Tere taas!
Lugu siis selline, et juba mõne plusskraadiga külma autoga sõitu alustades kääksub ja koliseb veermik aukudest, eriti veel lamavatest politseinikest (üks on kohe kodu lähedal) üle sõites nagu vana vedruvanker. Eriti valjuhäälselt avaldab arvamust esisild. Paari kilomeetri pärast helid kaovad. Vähemalt mõne kuu eest Anti töömehed midagi halba ei leidnud, esimene parem šarniir on lausa uus. Mida võiks ja kas peaks tegema?
Teine anomaalia seisneb selles, et tankida saab ainult lonksu kaupa. Iga 3-4 liitri järel peab mõned sekundid ootama, kuni kütus alla luriseb, et siis jälle sorts juurde panna. Otseselt ju elu ei sega, aga ikkagi, mida võiks kontrollida?
Autoks siis 2000. aasta 9-3 OG 85 kW diisliga.
Tänud ette!
EDIT:
Lisasin käginast väikese lindistuse, ehk oskate niiviisi paremini identifitseerida. (Plärin, mis alguse poole kosta on, tuleb mootori toimel vibreerivast plastist salongis.)
Fail on siin: ZOOM0163.MP3
Veermik koliseb külmalt (EDIT: lisatud audioklipp!) ja tankima peab lonkshaaval
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14439
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kägisevad igasugused kummipuksid. Šarniir hakkab kolisema hoopis...
Proovi tankimispüstolit pisut teises asendis hoida, ehk jookseb paremini. Või siis on miski tuulutus seal umbes, et ei jõua piisavas koguses õhku paagist välja lüüa tankimise ajal.
Proovi tankimispüstolit pisut teises asendis hoida, ehk jookseb paremini. Või siis on miski tuulutus seal umbes, et ei jõua piisavas koguses õhku paagist välja lüüa tankimise ajal.
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Šarniire peaks mõlemad korraga vahetada.
1. Pakkun, et amordid teevad häält sul, soojenevad jävad vaikseks.
2. Proovi vahetada tankimis aparaati. Õhk ei liigu tagasi.
1. Pakkun, et amordid teevad häält sul, soojenevad jävad vaikseks.
2. Proovi vahetada tankimis aparaati. Õhk ei liigu tagasi.
__In Boost We Trust__
Palju see nüüd lohutab aga mu 6a vanema NG esiots hakkab nõmedalt kääksuma ~5 külmakraadi juures. Nulli lähedal on veel vaitTjuba mõne plusskraadiga külma autoga sõitu alustades kääksub ja koliseb veermik aukudest, eriti veel lamavatest politseinikest (üks on kohe kodu lähedal) üle sõites nagu vana vedruvanker.
- Scorps
- Postitusi: 142
- Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW
Nii, lisasin väikese lindistuse sellest käginast, ehk oskate niiviisi identifitseerida. (Plärin, mis alguse poole kuulda on, tuleb salongiplastidest mootori vibratsiooni toimel). Kääksub ta siis, jah, külmalt sõitu alustades, hiljemalt 5-10 km pärast on juba kenasti vaikus.
Tankides olen proovinud loomulikult püstolit eri asendites hoida, aga midagi see ei muuda. ~3 liitrit läheb sisse ja siis peab hetke ootama. Võimalik tõesti, et tuulutusavad umbes, aga kuidas neid kontrollida? Kus nad asuvad?
Lisatud failid ZOOM0163.MP3 (356.4 KB)
Tankides olen proovinud loomulikult püstolit eri asendites hoida, aga midagi see ei muuda. ~3 liitrit läheb sisse ja siis peab hetke ootama. Võimalik tõesti, et tuulutusavad umbes, aga kuidas neid kontrollida? Kus nad asuvad?
Lisatud failid ZOOM0163.MP3 (356.4 KB)


