaakumit ei pea, pole midagi teha.
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#7

Midagi nad sellega teevad, ega ma ka ei tea, pole ise diislimees üldsegi.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

varras jääb kinni ja klapp enam ei liigu; nii lihtne see mehhaaniline asi ongi
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
schemen
Postitusi: 29
Liitunud: L Apr 23, 2011 11:53
Asukoht:
Auto:

#9

Võta ühendust 58037838. Mul on doonori peal täiesti korras egr olemas. Saab katsetada, enne kui ise näppima hakkad või esindusse viid.
Vasta