arvatavasti mõni andur siis peetis, äkki keegi oskab aidata ja öelda kus need andurid asuvad ja kas neid kuidagi ise ka kuidagi siluda saab, et see tuli mulle sealt enam näkku ei sirax(Teipi ei viitsi ka peale tõmmata:P) ????
ABS peetis
Ühel hetkel hakkas siis mulle spidomeetri kõrvalt pisike ABS-i tuluke näkku särama, ning ABS ei tööta enam, kaitsmed vaatasin kõik üle, ja need olid terved!!!
arvatavasti mõni andur siis peetis, äkki keegi oskab aidata ja öelda kus need andurid asuvad ja kas neid kuidagi ise ka kuidagi siluda saab, et see tuli mulle sealt enam näkku ei sirax(Teipi ei viitsi ka peale tõmmata:P) ????
arvatavasti mõni andur siis peetis, äkki keegi oskab aidata ja öelda kus need andurid asuvad ja kas neid kuidagi ise ka kuidagi siluda saab, et see tuli mulle sealt enam näkku ei sirax(Teipi ei viitsi ka peale tõmmata:P) ????
TCS ei tee nagu midagi, vähemalt märganud pole küll midagi !
Lihtsalt ABS märgutuli sirab, ja ABS ise ei tööta(Ega ma mingi ABS-i fänn ei ole, ja rohkem meeldiks kui teda ei ole, aga lihtsalt ei anna rahu kui midagi autol valesti on):D
Lihtsalt ABS märgutuli sirab, ja ABS ise ei tööta(Ega ma mingi ABS-i fänn ei ole, ja rohkem meeldiks kui teda ei ole, aga lihtsalt ei anna rahu kui midagi autol valesti on):D
ABS andur vast ikka igal rattal ? Kust ta muidu teab, kui mingi ratas blokeerunud on. Mitte, et ma asjast midagi teaks, aga loogika nagu vihjab.
OT ka: Äkki mõni spets teab, kas 9-3 ABS on ajust progetav ka mingi Tech II vms-ga? Peaks ju mingi piirkiirus olema, millest väiksemal kiirusel ABS ei rakendu, kas see on kuskil rauda kirjutatud või on võimalik ka muuta hea tahtmise korral ?
OT ka: Äkki mõni spets teab, kas 9-3 ABS on ajust progetav ka mingi Tech II vms-ga? Peaks ju mingi piirkiirus olema, millest väiksemal kiirusel ABS ei rakendu, kas see on kuskil rauda kirjutatud või on võimalik ka muuta hea tahtmise korral ?
ei ole võimalik muuta.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Avelito, elad küll kaugel, aga kui õnnestub soovitan Trionicu juurest läbi minna. Paneb su masinale Tech-i külge ja kohe on selge, missugune andur jamab. Veakoodid on niikuinii ABS plokki salvestunud...neid Tech loebki.
Ise olen pagana õnnelik, et sain nii teada vasak-esimese anduri jamast.
Mul oli sihuke nõme viga, et vahest põles ja vahest mitte...otsi ennast haigeks, kui Tech-i poleks
Ise olen pagana õnnelik, et sain nii teada vasak-esimese anduri jamast.
Mul oli sihuke nõme viga, et vahest põles ja vahest mitte...otsi ennast haigeks, kui Tech-i poleks

Algselt postitas: avelito
Sel juhul pean kõigil 4-jal andurid juhtmed tagumikust lahti lõikama ja mõõtma hakkama w???:wall:
mis sa neist lõigud,mõõta tuleks ikka enne.

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
To Trionic: Ega ma paremameelega ei lõigukski, aga ühes vanas teemas sa soovitasid sa ALI-le nii : Lõikad kaabli 15-20cm.peale andurit läbi ja mõõdad testriga takistust,sul oli kümnetes megades,peab olema 0,9-1,2 k.oomi
Kas siis saab ka ilma juhtmeid lõikumata mõõta?
To Sebastian: Seoses kaheks kuuks Eestist lahkumisega, ei tule mul Troosti minekust midagi välja !!! Isand trionicut külastan siis, kui saabun, ja suured rahad taskus
, enne ma teda tüütama ei hakka 
Kas siis saab ka ilma juhtmeid lõikumata mõõta?
To Sebastian: Seoses kaheks kuuks Eestist lahkumisega, ei tule mul Troosti minekust midagi välja !!! Isand trionicut külastan siis, kui saabun, ja suured rahad taskus


Algselt postitas: avelito
Ega ma paremameelega ei lõigukski, aga ühes vanas teemas sa soovitasid sa ALI-le nii : Lõikad kaabli 15-20cm.peale andurit läbi ja mõõdad testriga takistust,sul oli kümnetes megades,peab olema 0,9-1,2 k.oomi
Sest Tech-2 näitas ära milline, aga ei näita seda, kas on juhe või andur ise.....
No ega see ABS-i puudumine hull ei ole, ainult lamp on pimedas sõites nagu prozhektor 
Mõni ütleb, et ilma on paremgi. Libedaga mul siiamaani veel vana harjumus pedaaliga ABS-i imiteerida, et pidurdades mitte hoobilt pedaal läbi põhja, aga niimoodi...meelitades
.
ALI: muidugi ei näita, kas kaabli või anduri viga, sest lõigata tuleb niikuinii. Pistikust mõõtmine ei tee kah targemaks.

Mõni ütleb, et ilma on paremgi. Libedaga mul siiamaani veel vana harjumus pedaaliga ABS-i imiteerida, et pidurdades mitte hoobilt pedaal läbi põhja, aga niimoodi...meelitades

ALI: muidugi ei näita, kas kaabli või anduri viga, sest lõigata tuleb niikuinii. Pistikust mõõtmine ei tee kah targemaks.
Algselt postitas: sebastian
No ega see ABS-i puudumine hull ei ole, ainult lamp on pimedas sõites nagu prozhektor![]()
Samas arvas Trionic, et kogu seda TCS-i gaasiklapi jama mu 9000-del põhjustab justnimelt mittetöötav abs andur, nii, et kuidas võtta....
Tegelikult ma vaikselt loodan, et asi piirduks abs juhtmega , äärmisel juhul anduriga, sest uue throttle body hind on ulmeline

Algselt postitas: avelito
To Trionic: Ega ma paremameelega ei lõigukski, aga ühes vanas teemas sa soovitasid sa ALI-le nii : Lõikad kaabli 15-20cm.peale andurit läbi ja mõõdad testriga takistust,sul oli kümnetes megades,peab olema 0,9-1,2 k.oomi
Kas siis saab ka ilma juhtmeid lõikumata mõõta?
To Sebastian: Seoses kaheks kuuks Eestist lahkumisega, ei tule mul Troosti minekust midagi välja !!! Isand trionicut külastan siis, kui saabun, ja suured rahad taskus, enne ma teda tüütama ei hakka
![]()
Kui sa natukene loogiliselt viitsiksid mõtelda-jutt käis ju andurist,mille nii Tech ,kui enda testriga mõõtmine tunnistasid
surnud olevaks.Sellise puhul pole suurt lugu,kui katsetad anduri lähedalt mõõtmist,sest 50% juhtudest on esianduritel juhe katki.Tagumisetega seda ei juhtu,sest kaabel ei liigu anduri suhtes pidevalt ja andurivahetus on vähest vaeva nõudev(vastupidiselt esianduritele).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989