Mida arvata õlilisanditest (nt Energy Release)?

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
Scorps
Postitusi: 142
Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW

#1

Sai just õli vahetatud ja tahaks teilt küsida, kuidas nimetatud ainetesse suhtuda. Üks Automaailma müüja kiitis kord Energy Release nimelist toodet - olevat oma autol proovinud ja mootor hakkas madalatel pööretel paremini vedama, ühtlasemalt, ökonoomsemalt... Googeldasin ka pisut ning midagi halba silma ei jäänud, räägitakse ka, et muudab mootori töö vaiksemaks ja ühtlasemaks. Keegi arvas vaid, et seesugused möksid ummistavad filtreid ja kanaleid. Küsiksin siinkohal ka teie käest nõu - mida sellest ainest (ja muudest õlilisanditest, mida oskate soovitada/mittesoovitada) arvata? Kas tasub kasutada? Millised võivad olla mõjud pikaajalisel kasutamisel?

Autoks taas 2000. aasta 9-3 OG 2.2 TiD 85 kW.

Tänud ette!
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#2

Mina olen nende suhtes skeptiline.

Kuidas nad ühilduvad erinevate õlidega ning kuidas muutub nende koostis aja jooksul mootoris kõrgetel temperatuuridel.

Ise kasutan alati kvaliteetset täissünt õli ning vahetan seda ca 8000-9000 km järel - usun, et selline tegevus kinlasti kasulikum kui solkida korralike õlisid imelisanditega.

Kusjuures meenub ca 7 a. tagune lugu kui sõba isa Bora mootor klõbises. Valas ta sinna samuti mingit imelisandit õlisse mis pidi kaotama mikrokriimud jne. Ei teinud see lisand midagi paremaks, seda mida ta halvemaks tegi ei oska öelda kuna masin müüdi ca 6 kuud peale lisandikasutamist maha.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

Mul on kusagilt meelde jäänud, et kõige kaugemale tuleb hoida toodetest, mida müüja eriti soovitab... "see on nii hea, ma kasutan ise kogu aeg.. peseb kassi ja hoonib silindreid, pannes samal ajal lilled betooni sisse kasvama..."

Jõuame jälle selle korduvalt ja korduvalt läbikäidud teemani. Kui see ikka nii hea on, siis miks seda kõik õlitootjad juba ei kasuta?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

selline http://www.energyrelease.com/index.php? ... &Itemid=48

Kunagi 12a tagasi kasutasin seda, tundus hea asi olema, kütusekulu natukene langes ja mootorid sellega laialli ei ole jooksnud :) Piinatud see 1.0 Fiati mootorit oi kuipalju sai:). Olen ER-i mittu korda ostnud ja lõpetasin kasutuse kui sattusin võltsitud või keegi juba siinmaal vahetas sisu. Originaal on väga hea libedusega ja venib pikkalt. Võltsitud oli ainult sama värvi ja ei veninud.

Aero-sse valan täis sünt õlid ja vahetan ~7000km-i peal, ei kasuta lisandeid.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#5

Läbisin just hiljuti Mihkel Naamsi loengu õlidest ja mootorikütustest. Õlidele igasuguste lisandite ise lisamine on KATEGOORILISELT KEELATUD!!
Kes tahab täpsemalt teada võtku mõni Naamsi kirjutatud raamat ette ja lugegu.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#6

Ja maailm on tegelikult lapik ja püsib kolmel vaalal, eksju?
Kategoorilisi väiteid esitades eeldaks ka tõestust (kasvõi lühisõnalist). Lõppkokkuvõttes oleme kõik marketingiinimeste v õlitootjate turundusosakondade mängukannid ja äraostetavad (sh ka austatet professorid).
Xado näites töötab (ei tee asja hullemaks) ja ühe mulle tuttava Seat Cordoba on Xado abil sõitnud 400+tkm. Ja ikka sõidab.
esmakordselt panime talle seda sisse siis, kui 180tkm täis sai ja mootor klõbisema hakkas. Firma auto ja pealegi seat, seega komandeeriti mind poodi ja valasime xadot sisse. Klõbin jäi vaiksemaks ja peale 3 tuubitäit kadus pea ära. nüüd siis 220tkm otsa põrutatud, kord aastas vist xadot lisatud ja klõbninat pole ning mootor ei suitse ja käima läheb. Võta siis kinni eksju. Hooldatud korrapäraselt iga 20tkmi järel.
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#7

Õlitootjad lisavad oma õlile alati mingeid "ime" aineid ja ise neid juurde lisades võib juhtuda, et ise lisatud lisaaine tõrjub need ained välja ja tulemuseks võib olla katastroof. Ühesõnaga igasugused lisaained võivad rivist välja lüüa õli keemilise koostise. Seega on alati kindlam kasutatada teada ja tuntud õlitootja õli, mis on kvaliteetne. Millise tootja õlid on kvaliteetsed on teadmata, kuna neid saladusi meile ei avaldatud.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

Läbisin just hiljuti Mihkel Naamsi loengu õlidest ja mootorikütustest. Õlidele igasuguste lisandite ise lisamine on KATEGOORILISELT KEELATUD!!
Kes tahab täpsemalt teada võtku mõni Naamsi kirjutatud raamat ette ja lugegu.

Oh kas Vanahärra veel siis ikka nende asjadega jamab??
Aga tundub, et stiil ikka see mis olnud vanasti! :)
... nagu jumalasõna
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#9

Kunagi 900-s kasutasin ka Xadot ja ei oska nüüd täpselt kommenteerida kas sellest või lihtsalt,aga 15 km õlita ja põleva õlitulega sõitu ei teinud mootor pärast remonti mingit hullu häält.Lappisin käigukasti lekke ära, uus õli sisse ja sõit jätkus
Kasutaja avatar
Scorps
Postitusi: 142
Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW

#10

Nii, võtsin julguse kokku ja pigistasin Xado sisse. Oli mingi uus "1 stage revitalizant", üks aine kõikidele mootoritüüpidele, üks 27g tuub ja maksis 65 euro ringis. Praeguseks ~200 km läbi sõidetud (protsess pidi toimuma 1000 km jooksul) ja näiteks külmkäivitustel nii kõvasti justkui enam ei mürise. Samas on EGR mootorituld jälle tihemini põlema hakanud lööma ning väikese otsa peal testitud maanteekulu poole liitri võrra tõusnud... Aga need võivad vabalt olla ka lihtsalt vaikselt linnas töristamise ning alanud talveilma põhjustatud. Eks paistab.
Vasta