Veermik koliseb külmalt (EDIT: lisatud audioklipp!) ja tankima peab lonkshaaval

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
Scorps
Postitusi: 142
Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW

#1

Tere taas!

Lugu siis selline, et juba mõne plusskraadiga külma autoga sõitu alustades kääksub ja koliseb veermik aukudest, eriti veel lamavatest politseinikest (üks on kohe kodu lähedal) üle sõites nagu vana vedruvanker. Eriti valjuhäälselt avaldab arvamust esisild. Paari kilomeetri pärast helid kaovad. Vähemalt mõne kuu eest Anti töömehed midagi halba ei leidnud, esimene parem šarniir on lausa uus. Mida võiks ja kas peaks tegema?

Teine anomaalia seisneb selles, et tankida saab ainult lonksu kaupa. Iga 3-4 liitri järel peab mõned sekundid ootama, kuni kütus alla luriseb, et siis jälle sorts juurde panna. Otseselt ju elu ei sega, aga ikkagi, mida võiks kontrollida?

Autoks siis 2000. aasta 9-3 OG 85 kW diisliga.

Tänud ette!


EDIT:
Lisasin käginast väikese lindistuse, ehk oskate niiviisi paremini identifitseerida. (Plärin, mis alguse poole kosta on, tuleb mootori toimel vibreerivast plastist salongis.)

Fail on siin: ZOOM0163.MP3
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14439
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Kägisevad igasugused kummipuksid. Šarniir hakkab kolisema hoopis...

Proovi tankimispüstolit pisut teises asendis hoida, ehk jookseb paremini. Või siis on miski tuulutus seal umbes, et ei jõua piisavas koguses õhku paagist välja lüüa tankimise ajal.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#3

Šarniire peaks mõlemad korraga vahetada.
1. Pakkun, et amordid teevad häält sul, soojenevad jävad vaikseks.

2. Proovi vahetada tankimis aparaati. Õhk ei liigu tagasi.
__In Boost We Trust__
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#4

Tjuba mõne plusskraadiga külma autoga sõitu alustades kääksub ja koliseb veermik aukudest, eriti veel lamavatest politseinikest (üks on kohe kodu lähedal) üle sõites nagu vana vedruvanker.
Palju see nüüd lohutab aga mu 6a vanema NG esiots hakkab nõmedalt kääksuma ~5 külmakraadi juures. Nulli lähedal on veel vait :cool:.
Kasutaja avatar
Scorps
Postitusi: 142
Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW

#5

Nii, lisasin väikese lindistuse sellest käginast, ehk oskate niiviisi identifitseerida. (Plärin, mis alguse poole kuulda on, tuleb salongiplastidest mootori vibratsiooni toimel). Kääksub ta siis, jah, külmalt sõitu alustades, hiljemalt 5-10 km pärast on juba kenasti vaikus.

Tankides olen proovinud loomulikult püstolit eri asendites hoida, aga midagi see ei muuda. ~3 liitrit läheb sisse ja siis peab hetke ootama. Võimalik tõesti, et tuulutusavad umbes, aga kuidas neid kontrollida? Kus nad asuvad?

Lisatud failid ZOOM0163.MP3 (356.4 KB) 
evil
Postitusi: 56
Liitunud: K Juun 01, 2011 20:15
Asukoht:
Auto:

#6

päris hea:D mul samad hääled.vedruleevendid nähtavasti vahetada.
Vasta