kas kellelgi on sellist töökorras releed, mis asub kõrvalistuja jallgade juures ja mis regullib vabakäigumootori tööd (klassikule: 1991). minu oma vahest plõksib ja seeläbi kõigutab ka pöördeid.
arvan et relee on hukkumas ja vaja asendada täitsa töötavaga. aga kui keegi arvab teisiti siis suurima hea meelega loen teie arvamusi
Andke siis teada kellel on selline vidin üle ja kui palju soovitakse selle eest euro-ühisraha saada.
Seal peaks sul olema bensupumba relee ja teine, mis lülitab muid kapoti all olevaid vidinaid (pihustid, tühikäigumootor jne). Mul sellised "õiged" olemas, kuid võid leida ka autotarvete poodidest.
Need releed on 2x15 A. See, kuhu alla käib tühikäigumootor, pihustid, bensupaagi tuulutus, kasutab mõlemat väljundit. Kuid samas bensupumba oma kasutab ainult ühte väljundit. Kui viga relees, võiksid proovida need omavahel vahetada ja vaadata, mis muutub. Uue nädala alguses saaksid pakkuda enda omi ka.
Tegelikult ei jõudnud kohale mitte midagi, mida eelnevalt öeldi
küll aga sain aru, et nimetan asju täitsa valesti
kas keegi oskab/viitsib viidata ehk mingile joonisele või skeemile?
ma saan aru et seal kõrvalistuja jalgade juures on 2 releed (ja kubki on 2x15A). (õigus?) Ja need releed on täpselt samasugused. (on või?)
Ja see plõksimine - ikka tähendab, et relee hakkab saba andma?
Seal asub mootori pearelee ja -pumbarelee. Mõlemaid käivitab mootori ecu. Tavaline on,et hävineb ecu`s "transistorvõtme" ahel,mis maandab relee mähist ja sealt kõiksugused anomaaliad. Harvem on vigane relee ise.
Võimalikud on ka mittekorrektsed massi- ja toiteühendused.
edit: tühikäigu MOOTORIT kasutab Saabi puhul ainult Lucas CU sissepritse.Kõik Bosch`i ja T5 derivaadid kasutavad tühikäigu klappi. T7 ja T8 evivad E(elektroonilist)-gaasi,seega klappi/mootorit ei vaja.