O: Kõrgrõhu turbo 9-5-le M: Madalrõhuturbo

Turbod, jupid, vidinad...
Vasta
rodin372
Postitusi: 11
Liitunud: T Okt 04, 2011 11:09
Asukoht:
Auto:

#1

müüa siis madalrõhu turbo saab 9-5 2.0 110kw oma. ja asemele sooviks osta midagi võimsamat. Sobib ka vahetus varjant
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Pole olemas kõrg-,või madalrõhuturboid Saabil. Aerod sõidavad Mitsu TD-04 ja kõik ülejäänud Garretti GT-17 omadega. Erinevad rõhud,-väänded,-kilovatid tekitatakse tarkvaraliselt.
Kirjuta täpselt,mida tahad.
rodin372
Postitusi: 11
Liitunud: T Okt 04, 2011 11:09
Asukoht:
Auto:

#3

Selge. Tahaks siis rõhku juurde ja seda blow-offi vahele panna.. aga muidu ta ei tee mingit häält kui rõhkmadal .
Kas on võimalik kuidagi m,ingit õpetust saada või saab kellegi poole pöörduda vms ?
rodin372
Postitusi: 11
Liitunud: T Okt 04, 2011 11:09
Asukoht:
Auto:

#4

Veel selline küsimus. et mul oli 2.0 110kw mootor.. siis see mootor on väsinud nüüd ehk mootori komplektne plokk. ostsin saab 9000 2.3 mootori
mis oli enne 147kw . ja turbo jäi ikka enda vana see sada 110kw.
huvitaks et palju nüüd siis autol umbkaudu kw on ?
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#5

110

Ja seda blow offi pole mõtet toppida sinna. Probleeme tekitad ainult.
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#6

9000 mootori külge sobi minuteada see 9-5 turbo teps mitte...
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#7

Kui sul on 9-5, siis väljend "madalsurve turbo" käib auto kohta, mitte turbokompressori kohta.
Turbo ise on ikka seesama Garrett GT17. Auto aju (ehk ECU) juhib turbot lihtsalt leebemalt.
ECU-s olev tarkvara määrab, kas 9-5 on madalsurve- või kõrgsurve versioon.
Vajadusel võib seda tarkvara vahetada parema vastu: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=13586

Blow-off võib mõnele olla küll tore asi, aga 9-5 puhul seda kindlasti ei soovitaks.
Arvatavasti tead, et blow-off on klapp mis teatud momentidel laseb õhku kapoti alla. See tekitabki "psssst" heli.
Saab 9-5'l asendab blow-off'i bypass klapp, mis laseb õhu uuesti ringlusesse ja teeb seda üsna vaikselt.
ECU lihtsalt tahab, et kõik õhk oleks "arvel", et midagi ei susistata välja.
Ja jällegi pole vahet, kas 9-5 madalsurve- või kõrgsurve versioon.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

9000 mootori külge sobi minuteada see 9-5 turbo teps mitte...
Kui ta teeb oma 9-5-le pommikindla mootori tonnise plokiga, siis ju sobib...

Ja kui enne oli soft arvestatud 2.0 ja 110kW siispeaks praegu minema ja laskma ka softi vahetada 2.3 ja nii palju kilowatte kui julgeb..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta