Autoks Saab 9000CS, 1994, 2.0t, 110kw.
Mure selline, et salongi sisse ei jõua sooja õhku,tuleb küll leigelt aga see pole see.Võrreldes mõne tuttava autoga siis mul ikka väga jahe olemine autos.Nähud on veel sellised, et mootori temp näidik kõigub ka mingil määral ja see samuti üle poole ei kerki.Kohapeal käies läheb.Temp on keskelt läbi alla poole ja poole peal.Vahetasin ka termostaadi ära 88C vastu aga muutust pole märgata.Kui midagi umbes peaks olema siis pigem puhuks kuuma kui leiget(ma arvan) ja mootori temp.andur ei tohiks ka siin midagi mõjutada soojaks minemise koha pealt.
Äkki keegi targem oskab veel mingit head nõuannet pakkuda:)
Ei tule sooja autosse
Variandid:
-Jahutusvedelikku ebapiisavalt
-salongi soojusvaheti sisseuhatud lekkepeataja tõttu umbes
-mootori töötemperatuur liiga madal vigase termostaadi tõttu(võiks vist välistada,kui näidik näitab)
-õhusuunamisklappide labade otsad murdunud ja klapid püsivalt kinni
-vaatasid ekslikult retsirkulatsiooniklapi hooba(võiks ka vist välistada)
-Jahutusvedelikku ebapiisavalt
-salongi soojusvaheti sisseuhatud lekkepeataja tõttu umbes
-mootori töötemperatuur liiga madal vigase termostaadi tõttu(võiks vist välistada,kui näidik näitab)
-õhusuunamisklappide labade otsad murdunud ja klapid püsivalt kinni
-vaatasid ekslikult retsirkulatsiooniklapi hooba(võiks ka vist välistada)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Phazer
- Postitusi: 135
- Liitunud: E Jaan 26, 2009 22:27
- Asukoht:
- Auto: 9000CS, 9000CSE, C4 A6 2.5TDI Quattro, Toyota Corolla Hybrid Active, CFORCE 520L
-Jahutusvedelik normis
-Lekkepeatajat olen tõesti pannud, et selles võib olla tõesti probleem
-Termostaat vahetatud(mootori temp tõesti püsib nüüd normaalselt)
-Kontrollimata(ei tea või ei oska seda vaadatagi võib olla:()
-Hoob liikus soojusvaheti juures
Ilmselt järgmisena proovin nüüd soojusvaheti kätte saada ja vaadata kas sealt ikka midagi läbi käib:D
-Lekkepeatajat olen tõesti pannud, et selles võib olla tõesti probleem
-Termostaat vahetatud(mootori temp tõesti püsib nüüd normaalselt)
-Kontrollimata(ei tea või ei oska seda vaadatagi võib olla:()
-Hoob liikus soojusvaheti juures
Ilmselt järgmisena proovin nüüd soojusvaheti kätte saada ja vaadata kas sealt ikka midagi läbi käib:D
Ma tonniseid pole remontinud ja neist palju ei tea, aga sõiduks olen päris mitut pidanud. Nüüd küsimus selline, kui soe see auto siis olema peab? Väljas -28 ja see auto suudab ainult veidi leigeks minna, temperatuuri näitaja istub esimese veerandi peal ja ei tõuse. Võtsin ja sulgesin ülemise radika toru täielikult ja kasu ei mingit, 100 km maanteed ja salong õrnalt leige? Kas nii peabki? Autoks 2.0 turbo 129kw suuretulega isend.Ainus asi mida saaks kiita on akende puhtana hoidmine, see on küll esmaklassiline.
Proovisin kohe klassikut ka, see on nagu saun!
Proovisin kohe klassikut ka, see on nagu saun!
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Sojendusradikas on ummistunud.Ma tonniseid pole remontinud ja neist palju ei tea, aga sõiduks olen päris mitut pidanud. Nüüd küsimus selline, kui soe see auto siis olema peab? Väljas -28 ja see auto suudab ainult veidi leigeks minna, temperatuuri näitaja istub esimese veerandi peal ja ei tõuse. Võtsin ja sulgesin ülemise radika toru täielikult ja kasu ei mingit, 100 km maanteed ja salong õrnalt leige? Kas nii peabki? Autoks 2.0 turbo 129kw suuretulega isend.Ainus asi mida saaks kiita on akende puhtana hoidmine, see on küll esmaklassiline.
Proovisin kohe klassikut ka, see on nagu saun!
Milleks võtsid radikalt torud maha??? Termostaat tonnisel ei ole nii kallis. Ja mis jahutusvedelik on sees, võibolla on ärakülmunud.
10km-i sõiduga peab ikka soje olema juba, isegi -30ga
2.0 129kW see peaks CC kerega veel olema kuni91a, kui sojendusradikat ei ole tal vahetatud selle ajajooksul, siis soja sealt ei tulegi.
__In Boost We Trust__
Sojendusradikas on ummistunud.
Milleks võtsid radikalt torud maha??? Termostaat tonnisel ei ole nii kallis. Ja mis jahutusvedelik on sees, võibolla on ärakülmunud.
10km-i sõiduga peab ikka soje olema juba, isegi -30ga
2.0 129kW see peaks CC kerega veel olema kuni91a, kui sojendusradikat ei ole tal vahetatud selle ajajooksul, siis soja sealt ei tulegi.
Mis torud maha,mis külmunud?:freak: Selleks on lukustiga näpitsad, millega suurring sulgeda ja külmunud jahutusvedelikuga kuumeneb mootor üle!
Kirjutan uuesti: suur ring on suletud, mootori töötemperatuur ei tõuse näidiku järgi üle veerandi, kuigi sügisel oli ta poolepeal
ja salongis on umbes 12 C sooja - ka pärast tunnist sõitu.
Kui soojaks läheb täna sinu auto salong? Näiteks tagaistme pealt mõõdetuna.
Salongiradikas istub otse väikese ringi peal,seda KÕIKIDEL AUTODEL. Sul on termostaat kutu.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Salongiradikas istub otse väikese ringi peal,seda KÕIKIDEL AUTODEL. Sul on termostaat kutu.
Kas sellest järeldan,et 9000 suur ring ei ole ainult torupidi jahutusradikasse? Radikasse mineva toru pitsitasin enne sõitu kinni ja maanteel katsudes oli suur radikas külm.
Tere Janek555! Kui sa räägid samast tonnisest millega tartus käisin siis see soenes alla normaalse tempos, ja õieti soojaks ei läinudki. Minu kokkupuuted tonnise soenemisega on olnud raudselt paremad, sul on seal midagi ikka rikkis.
Termostaat avaneb kindlasti liiga vara ja on seega rikkis, kui sina sõitsid siis nii oligi. Paar päeva tagasi kui krõbe külm oli, oli vaja korra tallinnas käia ja siis kiiruga pigistasin termostaadist suurde radikasse mineva vooliku kinni, aga sooja ei kuskil ja temperatuuri näit ka all.Tegin poolel teel peatuse ja veendusin,et suur radikas on külm. Linnas sain kokku inimesega,kellel ka tonnine olnud ja tema kurtis ka,et oli jahe auto. Täpsemalt pole asja uurinud sellepärast siit küsisingi, et kui soojaks tonnine minema peab - kas nagu klassik?
Minu 98 aasta tonnine läks küll väga samasse klassi kui klassikud - jope olen saanud alati seljast võtta, olenemata ilmast. Kuna tonnisel oli kliimaseade siis nii selget mälestust kraani keeramisest pole, klassikul saab tõesti ka tänase ilmaga sooja natuke mahakeerata.