Kiiruse ületamine möödasõidul.
Aednikuhärra tahtis öelda, et kui 87km/h sõivast rekkast mööda sõitma hakata ja teha seda kiirust ületamata, kulub selleks ca 25 sekundit ja üle 600 meetri. Liiklusohtliku olukorra põhjustamine on karistatav. Kuriteole ahvatlemine on samuti karistatav. Kas ja millisele kuri- või väärteole suunaga märku andev rekkajuht ahvatleb, otsustage ise;) Isiklikult pooldan pigem kombinatsiooni terve mõistus+korras auto mitte suhtumist "maksu see või elu, aga järgime pedantselt seadust"
Lubage kahelda, aga 600meetriga ei möödu sa sellest rekkast küll kohe kindlasti mitte....kui 87km/h sõitvast rekkast mööda sõitma hakata ja teha seda kiirust ületamata, kulub selleks ca 25 sekundit ja üle 600 meetri.
Selliste sabassörkijate pärast need pikad venivad kolonnid ning ohtlikud möödasõidud tekivadki.
Sabassörkija üldjuhul ei julge mööda minna (mis siis et ta oma sõidutempoga jõudis näiteks 87km/h liikuvale veokile järele) ja ei hoia ka piisavat pikivahet, et teised saaksid vajadusel tema ette reastuda.
Veel üks selline tegelane sinna järgi jõuab, siis ongi moodustunud kolonn, millest ohutult möödumine on Eesti oludes üldjuhul võimatu.
See 87 on isegi mõistlik kiirus, kuid pahatihti liiguvad sellised nähtused 75-80 km/h
Aednik lubas vähemalt mitte päris rekka p...s sõita. Õnneks.
Õli tulle!!!
Sabassörkija üldjuhul ei julge mööda minna (mis siis et ta oma sõidutempoga jõudis näiteks 87km/h liikuvale veokile järele) ja ei hoia ka piisavat pikivahet, et teised saaksid vajadusel tema ette reastuda.
Veel üks selline tegelane sinna järgi jõuab, siis ongi moodustunud kolonn, millest ohutult möödumine on Eesti oludes üldjuhul võimatu.
See 87 on isegi mõistlik kiirus, kuid pahatihti liiguvad sellised nähtused 75-80 km/h

Aednik lubas vähemalt mitte päris rekka p...s sõita. Õnneks.
Õli tulle!!!

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
et teil turbolõdvik möödsõidul lahti läheks 
siis teate mis tunne on need 2 sek kui mitte midagi kohe teha ei oska ja elu silme eest mööda veereb.

siis teate mis tunne on need 2 sek kui mitte midagi kohe teha ei oska ja elu silme eest mööda veereb.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



et teil turbolõdvik möödsõidul lahti läheks
siis teate mis tunne on need 2 sek kui mitte midagi kohe teha ei oska ja elu silme eest mööda veereb.
Seda on kord juhtunud.
Õnneks on mul piisavalt kõrvade vahel, et nii napiks, nagu seda 2 sekundit on, kunagi möödasõidu lõpetamist ei ajasta.
+1.Selliste sabassörkijate pärast need pikad venivad kolonnid ning ohtlikud möödasõidud tekivadki.
Sabassörkija üldjuhul ei julge mööda minna (mis siis et ta oma sõidutempoga jõudis näiteks 87km/h liikuvale veokile järele) ja ei hoia ka piisavat pikivahet, et teised saaksid vajadusel tema ette reastuda.
Minu loogika on selles, et sõida kuidas tahad, aga ära sega oma tegevusega teisi!
Räägitakse siin purjuspeaga sõitmisest, libedusest, kihutamisest, seosusetu jutt kuidagi.
Minu meelest teema algataja seletas ilusasti oma põhjused ära, mis seda OT nüüd jahuda.
Kõike peab mõistusega võtma!
Räägitakse siin purjuspeaga sõitmisest, libedusest, kihutamisest, seosusetu jutt kuidagi.
Minu meelest teema algataja seletas ilusasti oma põhjused ära, mis seda OT nüüd jahuda.
Kõike peab mõistusega võtma!
Everyday Regular SAAB guy!
Kõike peab mõistusega võtma!
Keegi võiks möla mujale tõsta ja que mõttega joone alla vedada:)
Kõike peab mõistusega võtma!
Keegi võiks möla mujale tõsta ja que mõttega joone alla vedada:)
Mõistusevastane on see, kui aeglasemaid ahistatakse! On ka väljend olemas - jõmlus!
Veel selline asi, kui vahest ongi tõeliselt kiire, siis keegi ei võta enam tõsiselt, sest pidevalt nõelutakse, surutakse.
Kui aeglasem on "sabassörkija", siis sellest hetkest ei ole Saab enam minu jaoks auto, vaid rong.
Kas te tõesti ei tea, kui mõnus on sõita 87-90 km/h autoderivis?
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Lühidalt võiks öelda, et kramplikult piirkiirusest kinni pidada spidomeetri järgi on idiootne. Üldjuhul üritan kinni pidada kehtivatest reeglitest, aga kui möödasõidul olukord nõuab, siis "kella" ei vaata, olgu või 600. Venivillemeid silmaotsaski ei seedi- ajavad närvi mustaks ja valesti käituma...
Kõige olulisem ikkagi kaasliiklejatega arvestamine.
Mind isiklikult ei häiri ja hirmsat egolaksu ei saa, kui keegi minust peaks mööduma kasvõi näiteks sapakaga
Kõige olulisem ikkagi kaasliiklejatega arvestamine.
Mind isiklikult ei häiri ja hirmsat egolaksu ei saa, kui keegi minust peaks mööduma kasvõi näiteks sapakaga

Mind isiklikult ei häiri ja hirmsat egolaksu ei saa, kui keegi minust peaks mööduma kasvõi näiteks sapakaga
Tegelikult on liikluses olemas veel ühtemoodi kultuursed tüübid.
Ütleme, et sõidad maanteel kiirusega 90 km. tunnis. Sapakas uhab sust mööda kiirusega 120 km. tunnis. Reastab ennast siis kenasti sulle ette aga kuna kiirendusega oma masinal mootori punaseks ajas siis tiksub sul nüüd ees kiirusega 80 km. tunnis

Ja seda kõike räägib mees, kes alles mitte väga ammu deklameeris kuidas ta nats pealt tundi Pärnusse küttis Tallinnast:bs:et teil turbolõdvik möödsõidul lahti läheks
siis teate mis tunne on need 2 sek kui mitte midagi kohe teha ei oska ja elu silme eest mööda veereb.
Tõsiselt, Ivomets, mis vigastus sind tabas,et sa siin teemas moraalijüngrit mängid?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Millega mina sulle hambusse jäin????Kurbusega pean nentima, et arvasin härra TGB-st(ja ka härra Iisakust) siiani väga hästi. Kuni nende postitusteni siin teemas ja täna.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Mul on heameel, et mina sõidan "teises" eestis
mulle ei meenu kordagi elus kui keegi oleks möödasõidul ajal gaasi lisanud, alati kui satun pealinna leian, et liiklus on on jälle 10 korda parem. Ausalt öeldes ei näe ma ka penskareid autoroolis. Eesti liiklus on täiesti tip-top, viriseda pole siin küll midagi. Oleks bensiin odavam siis käiksin puht mõnu pärast linnavahel sõitmas. 
Edit: Aga teemasse - nõustun nendega kes ei pea õigeks möödumisel kiiruse ületamist aga saavad aru selle vajalikkusest teatud olukorras. Kui midagi on liiga "õige" ja "lubatud" siis inimene kipub sellesse liiga lohakalt suhtuma - kui kiirus läheb üle 100 siis mõtle hoolega mida ja kuidas sa teed.


Edit: Aga teemasse - nõustun nendega kes ei pea õigeks möödumisel kiiruse ületamist aga saavad aru selle vajalikkusest teatud olukorras. Kui midagi on liiga "õige" ja "lubatud" siis inimene kipub sellesse liiga lohakalt suhtuma - kui kiirus läheb üle 100 siis mõtle hoolega mida ja kuidas sa teed.
Eesti maanteedel on möödasõiduvõimalused niigi piiratud nähtavusega üldiselt, et targem oleks möödasõiduga ühele poole saada nii kiiresti kui võimalik. Kauaks see kiirus ikka üle lubatu on, ühe auto/veoki jagu - edasi kulgeb ju kõik jälle rahulikult ja seadusepiires 
Vastassuunas möödasõitu tehes, niigi suurte kiiruste juures maanteel ma küll spidomeetrit jälgima ei hakka, vaid keskendun ikka möödasõidule endale.
Kui väga ilus pikk ja vaba sirge on, siis vahel naljapärast olen proovinud seda 90-ga teha, aga see võtab ikka naeruväärselt kaua aega.

Vastassuunas möödasõitu tehes, niigi suurte kiiruste juures maanteel ma küll spidomeetrit jälgima ei hakka, vaid keskendun ikka möödasõidule endale.
Kui väga ilus pikk ja vaba sirge on, siis vahel naljapärast olen proovinud seda 90-ga teha, aga see võtab ikka naeruväärselt kaua aega.
Teine mõnus kontingent MIS on tekkinud (foofrumite jutud ja enda kogemus) on need, kes kiiruskaamerate juures ei suuda normaalse kiirusega sõita, vaid lasevad kiiruse spidoka järgi alla 80km/h. 
Sai hiljuti üle tüki aja Tartus käidud ja AINUS möödasõit lõppes 45EUR-ose pildistamisega, kuna üks AHV ei suutnud kaubikuga (kogukas klots maanteel) sirge peal normaalse kiirusega sõita.
Keeras kuskil asulas Tarutu mnt.-le sõitis suht normaalse kiirusega, siis miskipärast muutus aeglaseks, pärast kaamerat suutis ta mul paar km normaalse kiirusega järgi sõita
, kuni maanteel maha keeras.

Sai hiljuti üle tüki aja Tartus käidud ja AINUS möödasõit lõppes 45EUR-ose pildistamisega, kuna üks AHV ei suutnud kaubikuga (kogukas klots maanteel) sirge peal normaalse kiirusega sõita.
Keeras kuskil asulas Tarutu mnt.-le sõitis suht normaalse kiirusega, siis miskipärast muutus aeglaseks, pärast kaamerat suutis ta mul paar km normaalse kiirusega järgi sõita

Minule meeldib sõita püsikaga ja kui keegi ees sõidab 90 km/h +/- 5, siis on see väga tüütu. Kui ees sõidab püsikaga paar km/h aeglasemalt, siis võtan ka ise veidi kiirust alla, aga pendeldamine ei istu.
Tallinn-Tartu mnt 3-realiseks! Ainuõige ja soodne lahendus.
Tallinn-Tartu mnt 3-realiseks! Ainuõige ja soodne lahendus.
Sama siin, maanteel on püsikas 95km/h (gps-i järgi), ning kui kellelegi järgi jõuan siis kiire möödasõit ja cruisin edasi.
Hullupööra kihutamist ma ei poolda, uimeramist samuti mitte. Olge tähelepanelikud ja vaadake mis ümberringi toimub, siis on kõigil parem liigelda
Hullupööra kihutamist ma ei poolda, uimeramist samuti mitte. Olge tähelepanelikud ja vaadake mis ümberringi toimub, siis on kõigil parem liigelda

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Ei ole mõnus, kuna niisugune rong ei suuda kunagi ühtlaselt sõita ja seega on püsikiirusehoidja kasutu, mis aga nööri teisest otsast vaadates mõjub juba kütusekulule, sealt rahakotile, võib juba mängu tuua siin "rohleiste" tõekspidamised jne. nimikirja saaks väga pika ja lohiseva.
Kui aeglasem on "sabassörkija", siis sellest hetkest ei ole Saab enam minu jaoks auto, vaid rong.
Kas te tõesti ei tea, kui mõnus on sõita 87-90 km/h autoderivis?
Seega eelistan minagi niisugusest rongist mööda lennata ja taas seal 90-ne piirimail kiirusehoidjaga kulgemist jätkata.
Siin teemas mõningate vaatevinklist Rollnokk või Jõmm võta sa nüüd kinni, kurb aga tõsi siiski see mind ei heiduta ja sellepärast täna foorumist/klubist jalga ka ei kavatse lasta (kui nüüd just välja ei visata.)
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Kurat. Sellest kolonnost ei pea korraga mööda sõitma, kui kolonni lõppu jõuad. Seal kolonnis, sinust eespool, on teisigi, kes oma möödasõiduvõimalust ootavad.Selliste sabassörkijate pärast need pikad venivad kolonnid ning ohtlikud möödasõidud tekivadki.
Sabassörkija üldjuhul ei julge mööda minna (mis siis et ta oma sõidutempoga jõudis näiteks 87km/h liikuvale veokile järele) ja ei hoia ka piisavat pikivahet, et teised saaksid vajadusel tema ette reastuda.
Veel üks selline tegelane sinna järgi jõuab, siis ongi moodustunud kolonn, millest ohutult möödumine on Eesti oludes üldjuhul võimatu.
Pühapäeval just tulin Tartust ja värske kogemus varnast võtta. Sõidan rahulikult püsikas 90 peal ja lähenen rekka taga olevale kolonnile. Võtsin püsika maha ja jäin rahulikult kolonni lõppu oma möödasõidukorda ootama. Noh, nagu poes järjekorras. Pikivahede põhjal võis eeldada, et eespool oli ka neid, kes võimalust ootasid. Ja siis kirusin hoolega neid KEENIUSSE, kes oma räbalatega peavad kolonni tagantotsast sööstma, nullides endast eespoolsõitjate möödasõiduvõimalusi. Viisakas juht nii ei tee vaid arvestab teistega.
SUL pole nii KIIRE, et peaksid kolonni lõpust sööstma. Oota oma hetke.
---------------
Osa 2:
Ja siis, kurat, jõudsin pärast Mäod järgi mingile mersule, kes sõitis kiirusega 80-85. Teeolud lubasid kenasti 90-ga sõita. Ja liiklus oli parasjagu selline, et möödasõiduvõimalusi ei tekkinud. Lõpuks, kui Puiatul leidsin võimaluse lõpuks söösta, siis möödasõidu lõpus tehti üks kena foto kah (54€). Ise olen süüdi.
Cilpkonn, 5 punkti.
---------------
Osa 3
Eesti kuulsaim rallisõitja on öelnud, et Eestis on distantsid nii lühikesed, et regulaarse kiiruseületamisega küll mingit olulist ajavõitu ei saa. Kes ei usu, arvutage ise.
v=s/t, siit
t=s/v
s - teepikkus, v - kiirus, t - aeg.
Mina olen täiesti poolt ja enamasti sõidan märkide järgi. Luban endale rikkumisi möödasõitudeks. Samas ei ole minu möödasõidud hullumeelsed napikad.
Minu kogemus eelmisest suvest oli järgmine. Hakkasime Haapsalu poole sõitma. Maanteel sai järgi jõutud 3 auto rivile. Esimene oli vist mingi veoka moodi sõiduk ja kui õigesti mäletan siis nendest kolmest viimane oli BMW dziip (paistis päris uue moega olevat). Võtsin neile siis sappa ja olin kindel, et küll varsti see BMW eest läinud ja siis mina järgmine aga ei miskit. Läks mööda mingi paar sirget juppi kus ta oleks mööda saanud aga ei. Ootasin siis ära järgmise sirgema jupi, tõmbasin kõrvalritta ja lapats põhja. Noh loomulikult tuli siis temal ka mõte alustada möödasõitu. Lendas mulle niuhti ette aga tegu oli just sellise viisaka juhiga, kes harrastas seda 90 km. tunnis möödasõitu nii et pidin pidurit tallama hakkama. Lõpuks kuna hakkas juba natuke imelik väga pikalt teises reas kulgeda ja tee oli selle koha peal natuke laiem siis leidsin enda jaoks kolmanda rea ja lendasin mööda. 
