Joob nagu hobune!?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
oleneb millise karburaatoriga on tegu.
tavalist pindkarburaatori puhul võib viga olla kytuse kohal oleva plaadi alla langemisega või bensiinitaseme tõusuga; ka liialt aurustuva kytusega
aga kui kasutad puhurkarburaatorit, siis ehk liiga suure sissepuhutava õhu survest võib olla liigne bensiinikulu
muidugi ei usu , et kasutad veel vanamootsat bensiinipaagis olevate hardega pritsharikarburaatorit.
selle kasutamise puhul tuleks yldsegi unustada sõna
" kokkuhoid"
tavalist pindkarburaatori puhul võib viga olla kytuse kohal oleva plaadi alla langemisega või bensiinitaseme tõusuga; ka liialt aurustuva kytusega
aga kui kasutad puhurkarburaatorit, siis ehk liiga suure sissepuhutava õhu survest võib olla liigne bensiinikulu
muidugi ei usu , et kasutad veel vanamootsat bensiinipaagis olevate hardega pritsharikarburaatorit.
selle kasutamise puhul tuleks yldsegi unustada sõna
" kokkuhoid"
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Zenit hakkab rüüpama,kui nõelklapp ei pea,kui kummimembraan on väsinud
kui tooremehanism on hõre ja laseb suure hõrenduse puhul bensu läbi,kui
segu on liiga rikas,kui segunõel/kaev on ovaalseks kulunud jne...
kui tooremehanism on hõre ja laseb suure hõrenduse puhul bensu läbi,kui
segu on liiga rikas,kui segunõel/kaev on ovaalseks kulunud jne...
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
to Urmas:õigem oleks ikka viga selgeks teha ennem juppide ostmist.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ei ole palju. Natuke ilmselt oleneb tellisest soki sees ka aga 12 sajale ei ole väga paljuAlgselt postitas: Must9000
Kas see on normaalne kui Saab 9000 CS 2,3 võtab linnas 12l 100-le või on palju ?
Urmasele: "Juurdlust toimetavad asjatundjad.."
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
võta kraburaator maha: pese puhtaks väljast hästi korralikult. võta põhjakaan lahti ja vaata ja kontrolli ujuki taset ja nõelklapi seisukorda.
ja ka kummimembraani seisukorda. eriti just äärte juurest.
ja ka kummimembraani seisukorda. eriti just äärte juurest.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kõrgepingehäired(juhtmed,rootor,kaas,küünlad),edasi pakuks lisaõhu
(õhulekked),klapivahed,kompressioonid silindrites jne.
(õhulekked),klapivahed,kompressioonid silindrites jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mu vanal autol oli ka sama probleem, lonkas ja pöördesse läks väga pahuralt. Uurisid inimesed siit ja sealt, tulemust ei midagi. Lõppeks vahetasin ise nii küünlad kui juhtmed ja eenäe imet, auto lausa nurrus peale seda.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2286
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Küünlad jah. Viljandis on üks mees, kes diagnostikat teeb, too ütles, et küünlad vahetatakse kah 10 tuh. km pealt. Krt. seda teab? Võib-olla tõesti. Kuigi, kui ma kunagi proovisin küünlaid vahetades mootori nurrumist taastada, ei andnud see tulemusi.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
leidisn ainukese klassiku teema suure kütusekulu kohta.
aga arendaks teemat: 8 klappi ja turbo. ja kütusekulu 10 liitri kanti.
tegelikult võiks ju ikka vähem olla?
ma nüüd mitu pikka otsa proovinud ja 10, mis 10.
äkki trionic pakuks mõne idee, kuidas ökomaks teha? mida ära petta, et vähem kütust peale saaks?
no maanteel võiks ju ikka 8 saada.
muidu ju täitsa korras värk, käivitub iga ilmaga paugust ja kohe jääb töölegi ja hoiab pöördeid jne, aga võiks midagi kruttida, et siis remontima peaks hakkama. ja pärast olema õnnelik, et hullemaks ei läind;)
esimeseks asjaks ostsin kütuselisandi, mis süsteemi puhastaks.
aga arendaks teemat: 8 klappi ja turbo. ja kütusekulu 10 liitri kanti.
tegelikult võiks ju ikka vähem olla?
ma nüüd mitu pikka otsa proovinud ja 10, mis 10.
äkki trionic pakuks mõne idee, kuidas ökomaks teha? mida ära petta, et vähem kütust peale saaks?
no maanteel võiks ju ikka 8 saada.
muidu ju täitsa korras värk, käivitub iga ilmaga paugust ja kohe jääb töölegi ja hoiab pöördeid jne, aga võiks midagi kruttida, et siis remontima peaks hakkama. ja pärast olema õnnelik, et hullemaks ei läind;)
esimeseks asjaks ostsin kütuselisandi, mis süsteemi puhastaks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Lahja seguga sõites võtaks vähem. Mul juhtus selline lugu, et panin teise mootori peale kunagi ja sellel oli segu kruvi juba paigast, ei käinud hästi ja mul polnud millegi järgi kohe paika ka panna. Siis keerasingi segu pritsungi peast tunde järgi, et käiks hästi. Esimene pikem sõit oli väga öko - 5,5 l/100km. Hommikul ei tahtnud auto enam käima minna ja jälle tuli kruvima hakata, nii et väga ei tasu kruttida aga igasugu tulemusi võib tulla siiski Mootor oli siiski pisut teine - 16 klappi aga turbo ja mehhaaniline pritsung, et umbes sama ikkagi.
Minu praktikas on jäänud klassiku maantee kulu 8L kanti ja pigem alla kui üle. Praegu aktiivselt kasutuses olev see http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=18526 klassik tarbib maanteel kiirusel 90-100km/h mitte rohkem kui 7,5/100km. Peal mehhaaniline pritsung.Probleemiks kerge kakkumine ühtlasel kiirusel ja väga väiksel koormusel.
Vaieldamatu ökobil on see http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4700 auto! Ei tea palju on vaikne maantee kulu , kuid kiirendust ja sõitu nautides on paagi keskmine olnud alati alla 8,5l !
Vaieldamatu ökobil on see http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4700 auto! Ei tea palju on vaikne maantee kulu , kuid kiirendust ja sõitu nautides on paagi keskmine olnud alati alla 8,5l !
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: E Mai 09, 2005 15:10
- Asukoht:
- Auto:
minu GLSil kah 2x CD150. maanteel 8L. linnas 10L per 100km. Kulu suurenemine sõltub alates sellest, kas karbuss on veel külm või ülessoojenenud kuni selleni, kas tagasivool paaki suudab karburaatori uputamise tühikäigul vältida.. nõelklapid üldjuhul 100% kütusetaset ujukikambris norm piires ei hoia, pigem üle normi.. mitte iga esimese satsi klassik ei oma tagasivoolu paaki. ... teine rüüpamise arendaja on muidugi ebatihe - , või siis algasendisse mitte tagasiminev tooreklapp... lisaks soodustab rüüpamist ujukambri tuulutusklapi pidev avatud olek. see peaks avanema vaid lühiajaliselt, kui hakkad pedaali vajutama, muidu peaks enamus aja olema suletud.
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: E Mai 09, 2005 15:10
- Asukoht:
- Auto:
----minu oma võtab linnas külmade ilmadega ja ka praeguste ilmadega 13-14L 100Km kohta. ja seda on ta teinud ka eelmisel talvel. ilmade soojenedes hakkab vähem rüüpama sinna 10l kanti. minu oma on muidugi sissepritsega mitte karpaga.
kogu aeg täisvõimsusele orienteeritud pritsungi aju suunab sisselaskekollektorisse siseneva külma õhu korral segusse rohkem kütust õhu massi kohta, et kompenseerida enegiakadu, mis läheb õhu soojendamisele soovitud temperatuurini
karpamootoril aga tuleb talvel seguklapiga karpat loputada, sest külma karpa korral bensiin ei aurustu niipalju ja nii "peeneks" kui oleks vaja, et saada norm koostisega segu... seega voolab minu GLS karapdesse talvel eelsoojendatud õhk (mis on originaalis) ja eelsoojendatud benss, mis tekitab karpas olukorra +18 nagu suvel. Linnasõidus lühikestel marsruutidel alati ei päästa, sest ei jõua -20C juures nagu eriti soojeneda.. mõtlen elektrilisele tehnilisele lahendusele
Eks ikka need vanad põhitõed- KORRAS pihustid,õiges temperatuurivahemikus töötav juhtrõhuregulaator, tihe kolvigrupp, ettenähtud(või veidi suurem) kütuse trassirõhk, täpseks timmitud õhumõõturi taldriku asend jne.jne.
tegelikult võiks ju ikka vähem olla?
ma nüüd mitu pikka otsa proovinud ja 10, mis 10.
äkki trionic pakuks mõne idee, kuidas ökomaks teha? mida ära petta, et vähem kütust peale saaks?
no maanteel võiks ju ikka 8 saada.
Mõõta tuleks kindlasti relatiivset kompressiooni,sest manomeetriga otse mõõtmine annab tihti VÄGA VALE tulemi. Olen sellega ise kunagi "orki astunud". Otse mõõtes oli kõik ideaalne,mootoritestriga üle mõõtes ühes silindris -60% teistega võrreldes.Üks surverõngas oli katki,nagu hiljem selgus.
Süütejagaja peab täpselt töötama- stroboga mõõtes ei tohiks ühtlastel pööretel süütemärk "kõikuda".
Segu võimalikult lahjaks keerata,aga nii,et mootor tühikäigul ilusti töötada suudaks.
Auto peab vabalt veerema.
Lõputult pisiasju,aga trassil 7l. pole päris ulme.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989