sommidel ikka pikemad kogemused dünotamisel. ise pole kordagi enda masinat pinkide peale ajanud, aga turboklubi vennad ikka aeg-ajalt pajatavad igasuguseid lõbusaid lugusid Eesti dünopinkidest. korra vist juhtus isegi nii, et üks tüüp käis täpselt sama seadistusega kaks korda samas dünos ja sai kummalgi korral täiesti erinevad tulemused (+/- 50 hj)Algselt postitas: sebastian
Jama kui need dynod nii erinevaid asju näitavad. Pole ju kusagil öeldud, et see Soome pink liiga roosilisi numbreid ei näita...lõpuks tuleb ehk ikka oma tagumikku usaldada...
Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Vaatasin selle defenderi skeemi...ideeliselt saaks sisend-väljunpige vahele mingi komparaatori meisterdada ja/või siis väljundisse valgusdiood mis süttib just näiteks 3,6V juures. Peaks suht lihtne olema, sest tegu pole seal PWM signaalidega vaid üsna tavalise 'särtsuga'.
Päris tore, kui miski armatuuris märku annaks, et "now you're driving at your own risk"
Päris tore, kui miski armatuuris märku annaks, et "now you're driving at your own risk"
Seda peletist viib edasi 2,2 bar.ülelaadimisrõhku ja arvutuslikult peaks sealt tulema üle 500hp. Põhjust,miks ainult 460 sealt hetkel tuleb ei ole veel selgeks suudetud teha.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Piltide siia riputamise põhjuseks oli,et midagi sellist tahaks ka kunagi valmis ehitada ja et väljendada täielikku respekti inimesele,kes sellist monstrumit on viitsinud järjest edasi arendada(stage 1,stage 2.....):notworthy:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
qdwin
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2344
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: Mõned Aerod ja kui Hemi on lahke siis Klassik
Äkitsi nende kõrgsurveturbode omanikud ei teagi et BPC on väsinud ja kõrgusurvest on sujuvalt saanud madalsurve (kui sedagi)? Kui omanik pole omanud pealt 200hj autot ei oska ta viimati arvatagi mis kapoti all tegelikult peidus peaks olema. Minu endine 2.0t oli piisavalt nobe, praegune 2,3T poolväsinud klapiga oli suur samm edasi. Nüüdseks proovinuna abboti bleederi koostööd mitsu turboga ja peale minu masina tagasihoidlikku kogemust kuulpõhimõttel MBPC-ga hakkab alles tekkima "tunne". Ja sellel tundel ei ole enam midagi ühist LPT tundega.Algselt postitas: Trionic
ma olen mitmete kundede Aerodega sõitnud,aga millegipärast pole ükski küündinud isegi Iisaku Griffini tasemeni??
Aga kuijutlegem et kõik need FPT omanikud taastavad turbo rõhu ja nii mõnigi LPT omanik tekitab kiire näpuliigutusega kapoti alla FPT, usun et Troosti, Anti ja VM hoovid oleks surnd masinatest umbes! Seda siis tuginedes enda viimaste aegade hellaks teinud kogemustele.
Eks neid turbosaabiomanikke ongi laias laastus kaht tüüpi: need kes lepivad sellega mis on ja siis need kes haiglaselt jälgivad oma turboseierit, et kas see ikka liigub "kollase lõppu". Muideks neid viimaseid asjamehi on saabnet.com jt. saabifoorumid punnis.
Ja siis on veel ühed liigitamata massohhistid (hellitavalt öeldes tuunijad) kel bensukulust, mootori tervisest ja turbost on suht pohhui ja seda kõike teatud fiilingu nimel. Ei hakka näpuga näitama, sest samasugune tihend istub siinsamas tooli ja ekraani vahel.
Aga respect ka riskijatele sest kes ei mängi see ka ei võida. Ei usu, et herr Jüri on oma 460hj asjanduse selleks ehitanud, et saaks tasa-tasa-ökonoomselt töölt koju veereda. Tänu temasugustele võime rinna uhkelt punni ajada, et seline mark nagu Saab on vajadusel vägagi tegija.
Vot sihuke vilosoohvia tuli
.
Trionic, äkki saad kuidagi oma MBC-st pildi üles riputada. Häbi öelda, aga ma pole siiani saanud aru, kuidas õige install võiks välja näha. Ja kuidas defender vahele (kas eraldi pistikud või otse ECU-s) ühendatud.
Ja siis on veel ühed liigitamata massohhistid (hellitavalt öeldes tuunijad) kel bensukulust, mootori tervisest ja turbost on suht pohhui ja seda kõike teatud fiilingu nimel. Ei hakka näpuga näitama, sest samasugune tihend istub siinsamas tooli ja ekraani vahel.
Aga respect ka riskijatele sest kes ei mängi see ka ei võida. Ei usu, et herr Jüri on oma 460hj asjanduse selleks ehitanud, et saaks tasa-tasa-ökonoomselt töölt koju veereda. Tänu temasugustele võime rinna uhkelt punni ajada, et seline mark nagu Saab on vajadusel vägagi tegija.
Vot sihuke vilosoohvia tuli
Trionic, äkki saad kuidagi oma MBC-st pildi üles riputada. Häbi öelda, aga ma pole siiani saanud aru, kuidas õige install võiks välja näha. Ja kuidas defender vahele (kas eraldi pistikud või otse ECU-s) ühendatud.
mul puudub digifotokas endiselt-VT on nagu ilus naine,kes pidevalt pappi nõuab
ning ähvardab,et ilma kätte ei anna;)
MBC on praegu seotud bypassi külge ja hästi pornolt.Mõtlen just mingit varianti
välja,mis oleks kena ja võimaldaks minimiseerida voolikute pikkused.
Defender tuleks tuppa tuua,esialgu asub ta hemeetilises(???)karbis MAP sensori
taga plasti all.
ning ähvardab,et ilma kätte ei anna;)
MBC on praegu seotud bypassi külge ja hästi pornolt.Mõtlen just mingit varianti
välja,mis oleks kena ja võimaldaks minimiseerida voolikute pikkused.
Defender tuleks tuppa tuua,esialgu asub ta hemeetilises(???)karbis MAP sensori
taga plasti all.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tänasest kuulub VT Tartu tuntud inimesele,loodan,et nad omavahel hea klapi leiavad
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Omavolitsen ja lisan mõned pildil lisakellade konsoolist ja selle valmistamisest.
Adminnid ehk teevad pildid pisemaks:notworthy:
Lisatud failid
Adminnid ehk teevad pildid pisemaks:notworthy:
Lisatud failid
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Level 2
Lisatud failid
Lisatud failid
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Level 3
Lisatud failid
Lisatud failid
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Level 4
Lisatud failid
Lisatud failid
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Lõpptulemus.
esimest pilti oleks vaja keerata 180 kraadi
Lisatud failid
esimest pilti oleks vaja keerata 180 kraadi
Lisatud failid
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Hõõguv Mitsu föön VT küljes rahunemas.
Lisatud failid
Lisatud failid
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Seni olen küll kõigi töödega,peale kere värvimise ja nahkistmete valmistamise ise hakkama saanud:love:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989


