Kuidas saaks lahti keerata 3.0 diisli vantvõlli rihmaseibi
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: N Sept 23, 2010 18:07
- Asukoht:
- Auto:
Käigu sissepanemine ei aita ? Ilmselt on sul tõstukipeal siis tuleks kuidagi rattad blokeerida , kuigi ma pole kindel kas aitab ..
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ma ei tea kuidas sellel mootoril aga üks nipp selleks, et see mutter lahti saada on selline:
padrun mutri otsa ja siis pikk saba toetada ilusti kuskile kere kõva asja vastu ja siis starterit anda.
padrun mutri otsa ja siis pikk saba toetada ilusti kuskile kere kõva asja vastu ja siis starterit anda.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Selliseid varjante ei julge katsetada. Muidu saaks kinni hoida siduri korvist (käigukasti peal ava olemas). Aga hooratas vist leevendiga (annab lihtsalt vetruda keerates).
Väga kõvasti kinni ei julge nii keerata (äkki võib katki minna midagi)
Lugesin kuskilt et saab kinna hoida pumba rattast. Ei tea mis süsteem seal on all pool on kaane all. Kas kett, rihm või hoobis hammasrattad.
Väga kõvasti kinni ei julge nii keerata (äkki võib katki minna midagi)
Lugesin kuskilt et saab kinna hoida pumba rattast. Ei tea mis süsteem seal on all pool on kaane all. Kas kett, rihm või hoobis hammasrattad.