9-5 1999 aasta mootoriprobleem

Vasta
KarlJ
Postitusi: 29
Liitunud: P Dets 18, 2011 18:05
Asukoht:
Auto:

#1

Tere, sõidu pealt lõi põlema õlitule ja punase ohutule. tühikäigul käib normaalselt, pööretel klõbin sees. Kapoti avades avanes selline vaatepilt nagu piltidel, tundub, et midagi on puudu. Küsimus ongi selles, et mis asi on puudu, palju remont maksma võiks minna ja millised kahjustused võivad mootoril olla?
Ettetänades vastajaid,
Karl.

http://www.upload.ee/files/2214196/DSC_0147.JPG.html
http://www.upload.ee/files/2214200/DSC_0146.JPG.html
http://www.upload.ee/files/2214204/DSC_0145.JPG.html
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2006
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#2

Seal ei peagi midagi olema, sinna käis vanasti jagaja. Õlituli viitab, et õlirõhku pole. Õlitaset kontrollisid? Klõbin pööretel võib viidata, et saaled on ringi käinud.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7678
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

Seal ei peagi midagi olema, sinna käis vanasti jagaja. Õlituli viitab, et õlirõhku pole. Õlitaset kontrollisid? Klõbin pööretel võib viidata, et saaled on ringi käinud.

mehed teavad mida räägivad :thumb:

ikka lahe küll, ei möödu paari päevagi kui ei kuuleks kokkujooksnud saabi mootorist!!

aga ruttu ruttu masin seisma ja treilaga töökotta.
ehk annab veel midagi päästa!?

millegipärast on nii, et inimesed kes autoga sõidavad, neil puudub igasugune ettevalmistus tehnika poole peale. ei tea midagi õlitulest ja sellest et kohe tuleb mootor seisata. ja mitte midagi ise proovida/katsetada, kui teadmised/riistad puuduvad.
kindlasti oleks osa neid mootoreid suutnud veel päästa, kui õluilamp süttis ... aga....

alles 2 päeva tagasi küsiti nõu õlitulekohta; aga hilja küsiti; masin oli vähemalt pool aastat inimest teavitanud madalast õli rõhust.... aga arvati, et see on elektroonika viga; nüüd läheb peale uus-vana mootor ja sms laen aitab!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
KarlJ
Postitusi: 29
Liitunud: P Dets 18, 2011 18:05
Asukoht:
Auto:

#4

jätsingi seisma kohe, proovisin uuesti käima, siis enam õlituli ega ohutuli ei põlenud. Õlitase oli normis. aga miks sealt niiöleda august õli oli välja ajanud mis pildil näha?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7678
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

jätsingi seisma kohe, proovisin uuesti käima, siis enam õlituli ega ohutuli ei põlenud. Õlitase oli normis. aga miks sealt niiöleda august õli oli välja ajanud mis pildil näha?
see neil tavahäda, et sealt lekib; punnid liiga väikesed, võivad ühed arvata, teised, et karteris liiga suur surve. võta nüüd kinni...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
KarlJ
Postitusi: 29
Liitunud: P Dets 18, 2011 18:05
Asukoht:
Auto:

#6

selge, esmaspäev läheb sis töökotta, loodab et saab asja veel.
Vasta