Info:Saab 9-5

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
svaablane
Postitusi: 4
Liitunud: P Jaan 08, 2006 18:59
Asukoht:
Auto:

#1

Nimelt silm jäi peale Saab 9-5 nt midagi sellist

Muidu peaks ju masin hea olema,aga tiba hirmutas see teema..

Mis veel halvad küljed võiksid olla?Head küljest muidugi, et iseenesest asi on SAAB :thumb:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Nõrgad kohad lisaks eelpool nimetet teemadele on "throttle body" 9000.-
DI-kassett 4900.- ,tagasilla liigendid ,mõned "ahju"jupid,SID ja ACCmoodul(pikselid kaovad),akusireen jne.Kõik ei meenu kohe.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#3

Mina kui vend, kes suhtub Saabi mootoritesse umbusaldusega, soovitan sulle sellisel juhul V6te - GM toodab suurepäraseid suure kubatuuriga mootoreid ja pidada on ka odavam.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#4

Algselt postitas: Trionic
Nõrgad kohad...
Õige oleks vist öelda nõrgemad kohad!?
Kõrvaltvaatajana tundub et Trionicu loetelu kulumaterjalide klassi küll ei klassifitseeru.
svaablane
Postitusi: 4
Liitunud: P Jaan 08, 2006 18:59
Asukoht:
Auto:

#5

mhhh...mis saabe veel soovitate hind võiks olla kuskil 125 tuhande ümber..kõik arvamused teretulnud(võite rääkida ka teistest markidest,vastupidavusest jne, et mida soovitate)
tarmiit
Saabiklubi liige
Postitusi: 394
Liitunud: K Juul 28, 2004 23:45
Asukoht:
Auto:

#6

Sellise raha ja sellise aastakäiguga 9-3 ?
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
svaablane
Postitusi: 4
Liitunud: P Jaan 08, 2006 18:59
Asukoht:
Auto:

#7

kas 9-3 pole seda mootori projekteerimise viga?
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: svaablane
kas 9-3 pole seda mootori projekteerimise viga?

Vabalthingaval 2.0i-l kindlasti pole. Samade mõtete küüsis vaeveldes oli eelmise aasta lõpupoole tulemuseks diisel 9-3 ost, SAAB ilmselt eelnimetatud probleemidest prii, aga hea vanuse/hinna suhtega masina.

Aga maitsed on muidugi erinevad..;)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Sellest hetkest,kui 9-3`le tulid B-205 ja B235 mootorid(samad,mis 9-5`l) tulid ka
loomulikult samad hädad kaasa.Üldiselt on see ketiteema Saabil üleüldse
suht haige teema.Ühelgi teisel automargil pole mul olnud vajadust kette kulumaterjalina vahetada(kui just õlidega pole omanik vangerdanud)-ikka siis vahetad,kui suurem mootoritöö käsil).
svaablane
Postitusi: 4
Liitunud: P Jaan 08, 2006 18:59
Asukoht:
Auto:

#10

kas saab 9-3 ja 9-5 erivalt põhiliselt suuruse poolest?või millised erinevused veel on
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#11

Hmm, mul 2 aastat noorem masin, ka 2,3 turbo aga 136 kW võimsust. Mis seal uuendatud on, et 11 kW rohkem on?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#12

Trionic:
kui just õlidega pole omanik vangerdanud

Mis sa selle all mõtled?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: stennadi
Trionic:
kui just õlidega pole omanik vangerdanud

Mis sa selle all mõtled?

Ilmselt õlivahetusi ettenähtust harvemini. Ka ettenähtust kehvema õli kasutamine.
Vasta