O: Kõrgrõhu turbo 9-5-le M: Madalrõhuturbo
Pole olemas kõrg-,või madalrõhuturboid Saabil. Aerod sõidavad Mitsu TD-04 ja kõik ülejäänud Garretti GT-17 omadega. Erinevad rõhud,-väänded,-kilovatid tekitatakse tarkvaraliselt.
Kirjuta täpselt,mida tahad.
Kirjuta täpselt,mida tahad.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Veel selline küsimus. et mul oli 2.0 110kw mootor.. siis see mootor on väsinud nüüd ehk mootori komplektne plokk. ostsin saab 9000 2.3 mootori
mis oli enne 147kw . ja turbo jäi ikka enda vana see sada 110kw.
huvitaks et palju nüüd siis autol umbkaudu kw on ?
mis oli enne 147kw . ja turbo jäi ikka enda vana see sada 110kw.
huvitaks et palju nüüd siis autol umbkaudu kw on ?
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
110
Ja seda blow offi pole mõtet toppida sinna. Probleeme tekitad ainult.
Ja seda blow offi pole mõtet toppida sinna. Probleeme tekitad ainult.
Kui sul on 9-5, siis väljend "madalsurve turbo" käib auto kohta, mitte turbokompressori kohta.
Turbo ise on ikka seesama Garrett GT17. Auto aju (ehk ECU) juhib turbot lihtsalt leebemalt.
ECU-s olev tarkvara määrab, kas 9-5 on madalsurve- või kõrgsurve versioon.
Vajadusel võib seda tarkvara vahetada parema vastu: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=13586
Blow-off võib mõnele olla küll tore asi, aga 9-5 puhul seda kindlasti ei soovitaks.
Arvatavasti tead, et blow-off on klapp mis teatud momentidel laseb õhku kapoti alla. See tekitabki "psssst" heli.
Saab 9-5'l asendab blow-off'i bypass klapp, mis laseb õhu uuesti ringlusesse ja teeb seda üsna vaikselt.
ECU lihtsalt tahab, et kõik õhk oleks "arvel", et midagi ei susistata välja.
Ja jällegi pole vahet, kas 9-5 madalsurve- või kõrgsurve versioon.
Turbo ise on ikka seesama Garrett GT17. Auto aju (ehk ECU) juhib turbot lihtsalt leebemalt.
ECU-s olev tarkvara määrab, kas 9-5 on madalsurve- või kõrgsurve versioon.
Vajadusel võib seda tarkvara vahetada parema vastu: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=13586
Blow-off võib mõnele olla küll tore asi, aga 9-5 puhul seda kindlasti ei soovitaks.
Arvatavasti tead, et blow-off on klapp mis teatud momentidel laseb õhku kapoti alla. See tekitabki "psssst" heli.
Saab 9-5'l asendab blow-off'i bypass klapp, mis laseb õhu uuesti ringlusesse ja teeb seda üsna vaikselt.
ECU lihtsalt tahab, et kõik õhk oleks "arvel", et midagi ei susistata välja.
Ja jällegi pole vahet, kas 9-5 madalsurve- või kõrgsurve versioon.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui ta teeb oma 9-5-le pommikindla mootori tonnise plokiga, siis ju sobib...9000 mootori külge sobi minuteada see 9-5 turbo teps mitte...
Ja kui enne oli soft arvestatud 2.0 ja 110kW siispeaks praegu minema ja laskma ka softi vahetada 2.3 ja nii palju kilowatte kui julgeb..
