Kuidas saaks lahti keerata 3.0 diisli vantvõlli rihmaseibi

Vasta
janno84
Postitusi: 64
Liitunud: T Jaan 31, 2012 21:12
Asukoht:
Auto:

#1

Probleem on selles et pole kohta kust kinni hoida, et keerates mootor ringi ei käiks. Autoks 3.0 diisel saab 9-5
gabrielkase
Postitusi: 34
Liitunud: N Sept 23, 2010 18:07
Asukoht:
Auto:

#2

Käigu sissepanemine ei aita ? Ilmselt on sul tõstukipeal siis tuleks kuidagi rattad blokeerida , kuigi ma pole kindel kas aitab ..
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

ma ei tea kuidas sellel mootoril aga üks nipp selleks, et see mutter lahti saada on selline:
padrun mutri otsa ja siis pikk saba toetada ilusti kuskile kere kõva asja vastu ja siis starterit anda.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
janno84
Postitusi: 64
Liitunud: T Jaan 31, 2012 21:12
Asukoht:
Auto:

#4

Selliseid varjante ei julge katsetada. Muidu saaks kinni hoida siduri korvist (käigukasti peal ava olemas). Aga hooratas vist leevendiga (annab lihtsalt vetruda keerates).
Väga kõvasti kinni ei julge nii keerata (äkki võib katki minna midagi)

Lugesin kuskilt et saab kinna hoida pumba rattast. Ei tea mis süsteem seal on all pool on kaane all. Kas kett, rihm või hoobis hammasrattad.
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#5

Olen suruõhu püstoliga kõikidel autodel lahti saanud.
Vasta