mis te targad mehed sellest autust arvate, keegi ehk isegi vaatamas käinud?
Link
EDIT:
Kuna siin teemas läks ühe konkreetse mudeli piltide (ja ehk ka VIN'i) järgi hindamiseks, muutsin pealkirja. Suur
H: Saab 9000 2.0T, E-autopood
Kuna pole ise täpselt kursis siis küsin, et kas kahene turbo tõesti 136 kW, et võimsam kuid 2,3 LPT 
Kliima nupud ei tundu tõesti klappivat kui selle
järgi vaadata.
Samas ei pruugi see midagi tähendada, sest minu 1991 aasta masinal ei tohiks TCS kah peal olla - kuigi ta tegelikult on. Sama asi ka mõnel teisel siin foorumis.

Kliima nupud ei tundu tõesti klappivat kui selle
järgi vaadata.
Samas ei pruugi see midagi tähendada, sest minu 1991 aasta masinal ei tohiks TCS kah peal olla - kuigi ta tegelikult on. Sama asi ka mõnel teisel siin foorumis.
Kas mitte alates '95 pandi tonnistele ka teistmoodi roolid (nagu näiteks sellel siin) Samas on auto ARK-s registreeritud (number ju küljes) ja seega peab tehnilises passis ka esmaregistreerimise aeg kirjas olema. Ma kahtlustaks ka et tegu '94 aasta masinaga, ilmselt esmaregistreerimine jääb juba '95 aastasse (mine tea, võib olla tõesti seisis tehaseplatsil või poes aasta aega, enne kui müüki läks
)

Algselt postitas: Nastix
Kuna pole ise täpselt kursis siis küsin, et kas kahene turbo tõesti 136 kW, et võimsam kuid 2,3 LPT
Jah, nii on. Vaat kuidas mõjutab turbo rõhk kilovatti.
2,0 - 96kW; 2,0LPT - 110kW; 2,0T 136kw.
2,3 - 110kW; 2,3LPT - 125kW; 2,3T - 147kW.
Jah, rool jäigi esialgu kahe silma vahele. (päris ägeda näite leidsid - käetugi isegi olemas)Algselt postitas: Gunn
Kas mitte alates '95 pandi tonnistele ka teistmoodi roolid
Ma kahtlustan, et tegu on müüja udujutuga. Valetab kuulutuses aastanumbri uuemaks, et huvilisi-uurijaid rohkem oleks. Kui juba uuritakse, siis on ka võimalus "pähe määrida" suurem.Algselt postitas: Gunn
Samas on auto ARK-s registreeritud (number ju küljes) ja seega peab tehnilises passis ka esmaregistreerimise aeg kirjas olema. Ma kahtlustaks ka et tegu '94 aasta masinaga, ilmselt esmaregistreerimine jääb juba '95 aastasse (mine tea, võib olla tõesti seisis tehaseplatsil või poes aasta aega, enne kui müüki läks)
Vaatan neid läbisõidetud km-e ja mõtisklen...
Ise ostsin enda tonnise 2 aastat tagasi Suurtükist. 2004. aastal ostetava 1996. aasta auto läbisõiduks näitas spido 148 000 km. Tänaseks olen selle autoga (suht keskmiselt) ringi liikudes lisanud näidule 53 000 ...
See tagasikerimise komme on ikka julm...
Ise ostsin enda tonnise 2 aastat tagasi Suurtükist. 2004. aastal ostetava 1996. aasta auto läbisõiduks näitas spido 148 000 km. Tänaseks olen selle autoga (suht keskmiselt) ringi liikudes lisanud näidule 53 000 ...
See tagasikerimise komme on ikka julm...

Jaa, minu sinisel sõbrannal saab ka pühapäeval kaks aastat minu käes oldud ja selle ajaga on 131000-st saanud 185000. Sellega võrreldes peaksid nad seal saksas autosid küll ainult garaaziehteks ostma 
Ja samuti ärge unustage, et 1994 aasta masinaid enam liisida ei saa, kui just pood ise mingit järelmaksuvõimalust ei paku
Blocketist on näiteks praktiliselt võimatu leida 94-95 aasta masinat üldse alla 250000 läbisõiduga. Ja hind on rootsi rahas numbriliselt suurem kui eesti rahas

Ja samuti ärge unustage, et 1994 aasta masinaid enam liisida ei saa, kui just pood ise mingit järelmaksuvõimalust ei paku

Blocketist on näiteks praktiliselt võimatu leida 94-95 aasta masinat üldse alla 250000 läbisõiduga. Ja hind on rootsi rahas numbriliselt suurem kui eesti rahas
