Krt, mehed, teie ringkaitse on natukene nagu ennustuse moodi vms; karmid järeldused rattamutrit nägetata/pingutamata.
Kõik ei pea olema alati kõige keerulisema/haruldasema tsenaariumi järgi.
ma arvan, et seal esirattalaagrit oli keegi ise remontinud ja mingist lukust pole seal haisugi; kuigi ma ei tea täpselt milline tonnise õige kinnitus peab olema, siia seal oli peal mingi paljude sakkidega asi, millel peal 32 mm. võtmele mutter, mis olnud kunagi kuskil mujal, nii et mutril ilusti näha sälk, kus ta kunagi kinni sälku fikseeritud.
aga nüüdseks täna ka mingi 400 km seljataga ja isegi kokku ei jooksnud.
ja mida veel pole, on õlituli...
Hommikused uudised:
panin anduri asemele manoka ja käivitasin.....
.. ei midagi.
kannatasin natuke ja siis hakkas tõusma..... ühesõnaga max, mida suutsin kätte saada on 0,8; ja selleni läheb vaevaliselt tühikäigul... pöörele peal langeb....
pagan küll, vot see on hästi sissesõidetud mootor; just selline peab korralik mootor olema, et piisab minimaalsest õlirõhust ja ei midagi, töötab ja kokku ei jookse jne.
eks tuleb see õlivõtu sõel puhtaks teha, siis saab päris hea olema

õhtused uudised tõidki õlirõhu.