Käivitus,vahelejätmine

Vasta
Reij0
Postitusi: 9
Liitunud: N Okt 14, 2010 16:36
Asukoht:
Auto:

#1

Tere

Sõidan 1999.a. Grffiniga. 3.0 147kw. Juhtus täna selline huvitav asi, et olin Statoili parklas ja panin soojenduse 24 kraadi peale, vb läks isegi 25 peale, ning auto suri välja. Peale seda ei tahtnud enam käivituda. Käiasin ja käiasin, ning ei läinud käima. Ootasin siis sirka 5 minutit ja käiasin edasi, ning andsin gaasi ja läks käima. Sõitisin paarsada meetrit, ning auto nagu jättis vahele korra. Käis selline nõksatus või hoidsin gaasi peale , ei oskagi kirjeldada. Lülitasin kõik elektroonilised seadmed välja, koos kliima ja raadioga ning jõudsingi koju. Ma nüüd ei mäleta kas eelsüüte korral check engin peabki põlema või mitte aga tollel põleb.

Ehk keegi oskab nõu anda mis viga, sest nagu jutust aru saada siis mul pole õrna aimugi.
Kasutaja avatar
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#2

Tuli põleb ikka enne käivitust, peale käima minemist peaks suht kohe ära kustuma.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Mis eelsüütest sa räägid? Griffin on ju bensiinimootoriga:freak: .
Kasutaja avatar
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#4

See vist, kui keerad võtit kaks korda, enne starterile elektrit andes oodates 'Check OK' teksti vms.
Reij0
Postitusi: 9
Liitunud: N Okt 14, 2010 16:36
Asukoht:
Auto:

#5

Sry, minu viga mitte eelsüüde, üks aste enne käivitust :) . Selles nagu asi ei olegi, et sooviks teada, et milles probleem võib olla, et ei taha käima minna jne.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Väntvõlli andur,kütusepump,harvem umbes kütusefilter.Kui CE peale käivitumist põlema jääb,võib drosselklapp olla "limp-home" režiimis jne. jne.
Tester autole "sappa",siis võib-olla selgub tõde kohe.
triibutu
Postitusi: 433
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#7

See vist, kui keerad võtit kaks korda, enne starterile elektrit andes oodates 'Check OK' teksti vms.
Miks seda teksti ootama peaks?
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#8

See vist, kui keerad võtit kaks korda, enne starterile elektrit andes oodates 'Check OK' teksti vms.
Miks seda teksti ootama peaks?

Näiteks seepärast, et sel ajal jõuab kütusepump kütust ülesse lüüa, kliima oma setingud taastada jne. Muidugi võib ka kohe hooga midagi ootamata starterit anda - käivitub ta ikka ühtemoodi, kuid mäletan juba väiksest peast, et isa õpetas alati ennem käivitamist kütusepumba urisemise ära oodata.

Vabandust OT eest!
Vasta