Tere
plaanis soetada 1997.a NG900. vaatamisel 2.0 manuaal (spido: 170 000, soitnud Eestis) ja 2.3 S Talladega automaatkastiga (spido: 270 000, soitnud Soomes). kas kellelgi on soovitusi/ mõtteid seoses nimetet eksemplaridega? mis läbisõidu juures tehakse suuremad tööd/ keti vahetused?
tänud!
v.
NG900, 2,0 vs 2,3
Tere
plaanis soetada 1997.a NG900. vaatamisel 2.0 manuaal (spido: 170 000, soitnud Eestis) ja 2.3 S Talladega automaatkastiga (spido: 270 000, soitnud Soomes). kas kellelgi on soovitusi/ mõtteid seoses nimetet eksemplaridega? mis läbisõidu juures tehakse suuremad tööd/ keti vahetused?
tänud!
v.
Läbisõit pole oluline vaid korrapärane hooldus. Antud mudelid välimuse ja võimsuse poolest ka erinevad nagu öö ja päev.
Toodud info põhjal pole võimalik nõu anda.
P.S teema peaks olema ilmselt ostuabi all.
Antud mudelid välimuse ja võimsuse poolest ka erinevad nagu öö ja päev.
Huvi pärast küsin, et milles see meeletu erinevus välimuses on? Talladegal peaks olema kere värvi peeglid/bumperid, originaalis suuremad veljed ja see on suht kõik.
Mina vaataks/võrdleks olemasolevat lisavarustust + nagu juba eelnevalt mainitud, siis hooldusajalugu (koos ostueelse kontrolliga ).
Kui mõlemal on istmesoojendus, püsikiirusehoidja ja roostevaba välimus, siis võtaks Talladega.
Kas pisut erinev esistange teeb ööst päeva? Või on tagastange ka teistsugune? 
