Jõulud on huvitav aeg, tarbimishullus puudutab kõiki kaupmehi peale autode ja autoosade müüjate. Tegelikult vist siiski puudutab üsna töiselt keretööde tegijaid ja puksiirabi (vaadates möödunud pühapäeval lauskiilaka Piibe maantee teeservi)Algselt postitas: teager
To saakal: Kõik vennad on broke pärast jõule, langeta 1K peale, siis joostakse tormi
terv, teager
Tipptunnid eesti maanteedel
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Piibe hävitas nii mõnegi foorumlase auto jõuluööl-kahjuks ka ise kaudselt osaline ühes intsidendis.Praku pole mingit isu siin neist jamadest jahuda.

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ise nägin küll kohalike nõukogude päritolu asjandusi. Mul ütles Koeru lähedal närv üles. Keerasin suurele Tartu tallinn maanteele. Sai rahulikult pikkkkkas rivis 50-60-ga sõita. Urrr!!!Algselt postitas: Trionic
Piibe hävitas nii mõnegi foorumlase auto jõuluööl
Tegin saakali teema lobast puhtamaks.
Üliselt tuleb seliseid 60-ga sõite ette näha. No kui ilm on sitt, tee jääs ja lund tuiskab, siis pole midagi teha, aga sõidu (kella)aja valik on üsnagi tähtis. Tavaliselt üritan ise pühapäeviti mitte peale kahte lõunast tulema hakata, sest siis on hullumaja. Tartust hakkab kamm pihta ja Paia ristis pöörab eriti hulluks. Piibe võlu pole ma veel kahjuks leidnud.
Kas sa, Qdwin, mõtlesid möödunud pühapäeva all 25-ndat või 1-st? Vist viimast.
Esimene jaanuar on muidugi jah siuke aeg, kus sõitu eriti planeerida kah ei anna. Kui just hommikul kell 9 sõitma ei hakka.
Aga jõulude ajal õnnestus endal lõunast põhja sõit väga osavasti ära planeerida. Hakkasin 26-nda detsembri lõuna paiku (12:00) Võrumaalt Talna poole sõitma, ja üsna vaikne oli teedel. Paar tundi hiljem oli teedel kindlasti paras segadus.
Üliselt tuleb seliseid 60-ga sõite ette näha. No kui ilm on sitt, tee jääs ja lund tuiskab, siis pole midagi teha, aga sõidu (kella)aja valik on üsnagi tähtis. Tavaliselt üritan ise pühapäeviti mitte peale kahte lõunast tulema hakata, sest siis on hullumaja. Tartust hakkab kamm pihta ja Paia ristis pöörab eriti hulluks. Piibe võlu pole ma veel kahjuks leidnud.
Kas sa, Qdwin, mõtlesid möödunud pühapäeva all 25-ndat või 1-st? Vist viimast.
Esimene jaanuar on muidugi jah siuke aeg, kus sõitu eriti planeerida kah ei anna. Kui just hommikul kell 9 sõitma ei hakka.
Aga jõulude ajal õnnestus endal lõunast põhja sõit väga osavasti ära planeerida. Hakkasin 26-nda detsembri lõuna paiku (12:00) Võrumaalt Talna poole sõitma, ja üsna vaikne oli teedel. Paar tundi hiljem oli teedel kindlasti paras segadus.
Ise pole viimasel (ca umbes aasta) ajal Tln-Tartu vahet sõitnud. Varem sõitsin iga nädal paar korda ja mäletan varasemast, et ajas ikka marru küll kohati. Nüüd ilmselt olukord veel hullem.
Kuna olen idamaadest pärit, siis sinna on mõnus sõita. Kuni Viitnani (ja natuke edasi) on 2-realine ja peale Hagudi risti on tee Narvani sisuliselt tühi. See suvi lõpetati remont kah ära ja täitsa lust on lasta.
Halbade ilmastikuolude puhul hirmutab mind isiklikult tihedast liiklusest rohkem uus moodne eurotee - maantee kõrvale on sihuksed kraavid kaevatud, et ...
Kui varem oli veel variant heinamaale välja sõita, siis praegu on hoolitsetud selle eest, et sa masinaga teelt välja sõites ikka korralikult üle nipli käiks.
Kuna olen idamaadest pärit, siis sinna on mõnus sõita. Kuni Viitnani (ja natuke edasi) on 2-realine ja peale Hagudi risti on tee Narvani sisuliselt tühi. See suvi lõpetati remont kah ära ja täitsa lust on lasta.
Halbade ilmastikuolude puhul hirmutab mind isiklikult tihedast liiklusest rohkem uus moodne eurotee - maantee kõrvale on sihuksed kraavid kaevatud, et ...
Kui varem oli veel variant heinamaale välja sõita, siis praegu on hoolitsetud selle eest, et sa masinaga teelt välja sõites ikka korralikult üle nipli käiks.
Enda kõige hullem maante kogemus oli suvel (Jaanipäeva nädalavahetus) kui olukordade sunnil pidin linnast välja sõitma reedel 17:00 ning sihtkohaks oli Mõniste (Võrust ca 38km edasi). Tallinn-Tartu nn kiirteepeal oli veel ok, sai kuidagi kahes rajas ära sõidetud aga no pärast seda kuni Tartu ringini oli ikka väga jube. 10-20 autosed kolonnid. Midagi erilist nagu ei olnudki ainult, et noortele juhtidele ilmselgelt ei kõlvanud tavaline 100-110 kiirus ning oli vaja hakata mööda sõite tegema, oma 80-90 aasta golfide, sierrade jne.
Tunnistan süüd, et sai ise ka "tiba" kiirust ületatud mõnikord, et möödasõit kiirem ning turvalisem oleks.
Eks ole teada, et sellised rahvapühad ning pikad nädalavahetused toovad manteedele kõvasti autosid ning närvi, aega ja kütust kulub rohkem aga ikka inimesed ronivad sinna.
Jõulud ning uus aastal olin ma kaval, istusin kodus ning ei olnud mingeid muresid.
Tunnistan süüd, et sai ise ka "tiba" kiirust ületatud mõnikord, et möödasõit kiirem ning turvalisem oleks.
Eks ole teada, et sellised rahvapühad ning pikad nädalavahetused toovad manteedele kõvasti autosid ning närvi, aega ja kütust kulub rohkem aga ikka inimesed ronivad sinna.

Jõulud ning uus aastal olin ma kaval, istusin kodus ning ei olnud mingeid muresid.

Iga ratas veab and then some!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Seekordne jõul läks suht kenasti. 25-dal umbes kell 12 Tallinn-Paide mööda Viljandi maanteed. Kuni Raplani oli natuke liiklust, peale Raplat suht tühi tee. Ainult herr Murphy oli platsis nagu tavaliselt. Kui sellel tühjal teel vaja mööda sõita, just siis tuleb kindlasti keegi vastu või on tegu pimeda kurviga..
Järgmisel päeval tulin tagasi mööda Tartu maanteed umbes kell 12 ja seal oli Tartu pooleliikujaid rohkem kui Tallinna poole liikujaid. Millegipärast venisid osad kodanikud täiesti pidevalt 80-85 km/h. Mina küll ei täheldanud, et teeolud poleks lubanud ilusti 90-ga sõita. Ja see Murphy.....

Järgmisel päeval tulin tagasi mööda Tartu maanteed umbes kell 12 ja seal oli Tartu pooleliikujaid rohkem kui Tallinna poole liikujaid. Millegipärast venisid osad kodanikud täiesti pidevalt 80-85 km/h. Mina küll ei täheldanud, et teeolud poleks lubanud ilusti 90-ga sõita. Ja see Murphy.....

Minu kogemus suure ummikuga maanteel oli ca~4a. tagasi, kui toimus Haapsalus esimene Firenight, Ilutulestikiu võistlus.
Kiirus muutus juba Risti alevikust alates 30-40 km/h ja auto-autos kinni, justkui Tallinna tipptund. Õnneks oli meil autoks piskike Mazda323, mis üsna hästi edasi astus ja roolis istus pikaajalise kogemusega rekkajuht.
Kaherealisest maanteest sai 4-realine
. Et ikka kohale jõuda alustasime sõittu teepervel ühe maasturi järgi, sai kiiruse 80 khm/peale. Nii siis kulges meie tee ca~10km kuni see maastur ühehetkega puudevahele kadus. Peale seda ei julgenud teeservas enam sõita. Siis kulges tee (poolenisti vastassuuna vööndis) kohati kiirusega 160km/h. Õnneks oli vastutulijaid väga vähe.
Linn oli ikka puhta umbes, kuid kuna meie autojuht oli ise endine Haapsaluelanik saime kõrvaltänavatipidi (pisikesel autol veel peeglid kah kokkusrudues mahtusime ka paljudest kohtadest läbi, kust mõni muu auto ei lähe, tihtipeale oli paari cm küsimus läbimahtumises:mad:) võsitluskohani õigeks ajaks.
Kujutan ette, et paljud ei jõdnudki õigeksajaks pärale.
Kiirus muutus juba Risti alevikust alates 30-40 km/h ja auto-autos kinni, justkui Tallinna tipptund. Õnneks oli meil autoks piskike Mazda323, mis üsna hästi edasi astus ja roolis istus pikaajalise kogemusega rekkajuht.
Kaherealisest maanteest sai 4-realine

Linn oli ikka puhta umbes, kuid kuna meie autojuht oli ise endine Haapsaluelanik saime kõrvaltänavatipidi (pisikesel autol veel peeglid kah kokkusrudues mahtusime ka paljudest kohtadest läbi, kust mõni muu auto ei lähe, tihtipeale oli paari cm küsimus läbimahtumises:mad:) võsitluskohani õigeks ajaks.

Kujutan ette, et paljud ei jõdnudki õigeksajaks pärale.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Seni kuni Tallinn-Tartu maanteel ei teki pidevat 'stop-and-go' efekti, mis tipptundidel vähemasti Saksamaal ja Belgias on igapäevane, ei ole põhjust kurtmiseks. Ka 80-nega kolonnis sõitmine on tunduvalt parem kui kuus tundi palava päikese all üldse mitte liikuda ning oodata eessõitjate liikumahakkamist.
Mis on üldiselt halvasti on nende kaaskodanike olemasolu kes nii füüsikaseadusi kui ka liikluseeskirju miskiks ei pea (ja sellised ei ole ainult Eesti fenomen).
Mis on üldiselt halvasti on nende kaaskodanike olemasolu kes nii füüsikaseadusi kui ka liikluseeskirju miskiks ei pea (ja sellised ei ole ainult Eesti fenomen).
Algselt postitas: fofa
Factor, ma loodan et su jutt on mingi peen nali, muidu ma küll natuke kahtlen su terves mõistuses, et sellise asjaga siin eputada![]()
Hmm.... Siiski pole tegemist ei peene naljaga ega eputamisega, või on see teema eputamiseks?:freak:, selliseljuhul sain küll teemast valesti aru.
Siinkohal üritasin mina omast kogemusest rääkida, nii ta igaljuhul oli!
Oma terve või ebaterve mõistusekohta ei oska miskit kosta, kes kuidas arvab, võibolla olengi ebaterve mõistusega.

Niipalju, kui on maamunal inimesi, on ka peaaegu samapalju eriarvamusi, sellest ka minu ükskõiksus arvamuste kohta, seega ei mõista kedagi hukka ega ürita väita vastupidist;) Eks iga üks teeb ise omad järeldused....
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Kui 1. jaanuaril sai Tartu poolt Tallinna tuldud, siis pärast Ardut (nii veidi pärast poolt nelja päeval) muutus liiklus suht tihedaks. 1. liigi teele jõudmisega lootsime, et olukord laheneks, aga taga hullemaks läks - vahepeal ka sisereas kiirus 70 -80 km/h. Kui poleks olnud hulle, kes pea olematute pikivahede juures veel kahe raja vahet sõelusid (mõni ka suunda näitamata) võinuks olukorda veel talutavaks lugeda. Lausa ime oli, et Ülemiste juures Järvevanasse keeramisel ummikut polnudki
.
Aga kasvõi üheainsa juhi vale liigutus või sõiduki tehniline rike oleks sel päeval ilmselt ahelkokkupõrke tekitanud... liiklusuudiste järgi õnneks nii ei läinud.

Aga kasvõi üheainsa juhi vale liigutus või sõiduki tehniline rike oleks sel päeval ilmselt ahelkokkupõrke tekitanud... liiklusuudiste järgi õnneks nii ei läinud.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

vaevalt et see manteel küll juhtus, aga ikkagi:
ma nägin 26.-l tartust rakverre sõitma hakates üsna jäledat pauku pealt 5m pealt. kõik käis nii kuradi silme ees et korraks mõtlesin et olen sattund mingi video võtetele ´nah. seal ühel ristil pandud värskelt valgusvoor ja pidevalt voorib autode killavoor. noja tuleb õnnetu maainimene,"null-kolmega", kes nt võis olla sattund linna asju ajama , ja pani lauge päikesevalgusenurgaga voori punase tule alt ühele ette (vist oli Omega) . sai täpselt paremasse tagatiiba ´nah, endal 50 sees´nah. spinni katkestas eraldusriba ja vist ka üks puu. õhus lendasid jää ja parema tagatule tükid ja krussis iluliist (vt"null-kolmel" on need ilusad njeržaveikast kitsad liistud koopakaartel). autos istunute pead nõksatasid "null-kolme" peatudes nagu räpparitel "pimp mai raidis". veel jäi silma et kellegil onul autos lendas peast suur lai läki-läkimoodi asjandus.
sellise asja laivis pealtnägemise tulem oli see, et sõitsin mitu päeva väga-väga korralikult
ma nägin 26.-l tartust rakverre sõitma hakates üsna jäledat pauku pealt 5m pealt. kõik käis nii kuradi silme ees et korraks mõtlesin et olen sattund mingi video võtetele ´nah. seal ühel ristil pandud värskelt valgusvoor ja pidevalt voorib autode killavoor. noja tuleb õnnetu maainimene,"null-kolmega", kes nt võis olla sattund linna asju ajama , ja pani lauge päikesevalgusenurgaga voori punase tule alt ühele ette (vist oli Omega) . sai täpselt paremasse tagatiiba ´nah, endal 50 sees´nah. spinni katkestas eraldusriba ja vist ka üks puu. õhus lendasid jää ja parema tagatule tükid ja krussis iluliist (vt"null-kolmel" on need ilusad njeržaveikast kitsad liistud koopakaartel). autos istunute pead nõksatasid "null-kolme" peatudes nagu räpparitel "pimp mai raidis". veel jäi silma et kellegil onul autos lendas peast suur lai läki-läkimoodi asjandus.
sellise asja laivis pealtnägemise tulem oli see, et sõitsin mitu päeva väga-väga korralikult
Algselt postitas: teager
teager üritab kaks pluss kahte liita, huvitav, kas midagi õnnestub ka?
Algselt postitas: Trionic
Piibe hävitas nii mõnegi foorumlase auto jõuluööl
pluss
Algselt postitas: Olds
Õnnetu õnnetuse tagajärjel müün oma Saabi varuosadeks.
võrdub?
Kui teager peaks valesti arvutama, siis saab alati ka DEL post panna.
terv, teager
Teageri matemaatika ei pea siin paika-teised tegijad,teised mainad olid käigus.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989