
Auto piltidega on kehva lugu - Leidus ainult selline
Nii nagu viidatud teemas kirjutatud oli auto algselt Rootsis tehtud stage 3 (3" väljalase, paneel-sport filter, soft by MapTun) mis tehasest välja veerenud 147kW-ga.Välimusele annab lisa juurde spoilaring. Minul aga oli plaan seda kasutada igapäevasõidukina ja seega üks esimesi tegevusi oli väike downgrade. Selle tulemusena sain omale sobiva liikuri.
Trollhättanist tuli see masin 1999. Sisu riidest, varustust on piisavalt (loe: kliima, cruise ja muu tavapärane), käiku saab ise vahetada, taga on käru vedamiseks konks ja vahel katusel ratta vedamiseks raamid

Panen siia kirja ka väikse hooldusajaloo auto kohta (ja kavatsen seda täiendada kui midagi teoksil):
1. Kohe peale ostu said teostatud järgmised tööd:
- korraline hooldus
- uus parem esimene õõts
- uus parem veovõlli otsa kumm
- roolivarda välimised otsad
- Tagasilla suured puksid (uretaan)
- summuti alates turbost (alla läks roostes 3" asemel uus 147kW-se oma - kasutatud kat ja tuttuus tagumine osa)
- Softi dowgrade Crossroadi poolt - jäi stage 2
- uued suverehvid (Nankang NS2 mis on osutunud üle ootuse heaks)
2. 2011 on veel tehtud:
- vasaku esimese õõtsa vahetus
- vända asendi anduri tihendi vahetus
- kodune salongiventika kiiruse regulaatori remont (transistori vahetus)
3. 2012:
- Uus termostaat
- Vasaku veovõlli vahetus (terves komplektis) ja sillaregull
- Uus-vana TWICE moodul ja uus-vana puldi vastuvõtja
- Talverehvid (foorumist)
- Õlivahetus