nii tere sisi minu poolt. sai siis vahetatud enda vw golf 3 saabi vastu.
hetkel ainult vead tulevad ja oleksin väga tänulik kui siit saaksin abi. homme või lähima päevil proovin pildid autost jagada. aga esiteks muredest.
1) tühikäigu mootor vist läbi - kuna pöörded käivad 1k - 1.5 k vahel ja nii ta mängib.
2) salongis pm ükski valgustus ei tööta. auto kliimaga. ei puhu sooja. ainult külma. ei mian sotti saa. vb siis salogi radikas on õhtal
3) sidur ja pidur pm olematu. kas see on nüüd see tüüp viga ei tea .
4) spidomeetrit ei näe. palju mul kiirust on ei tea. ei kujuta isegi ette ka. ülejäänud asjad tunduvad töötavat aga spidokat ei näita. tahhomeeter töötab.
auto peaks olema 2 liitrine 16v 94 kw. lähimal päevil viskan ka päeva valgusers pilte. ja hakkan mingite olematute rahade eest seda aparaati sisi elustama. kuna on minu jaoks lemmik auto.
SAAB 9000 2.0 94 kw, 1990, vieta
nii tere sisi minu poolt. sai siis vahetatud enda vw golf 3 saabi vastu.
hetkel ainult vead tulevad ja oleksin väga tänulik kui siit saaksin abi. homme või lähima päevil proovin pildid autost jagada. aga esiteks muredest.
1) tühikäigu mootor vist läbi - kuna pöörded käivad 1k - 1.5 k vahel ja nii ta mängib.
2) salongis pm ükski valgustus ei tööta. auto kliimaga. ei puhu sooja. ainult külma. ei mian sotti saa. vb siis salogi radikas on õhtal
3) sidur ja pidur pm olematu. kas see on nüüd see tüüp viga ei tea .
4) spidomeetrit ei näe. palju mul kiirust on ei tea. ei kujuta isegi ette ka. ülejäänud asjad tunduvad töötavat aga spidokat ei näita. tahhomeeter töötab.
auto peaks olema 2 liitrine 16v 94 kw. lähimal päevil viskan ka päeva valgusers pilte. ja hakkan mingite olematute rahade eest seda aparaati sisi elustama. kuna on minu jaoks lemmik auto.
Sulle vist kohe ei meeldi suured algustähed?
Ei mian sotti saa
1) Need kärssavad teisiti,aga pole võimatu.Õhulekked?
2)Sal. radikas ei puutu asjasse,kui see lekke-eemaldiga umbe pole aetud.Suurima tõenäosusega on kliima moodul rikkis,või soojaklapil tross tagant.
3)Sidur-pidur algatuseks ära õhutada
4)Spidol kas andur rikkis,või reduktor katki(viimane eeldab kasti osandamist).Osadel olid veel ka trossiga spidod.
2)Sal. radikas ei puutu asjasse,kui see lekke-eemaldiga umbe pole aetud.Suurima tõenäosusega on kliima moodul rikkis,või soojaklapil tross tagant.
3)Sidur-pidur algatuseks ära õhutada
4)Spidol kas andur rikkis,või reduktor katki(viimane eeldab kasti osandamist).Osadel olid veel ka trossiga spidod.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
1) Need kärssavad teisiti,aga pole võimatu.Õhulekked?
2)Sal. radikas ei puutu asjasse,kui see lekke-eemaldiga umbe pole aetud.Suurima tõenäosusega on kliima moodul rikkis,või soojaklapil tross tagant.
3)Sidur-pidur algatuseks ära õhutada
4)Spidol kas andur rikkis,või reduktor katki(viimane eeldab kasti osandamist).Osadel olid veel ka trossiga spidod.
hakkan siis punkt ühest pihta uurima. ja lõpetan algatuseks siis number neljaga ^^ mulel ikka hullult meeldib see aparaat. lähen maja ette teen pimedas loodan möned pildid mida kannatab vaadata )
nii juhtunud on palju. siduri sain tööle. vea leitsime et aku kasti all olev siduri voolik oli täitsa ribadeks ja salongis siduri pedaali all olev töö silinder oli ak veitsa väsinud. parandatud ja sidur töötab kui kella värk.
nii nüüd ei saa hetkel veel sotti sellest soojast ja külmast. et miks ainult külma puhub. nii palju tean et sooja radikasse minevad torud salongi üks neist läheb soojaks. mai tea kas see midagi muudab . lähen hakkan praegu kojameeste alt olevat plastikut eemaldama vb näen midagi millel on tross pealt maas . suht külm on sõita.
kui ainult leiaks telefoni data kaabli üles saaks pilte jagada -.-
nüüd siis veel jäänud pidurid õhutada ja soe/külm korda teha ja ongi täitsa muhe masin ^^
siis pärast seda tuleb hakata tegelema esi sillma kõikvõimalike puksidega ja vahetama ära kõik piduri sadulad ja piduri klotsid
nii nüüd ei saa hetkel veel sotti sellest soojast ja külmast. et miks ainult külma puhub. nii palju tean et sooja radikasse minevad torud salongi üks neist läheb soojaks. mai tea kas see midagi muudab . lähen hakkan praegu kojameeste alt olevat plastikut eemaldama vb näen midagi millel on tross pealt maas . suht külm on sõita.
kui ainult leiaks telefoni data kaabli üles saaks pilte jagada -.-
nüüd siis veel jäänud pidurid õhutada ja soe/külm korda teha ja ongi täitsa muhe masin ^^
siis pärast seda tuleb hakata tegelema esi sillma kõikvõimalike puksidega ja vahetama ära kõik piduri sadulad ja piduri klotsid
Täna tellitud starter. loodame et töötab. Auto juba oma 3 nädalat maja ees seinud. kahju kohe. Tänasest hakkan tegema. Homem hakkan vana starterit mah avõtma ja siis nädalavahetusel proovin 2 kärbest ühe hoobiga. starter + pidurid ära õhutada.
Lisatud failid
Lisatud failid
See masin nüüd otsapidi minu käes, pöörete kõikumine tuli sellest et vaakum jooksis maha läbi piduri võimendi membraani, pidurid ka tänu sellele olematud, et vaakumit pole tegin otsa pimedaks, kliima sai lastud ära täidetud teeb nii sooja kui külma, aga jah sellessuhtes on tal õigus, et tõest soendus radikas lekib, ja päris korralikult. Ja tegemist on selle masinaga veel päris palju.
nii tere sisi minu poolt. sai siis vahetatud enda vw golf 3 saabi vastu.
hetkel ainult vead tulevad ja oleksin väga tänulik kui siit saaksin abi. homme või lähima päevil proovin pildid autost jagada. aga esiteks muredest.
1) tühikäigu mootor vist läbi - kuna pöörded käivad 1k - 1.5 k vahel ja nii ta mängib.
2) salongis pm ükski valgustus ei tööta. auto kliimaga. ei puhu sooja. ainult külma. ei mian sotti saa. vb siis salogi radikas on õhtal
3) sidur ja pidur pm olematu. kas see on nüüd see tüüp viga ei tea .
4) spidomeetrit ei näe. palju mul kiirust on ei tea. ei kujuta isegi ette ka. ülejäänud asjad tunduvad töötavat aga spidokat ei näita. tahhomeeter töötab.
auto peaks olema 2 liitrine 16v 94 kw. lähimal päevil viskan ka päeva valgusers pilte. ja hakkan mingite olematute rahade eest seda aparaati sisi elustama. kuna on minu jaoks lemmik auto.