oskab rääkida keegi nendest Nitro 3000 ja ultima jms crap kütustest
ise tankisin ükskord seda nitro ollust uno x -st ja ei pannud küll tähele et kütusekulu oleks väiksem olnud või auto paremini edasi liikunud.
Mis kütusega sina sõidad?
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
ega sa ühe kordse tankimisega nitrost aru ei saagi, see vajab samamoodi, nagu ultimagi eelmängu.
mina tangin viimased aastad uno-x-ist. oman väikest allahindluskaarti, oma 50 sendile ja leian, et igasugune muude tanklate olemasolu võiks minu jaoks olematu olla.
kui ma aga siin paar nädalat tagasi küsisin pangast autoliisingut (VT-le või siis Griffinile) siis pakuti mulle ka tatiõli 50 või oli see nüüd 70 sendi allahindlusega krediitkaarti...
tatiõlis käin ainult rehvirõhku kontrollimas. arvan, et saan kahe käe sõrmedel ülesse lugeda tankimised antud tanklast. mulle lihtsalt ei meeldi, et, et nad kõige kõrgema hinna dikteerivad...
mina tangin viimased aastad uno-x-ist. oman väikest allahindluskaarti, oma 50 sendile ja leian, et igasugune muude tanklate olemasolu võiks minu jaoks olematu olla.
kui ma aga siin paar nädalat tagasi küsisin pangast autoliisingut (VT-le või siis Griffinile) siis pakuti mulle ka tatiõli 50 või oli see nüüd 70 sendi allahindlusega krediitkaarti...
tatiõlis käin ainult rehvirõhku kontrollimas. arvan, et saan kahe käe sõrmedel ülesse lugeda tankimised antud tanklast. mulle lihtsalt ei meeldi, et, et nad kõige kõrgema hinna dikteerivad...
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Algselt postitas: stennadi
Räägi mis imekaart see on millega 50 senti alla saab uno x -s ?
tjaa, õnnestus saada selliselt kasutajalt, milline asutus kasutab kütust suurtes kogustes.
ja autoliisinguga pakuti kaasa vaid 45 sendine krediitkaart statolilist...vähe ju
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Siis oled sa küll väga valesse kohta läinud... See pruun asi ei ole kohv... see on misiganes muu asi, mootoriõli või "lambieli" aga mitte kohv.Algselt postitas: stennadi
statoili sponosreerin ainult siis kui kohvi tahan
Sry, õhtu hakkab kätte jõudma ja teemas püsimine on muutunud raskeks...
Algselt postitas: tram
Siis kui mu Saab veel turbo oli, tundis ta märgatavat kiirenduse vahet erinevate tanklate ja oktaani arvude puhul. Kõige parema hinna/kvaliteedi suhe oli kusjuures lukoili 95. Läks paremini edasi kui neste 98 näiteks.
Ise Lukkoilist ei julge kütust tankida, eriti suvel, kuna neil (vähemalt enamusel tanklatest) on tankla kütusemahutid maapeal. Põhjuseks leian oma loogika kondentsvee tekkimisel, kuna mahutid on päeval päikesekäes ja soenevad üsna plaju, õhtul aga jahtuvad ning tekib kondentsvesi.

Parandage mind kui eksin.

Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Algselt postitas: Reix
Tglt see bensu kvaliteedi küsimus on üsna samast rubriigist, et kummad naised on ilusamad, blondid või brünetid? Arvamusi on vast seinast seina:)
Just-just
Uno X kütus lahustas kellelgi möksi, millega too oma kütusepaagis olevat auku lappis, Neste kütus keeras pihusteid ja kütusepumpi tuksi... jne

Jah on küll (paljudele probleemidele on lahenudsi) kuid minuloogika ütleb, et millkes üldse tekitada omale kondentsiprobleem ja selle kõrvaldamiseks soetada lisaseadmeid.Algselt postitas: epsum
kondentsvee jaoks on siiski olemas täitsa omad filtrid

Kui oleks ta suur probleem, siis on sul õigus, et need oleks keelatud, kuid juu see siis nii-suur probleem ei ole! Kuid kui on valida, kas tangin kohast, kus on suurem tõenäosus saada kütust väiksema veesisaldusega või suurema veesisaldusega, siis mulle tundub targem valida koht, kust saab väiksema kondentsisisaldusega kütust.Algselt postitas: epsum
kui kondenseerumine suur probleem oleks, siis ilmselt ei lubataks maapealseid tanklaid..

Selge on ju ka see, et igas mahutis tekib kondents, kui ta just silmini täis ei ole. Seega iga tankla kütus pekas sisaldama (kellel siis suurema, kellel väiksema) kondentsvett.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Ja lisaks jääb iga mahuti põhja 3-5 kuupmeetrit nö "surnud" kütust, mis koosneb kõikvõimalikust ladestunud saastast, mis tekib sinna kütuse transpordil, erinevates kütusepartiides olevast sodist jne. Omavahel kauplevad kütusefirmad tavaliselt mahutipõhjas olevat kütust ära ei müü, vaid valavad sellele uue värskema portsu peale segamise eesmärgil - ei oska arvata, mis tankla sellega teeb. Selline protsess toimub igas mahutis - maa all ja maa peal. Vaene autojuht, kellele selline sodi süsteemi satub.
Seda ma kahjuks ei oska öelda, kas maa sees olevad mahutid on allpool külmumise piiri või mitte, juhul kui mitte, siis tekib kondents nii või teisiti.
Seda ma kahjuks ei oska öelda, kas maa sees olevad mahutid on allpool külmumise piiri või mitte, juhul kui mitte, siis tekib kondents nii või teisiti.
Nitrometaaniga tahaks sõita,benseenilisanditega:evil:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vesi seisab mahuti põhjas ja ei segune kütusega ega ei pumbata tankuri kaudu paaki. Vesi on absoluutselt igas mahutis olgu ta siis maa all või peal. Mauhutite mõõte vardad võõdavad eraldi vett ja kütust kui vett liiga palju saab pumbatakse ta sealt lihtsalt välja. Muusodi mis võib ringiujuda jääb tankuri pumaba filtritesse või kui sealt kah läbituleb on veel püstolis ka sõel ees.
Lugupidamisega.
Lugupidamisega.
Algselt postitas: FactorDio kütus peaks käima üldse reovee alla!Algselt postitas: tog
/.../ valik Dio 98 või käib see diislite alla?![]()
Peand, peand. Miks sa nii väidad? Millised on Su negatiivsed kogemused Dio kütusega?
Minul on sellega küll pikaajaline positiivne kogemus.
tavaliselt 98ultima aga nüüd proovisin 95't. kõigepealt nestest, siis natuke mingist maardu kolkast (olude sunnil) ja siis panin nestet edasi ja auto ei taha hästi liikuda 
panin siis neste 98't lõpuks ja läks tiba paremaks aga pole ikka päris see mis 98 ultima oli.

panin siis neste 98't lõpuks ja läks tiba paremaks aga pole ikka päris see mis 98 ultima oli.
Uno-X Nitro 3000, vaheldumisi sama tankla 98-ga, st vahel ka nende kahe segu, katsed näitasid, et kulub märgatavalt vähem, kui sama 95-t, samas 50 sendine liitrhinna vahe on juba alla 5%
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Minul ütles eelmise aasta lõpus tööauto üles, kütusepump. Ma olin ise juures, kui võeti lahti bensiinitrakt. Võeti välja bensiinifilter nii et tal veel oli küljes u 30 cm pikkune voolik filtri sisendi pool. See kallati tühjaks. Sealt tuli välja süsimust vedelik, mida mina enda arust ei ole tankinud kunagi. Ma ei ütle, kus ma kogu aeg tankinud olen, aga üks suurimaid kette Eestis (algab N-tähega).
Oli kunagi juttu, et saabid piiritust joovad, peab selle üle tõsiselt järele mõtlema:)
Oli kunagi juttu, et saabid piiritust joovad, peab selle üle tõsiselt järele mõtlema:)
Algselt postitas: hoplaa
Minul ütles eelmise aasta lõpus tööauto üles, kütusepump. Ma olin ise juures, kui võeti lahti bensiinitrakt. Võeti välja bensiinifilter nii et tal veel oli küljes u 30 cm pikkune voolik filtri sisendi pool. See kallati tühjaks. Sealt tuli välja süsimust vedelik, mida mina enda arust ei ole tankinud kunagi. Ma ei ütle, kus ma kogu aeg tankinud olen, aga üks suurimaid kette Eestis (algab N-tähega).
Oli kunagi juttu, et saabid piiritust joovad, peab selle üle tõsiselt järele mõtlema:)
Oli samasugune juhus et vahetati kütusepump aasta lõpus ära. Kui ei eksi siis kolmel autol oli sama mure.

Njah, ka minul jõululaupäeval Kristiine Keskuse parklas seistes ütles bensupump üles (nagu selgus)
, mis õnneks herr Trionicu osavatele kätele sai uuega asendet
Sest süsteemis oli vesi......tankisin vaheldumisi ainult Lukoilis ja Statoilis.......


Olen alati tankinud 95 -te aga aegade jooksul siis eri firmadest. Algul Statoilist, siis tuli Uno-X turule ja soodsama hinna tõttu vahetasin firmat, hetkel teeb ostu soodsamaks ka säästukaart.
Nüüd mõned aastad tagasi, kui Tln -s Kadaka teel avati uus Dio jaam ja bena müüdi avamise puhul a 3,5-4 krooni liitri pealt soodsamalt siis tegin seal kaardi ja olen nüüd Dio klient. Etteheiteid kütuse kvaliteedi osas ei oska teha, olen siis mina tuim või on auto aga tõmblemist ei ole küll märganud. Profülaktika mõttes võiks vahest ikka 98 ka sisse valada. Vaatan, et need kellel turbod peal, neil tingib 98 tankimise vajaduse just mootor (kindlasti mängib rolli ka suurem rahuldus enesetundele
)
Dio tanklaid Eestimaa peal natuke vähevõitu, siis on abiks uno-x ikka.
Lukoilist ja suvatanklates ei tangi põhimõtteliselt (vast ainult mayday, mayday korral).
Automaat-tankla puhul on jah naljanumber see raha ära põlgamine, kui rohkem kupüüre või pangakaarti ei ole siis ongi puuks, kui punane tuli juba ammu armatuuris põleb siis nagu ei saakski edasi sõita, kui on keegi lahke onu ja su rahatähe ümber vahetab korralikuma vastu (kindlasti arvab ta, et tegemist on valerahaga mida sa üritad nüüd talle bensiinijaamas lihtsalt pähe määrida). Lisaks veel see, kui ei tea kui palju paaki mahub, tuleb eelnevalt natuke pead ragistada ning arvutada palju siis raha sisse söötma peab, et üle ääre ajama ei hakkaks.
On keegi ekzootikat ka proovinud, seal samas Kadaka teel (Tln) on asutus nimega - "Peterburgskaja Toplivnaja Kompanija".
Nüüd mõned aastad tagasi, kui Tln -s Kadaka teel avati uus Dio jaam ja bena müüdi avamise puhul a 3,5-4 krooni liitri pealt soodsamalt siis tegin seal kaardi ja olen nüüd Dio klient. Etteheiteid kütuse kvaliteedi osas ei oska teha, olen siis mina tuim või on auto aga tõmblemist ei ole küll märganud. Profülaktika mõttes võiks vahest ikka 98 ka sisse valada. Vaatan, et need kellel turbod peal, neil tingib 98 tankimise vajaduse just mootor (kindlasti mängib rolli ka suurem rahuldus enesetundele

Dio tanklaid Eestimaa peal natuke vähevõitu, siis on abiks uno-x ikka.
Lukoilist ja suvatanklates ei tangi põhimõtteliselt (vast ainult mayday, mayday korral).
Automaat-tankla puhul on jah naljanumber see raha ära põlgamine, kui rohkem kupüüre või pangakaarti ei ole siis ongi puuks, kui punane tuli juba ammu armatuuris põleb siis nagu ei saakski edasi sõita, kui on keegi lahke onu ja su rahatähe ümber vahetab korralikuma vastu (kindlasti arvab ta, et tegemist on valerahaga mida sa üritad nüüd talle bensiinijaamas lihtsalt pähe määrida). Lisaks veel see, kui ei tea kui palju paaki mahub, tuleb eelnevalt natuke pead ragistada ning arvutada palju siis raha sisse söötma peab, et üle ääre ajama ei hakkaks.
On keegi ekzootikat ka proovinud, seal samas Kadaka teel (Tln) on asutus nimega - "Peterburgskaja Toplivnaja Kompanija".