Kojamehed ei liigu normaalselt
Järgmine jama nüüd autoga. Täna tugevas vihmasajus kojamehed töötasid silmnähtavalt aeglasemalt kui peaksid ja siis kõige autoderohkemal ristmikul jäid keset klaasi lihtsalt seisma ja kõik. Päris jama oli sealt ristmikult minema saada. Eks ma selle kangiga seal mängisin kui mingi aeg hakkasid uuesti liikuma, kuid endiselt nagu teod mõõda klaasi. Natuke maad sõidetud hakkasid täiesti normaalse kiirusega jälle töötama. Mis jama nüüd on ja mida seekord vahetama peab hakkama:conf:
Algselt postitas: mellow
Järgmine jama nüüd autoga. Täna tugevas vihmasajus kojamehed töötasid silmnähtavalt aeglasemalt kui peaksid ja siis kõige autoderohkemal ristmikul jäid keset klaasi lihtsalt seisma ja kõik. Päris jama oli sealt ristmikult minema saada. Eks ma selle kangiga seal mängisin kui mingi aeg hakkasid uuesti liikuma, kuid endiselt nagu teod mõõda klaasi. Natuke maad sõidetud hakkasid täiesti normaalse kiirusega jälle töötama. Mis jama nüüd on ja mida seekord vahetama peab hakkama:conf:
Äkki hakkab hoovastik ära oksüdeeruma,oli sarnane jama,kuigi auto oli VW.võeti hoovastik lahti,puhastati ja määriti,töötas hiljem väga hästi.
-
Viki
- SaabiJumal
- Postitusi: 501
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
võid kas või tavalist tavotti panna, küsimus on pigem selles, kuidas hoovastiku algosadeks saab kui juba pooma hakkab. kui kiirelt midagi ette ei võta, on hoovastik varsti pooleks
Algselt postitas: t8
võid kas või tavalist tavotti panna, küsimus on pigem selles, kuidas hoovastiku algosadeks saab kui juba pooma hakkab. kui kiirelt midagi ette ei võta, on hoovastik varsti pooleks
ma arvan,et pole seal midagi pooleks,(las meistrimees enne vaatab)
Rsk. küll, nüüd vist läkski katki või murdus ära:wall: Täna õhtul oli just plaan minna meistrimees sõbra juurde ja asi lahti võtta ning üks korralik määre teha. Tänu sellele, et eile Saaremaalt tulles enne 19:00i hakkas ikka jube tugevalt sadama olin sunnitud kojamehi kasutama tänu milllele hakkasid kojamehed juba täitsa segast peksma. Vahepeal oli hüper super kiirus, siis normaalne, siis aeglane. Juhipoolne kojamees jäi ka väga ebaloomuliku asendisse seistes, kuskil poole klaasi peal, teine on normaalses asendis. Üritasin õhtul koju jõudes kojameest lahti võtta, aga asi ikka nii tugevalt kinni poonud. Kuidagi ebaloomulikult palju liikus ka see juhipoolse kojamehe vars kuhu kinnitub kojamehe alumine ots. Vaatasin on eemale surunud ka selle plastist katteosa mis varjab vist hoovastiku seal all. Just täpselt siis juhtuvad sellised asjad kui auto on vahetult tulnud hooldusest ja plaan rahulikult edasi kulgeda. Mingi vidin peab ikka peale seda otsad andma:wall: Viisin auto just remondikohta, eks nad üritavad seda lahti saada ja vaadata mis seisus hoovastik on. Vähemalt niipalju vist lohutust, et mootor töötab ja kui lähebki vahetuseks, siis ainult hoovastik mis maksab Viikingis 1971krooni. Ootan nüüd seda rahakotile mittemeeldivat kõnet...
Hoovastik oligi ära murdunud. Õnneks oli kohe saada kasutatud varuosa 1500eeku ja tööraha ning asi toimib jälle. Kuidagi hästi kergelt ja sujuvalt käib. Ennem oli vist hoovastik määrimata. Nii et määrige ja määrige oma kojameeste hoovastiku, et ei juhtuks nii nagu minu autol. Ning veel, mul on olnud ennem Saabi kuus autot ning mitte ühelgil ei ole ma mitte kunagi mitte üks kord määrinud mingit kojameeste hoovastiku ja asi on toiminud.
Algselt postitas: mellow
Hoovastik oligi ära murdunud. Õnneks oli kohe saada kasutatud varuosa 1500eeku ja tööraha ning asi toimib jälle.
Sain ma õieti aru, sul oli valida 1500 eeku kasutatud jupp ning 1971.- uus, garantiiga jupp ning sa valisid kasutatu?
See nüüd küll mingi kokkuhoid ei olnud
terv, teager
Oleks kohe saada olnud uus jupp oleksin loomulikult uue ikka pannud kasutatud jupi asemel. Viikingist tellides oleks jupi saanud alles esmaspäeval. Ei olnud võimalus auto neljaks päevaks seisma jätta kuni jupp Pärnusse jõuab ning ilma kojameesteta ei julge ka sõita. Saigi siis kasutatud jupp lasta külge panna. Peaasi, et määrida ja määrida ja küll ta seal kestab
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14439
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Siin on jutt ikka kojameeste hoovastikust, mis kapoti all peidus, mitte hoobadest salongis..Algselt postitas: amazon
Kas keegi seletaks kuidas ja kus kohas mida täpselt määrida? Endal käivad ka nii kojameeste kui ka suunatulede hoovad kuidagi jõle tummiselt, algul mõtlesin, et Saabudel peabki see nii olema.
Pead hoovastiku osandama.Need "pulgad",millede külge kojameeste varred kinnituvad,need pead silumiinkorpusest kätte saama,puhastama ( nii pulka,kui selle pronksist puksi) ja määrdega tagasi panema nii,et need vabalt liiguksid. Pingi väljaspoolt õli tilgutamine on kasutu tegevus,sest otstes olevad tihendid ei lase määrdeid pukside sisse. Vajalikud on mõned eritööriistad,kuna on oht silumiinkorpust purustada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989

