Mure uduste akendega, Saab 9-3 1998, 2,0
Äkki on kellelgi esinenud probleemi talvel uduseks ja jäiseks minevate akendega?Esiklaasi ja esimesed kûljeklaasid suudab kliima puhuda kuidagiviisi puhtaks(mitte täielikult), aga tagumised aknad on kûlma ilmaga täiesti läbipaistmatud ja kisuvad jäässe. Ei aita eriti ka ôhuvoolude suunamine-tavaliselt kûlmaga peab puhuma enamvähem täie vôimsusega esiklaasile ja selle väikese vôre kaudu juhipoolsele aknale, et peeglit näeks...peobleem kaob ära, kui väljas on plusskraadid ja/vôi paistab päike. Nûûd kevadiste ilusate ilmadega on aknad puhtad. Autol on suht hiljuti vahetatud salongiôhu filter ja termostaat; sisu, sh matid jms on kuivad ja konditsioneer tundub töötavat-kui lûlitada ECON-reziimile, tômbab aknad uduseks. Ise kahtlustasin, et äkki on jäänud ôhk siseringluse peale, aga kuidas seda saaks kindlaks teha? Teine variant, et on midagi viltu ôhu väljumisavadega- kuigi ka akna avamine pole uduste akende vastu eriti aidanud...äkki on kellelgi sarnane mure olnud ja lahenduse leidnud?...
Niiskus vaipade all. Umbes salongifilter,Umber vee - ja(või) õhu äravooluavad
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Aga avaneb kuhu? Stange taha? Põhja alla?Üks asub pagasnikus paremal pool.
Täpselt ei mäleta, vist ikka stange taha. Pagasniku katte all peavad mingid plastikust ribid asuma, need võivad olla sammeldunud.
Aga mina saan nii aru, et sealtkaudu imeb välja pigem sõiduajal, siis, kui tekib suurem õhuvaakum. Kuidas peaks seisev auto tuulduma? Samuti on kahtlane, et kas loomuliku õhusurvega on võimeline eest sisse suruma ilma ventilaatorita.
Aga mina saan nii aru, et sealtkaudu imeb välja pigem sõiduajal, siis, kui tekib suurem õhuvaakum. Kuidas peaks seisev auto tuulduma? Samuti on kahtlane, et kas loomuliku õhusurvega on võimeline eest sisse suruma ilma ventilaatorita.
Pagasnikus paremal pool, polstri taga on selline ôhu väljumisava, kus on ribid ja kummist klapid. Avaneb stange taha. Tirisin polstri lahti ja vaatasin ûle - tundus korras olevat. Polstri taga olid veel 2 kilekottidesse pakitud mûrasummutusmatti, mis teibitud auto kerepleki kûlge. Neist yhe teip oli ajapikku järgi andnud ja oli kahtlus, et äkki blokeeris kuidagi ôhu väljavoolu-oli kahtlaselt ripakil. Imelik on ka see, et pakiruumi pôhja alla koguneb niiskust. Isegi varuratta sisse. Mingisuguseid lekkeid ei paista olevat, aga peale kuivamist-kuivatamist on hiljemalt paari päevaga tugev niiskus platsis. Vaja kontrollida, kust pagan see vesi tuleb.
Kliimaautomaatika käitub ka imelikult - puhub salongi liiga soojaks. Kui väljas on -2 ja seada temperatuur miinimumi peale, siis istu nagu saunas, peab akent lahti tegema. Ja pikal sôidul lööb yhtäkki jälle aknad uduseks. ei tea, kas môni temperatuuriandur on ära väsinud, vôi mingisugune tôsisem kliima probleem...
Kliimaautomaatika käitub ka imelikult - puhub salongi liiga soojaks. Kui väljas on -2 ja seada temperatuur miinimumi peale, siis istu nagu saunas, peab akent lahti tegema. Ja pikal sôidul lööb yhtäkki jälle aknad uduseks. ei tea, kas môni temperatuuriandur on ära väsinud, vôi mingisugune tôsisem kliima probleem...
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Täpselt ei mäleta, vist ikka stange taha. Pagasniku katte all peavad mingid plastikust ribid asuma, need võivad olla sammeldunud.
Äkki keegi oleks sellest kohast pilti nõus tegema (a la punane ring ümber õigel kohal)? Sama mure niiske pakiruumi ja uduste akendega. Autol on pagasiruumi on ka pigimatte pandud, nii et äkki ongi seal midagi ära kaetud, aga ei oska nagu otsida kus ja mis.