Tere saabi sõbrad! Mul mure saab 9-3 2004a ei lähe enam käima! Ees displei peal on rool ja tabalukk sealt läbi. Kiri selle kõrval järgmine " steering lock malfunc. Make a safe stop" Mingi lukk on peal ja tuleb teha ohutu stop!?
Kas kellegil on sellise asjaga mingisugusi kokkupuuteid?
Kas asi võib olla signas?
Kas selle luku maha võtmisega saab ise hakkama v peaks kuhugi teenindusse minema?
Olen väga tänulik kui keegi oskaks nõu anda!
Panen hiljem pildi ka kui digika aku täis saab!
minu saab ei lähe enam käima!
Alustuseks - võti võta süütest välja ja siis akult klemm maha. Mina teeks nii.
Aga kui sa oled akult klemmi maha võtnud võtit välja võtmata, siis uus süütelukk vaja soetada.
PS! Su teema on ka natuke vales rubriigis.
Aga kui sa oled akult klemmi maha võtnud võtit välja võtmata, siis uus süütelukk vaja soetada.
PS! Su teema on ka natuke vales rubriigis.

Käisin tartus siit 120km. Edasi tagasi 240km. Kui majaette seisma jätsin ja 30min hiljem käima üritasin panna siis enam ei läinud! Kas siis keneksa rikkis? Aga samas kui aku tühi siis teeks starter vähemalt klõpsu!?
Ei saa kuhugi transportida ka. Automaat käigukast ja pidurid peal.
Ei saa kuhugi transportida ka. Automaat käigukast ja pidurid peal.
Kui sul on juhtmed olemas siis võiks ehk proovida mõne teise masina aku pealt käima saada. Kui sellest ka abi ei ole siis ei oska rohkem öelda. Ma ise paar korda ka juhtmetega käivitasin kui vana akuga jukerdasin ja siis sain käima küll niimodi.
Äkki jätaks igasugused rumalad soovitused juhtmetega käivitamisel jne:wall:
SS ei ole vana Vectra,kus särin taga ja läheb käima.
Soovitan soojalt auto treila peale tõmmata ja viia Saabe tundvasse töökotta enne kui kahjud fataalsed on
SS ei ole vana Vectra,kus särin taga ja läheb käima.
Soovitan soojalt auto treila peale tõmmata ja viia Saabe tundvasse töökotta enne kui kahjud fataalsed on

Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Äkki jätaks igasugused rumalad soovitused juhtmetega käivitamisel jne:wall:
SS ei ole vana Vectra,kus särin taga ja läheb käima.
Soovitan soojalt auto treila peale tõmmata ja viia Saabe tundvasse töökotta enne kui kahjud fataalsed on
Olen nõus kahe asjaga. Saab ei ole Vectra ja alati on parim varjant lasta auto üle vaadata spetsialistil.
Mis puudutab aga juhtmetega käivitamist siis et ise ka targemaks saada siis äkki ütled, miks see hea ei ole (ei küsi seda mitte norimise pärast aga uudishimust)? Masinad, mida ise olen juhtmetega käima saanud on päris mitu ja ei ole ühtegi masinat selle käigus ära lõhkunud.
Kasutusjuhendis on suurelt kirjas et juhtmetest seda autod on keelatud käivitada .
Rohkem polegi öelda,arvasti mingi aju võib surra.
Rohkem polegi öelda,arvasti mingi aju võib surra.
Kasutusjuhendis on suurelt kirjas et juhtmetest seda autod on keelatud käivitada .
Rohkem polegi öelda,arvasti mingi aju võib surra.
Seda ma ei osanudki sealt kasutusjuhendist välja lugeda. Sellisel juhul tõesti siis ei tasu juhtmeid külge panna ja tõenäoliselt mul vedas et 2 - 3 korda juhtmetega käivitades auto tuksi ei läinud. Tänud anthillse.
Sellise veateate kohta on foorumis ka varem juttu olnud. Nt http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid182193
Viga võib olla mh nii süütelukus kui ka CIMis. Igal juhul on kõige mõistlikum tegu masin treilale vinnata ja saabitundjate juurde viia.
Viga võib olla mh nii süütelukus kui ka CIMis. Igal juhul on kõige mõistlikum tegu masin treilale vinnata ja saabitundjate juurde viia.
Mina saan aru, et ei tohi käivitada kui juhtmed küljes on, see võib ka doonorile halvasti mõjuda. Aga juhtmed külge, doonor käima, lasta ca 15 minutit käia, juhtmed maha ja käivtada peaks ju suht ohutu olema. Enamvähem sama mis tavalise laadijaga akut laadida.
Aga sümptomid paistavad minu jaoks pigem sellised, et roolilukuga on mingi jama ja turvalisuse huvides ei luba aju autot käivitada.
Aga sümptomid paistavad minu jaoks pigem sellised, et roolilukuga on mingi jama ja turvalisuse huvides ei luba aju autot käivitada.
Kasutusjuhendis on suurelt kirjas et juhtmetest seda autod on keelatud käivitada .
Rohkem polegi öelda,arvasti mingi aju võib surra.
Viimati kui sai asja uuritud, siis oli kasutusjuhendis ilusti kirjas protseduur kuidas teiselt akult käivitada.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no ma ei saa aru, et miks sa ei võta telefoni ja Viking motorsisse ei helista??
saaksid kohe vastuse.
aga muidugi alati on ise kah kõiksugu asjade kallal vaeva näha ja uurida; missiis et pärast oma huvid ja kõik selle lõbu suure rahaga kinni maksad
Vikingi telefon kah: +3726652640
saaksid kohe vastuse.
aga muidugi alati on ise kah kõiksugu asjade kallal vaeva näha ja uurida; missiis et pärast oma huvid ja kõik selle lõbu suure rahaga kinni maksad

Vikingi telefon kah: +3726652640
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Kuna ka akulaadimine ei aidanud siis on jah ainuke soovitus, et pöördu Saabi remondiga tegeleva firma poole ja saad abi. Viking motors, mille ivomets välja pakkus on kindlasti üks kõige õigem koht, kelle poole pöörduda.
Nüüd aga kuna arvamusi 9 - 3 SS juhtmetega käivitamisest on siin seinast seina siis võtsin täna aja ja vaatasin, mida ütleb selle kohta näiteks Owner´s manual Saab 9-3 M2007.
Lühidalt öeldes ei ole keelatud käivitada juhtmetega vaid lehekülgedel 198 -199 on õpetus kuidas seda õigesti teha (Jump starting) ja mida jälgida. Kirjutan mõne asja, mis olid selle tooimingu juures ära mainitud.
1. Enne teise auto aku pealt juhtmetega käivitamisel mõlema auto süüde välja keerata.
2. Saabil mida käivitada tuleb tuled kustu panna ja raadio kinni panna. Oli hoiatus, et kui raadiot juhtmetega käivituse ajaks kinni ei keera võib see tuksi minna.
3 Kui akudele juhtmed peale panna siis alati + juhe alati enne ja siis - juhe.
4. Nüüd esimesena tuleb käivitada selle masina mootor, mis tuli abiks.
5. Proovi nüüd paar korda autot käivitada. Kui see ei õnnestu siis pöördu service poole.
Kindlasti on omaette küsimus, et kas autoomanik peaks üritama oma masinat juhtmetega käivitada aga vähemalt manuali järgi see keelatud ei ole.
Nüüd aga kuna arvamusi 9 - 3 SS juhtmetega käivitamisest on siin seinast seina siis võtsin täna aja ja vaatasin, mida ütleb selle kohta näiteks Owner´s manual Saab 9-3 M2007.
Lühidalt öeldes ei ole keelatud käivitada juhtmetega vaid lehekülgedel 198 -199 on õpetus kuidas seda õigesti teha (Jump starting) ja mida jälgida. Kirjutan mõne asja, mis olid selle tooimingu juures ära mainitud.
1. Enne teise auto aku pealt juhtmetega käivitamisel mõlema auto süüde välja keerata.
2. Saabil mida käivitada tuleb tuled kustu panna ja raadio kinni panna. Oli hoiatus, et kui raadiot juhtmetega käivituse ajaks kinni ei keera võib see tuksi minna.
3 Kui akudele juhtmed peale panna siis alati + juhe alati enne ja siis - juhe.
4. Nüüd esimesena tuleb käivitada selle masina mootor, mis tuli abiks.
5. Proovi nüüd paar korda autot käivitada. Kui see ei õnnestu siis pöördu service poole.
Kindlasti on omaette küsimus, et kas autoomanik peaks üritama oma masinat juhtmetega käivitada aga vähemalt manuali järgi see keelatud ei ole.
Tuulasin eile netis ja sain välismaa foorumitest nõu! Seal öeldi et viga ISM- is (süüte lukk) ja et selle maha võtmise ja puhastamisega saab ise hakkama. Läksin ja võtsin luku maha. Enne aga proovisin korra veel. Nüüd andis aga hoopis teise vea ekraanile. Vigane võti jne. Pilt aga oli sama. Luku võtsin maha ja lahti tehes oli seal saia puru. Ja kuidagi oli sinna ka sattunud 2 silmaga nähtavat raua kildu. Puhastasin klemmid lõhnaõliga ja käisin 1500 liivapaberiga õrnalt üle.Siis pingutasin vähe klemme. Seejärel määre ja kokku. Kui juhtmed küljes ja aku juhtmed uuesti peal... Võti pesas. Tuli see kaua oodatud SCL (rooli samba lukk) klõps. Igaljuhul asi toimib. Täna käisin sõidus. Ma panen mõne pildi ka!
Teile aga julget pealehakkamist.
Lisatud failid
Teile aga julget pealehakkamist.
Lisatud failid