Saab 9-5 2.3 1998a. throttle-body

Vasta
jormkiller
Postitusi: 38
Liitunud: L Veebr 09, 2008 20:46
Asukoht:
Auto:

#1

Tere

Kas on teada kohti, kust saab Saabi kasutatud osi(lammarid) või on kellelgi üle vedelemas töötav throttle-body?
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Saab ka remontida.
Kui seda veel tehtud ei ole...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
jormkiller
Postitusi: 38
Liitunud: L Veebr 09, 2008 20:46
Asukoht:
Auto:

#3

kes seda remondib või pole see ise keeruline remontida?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Saabiremontijad parandavad.
jormkiller
Postitusi: 38
Liitunud: L Veebr 09, 2008 20:46
Asukoht:
Auto:

#5

troost pakub ainult uut juppi, saabianti vahetab kasutatud jupi vastu.
Usun et nemad remontimisega ei tegele, rohkem väljavahetamisega.
On mõni vabatahtlik, kes nõus seda remontima?:cool:
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#6

Kas nemad on ainukesed,kes Saabe parandavad:freak:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#7

http://photo.platonoff.com/Auto/2004100 ... ttle_body/

Võta maha, puhasta, ava must kopsik, leia pragunenud juhtmed, paranda, reseti. Tundub, et kosmoseteadus pole.
jormkiller
Postitusi: 38
Liitunud: L Veebr 09, 2008 20:46
Asukoht:
Auto:

#8

kas drosselklapid on enamus 9-5tel ühesugused ja sobivad üksteisele peale.
Ma mõtlen siin et 2003 aasta mudeli throttle-body sobiks ka 98 aasta mudelile.?
Ning kas peale vahetamist ei pea autole taha lükkama arvutit et midagi konfida või resettida.?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

2003 võib olla kasutuses nii vana-,kui uuetüübiline drosselklapp.Arvuti on vajalik.
jormkiller
Postitusi: 38
Liitunud: L Veebr 09, 2008 20:46
Asukoht:
Auto:

#10

Proovisin oma vana drosselklappi ka remontida.
Vahetasin sees kõik juhtmed uute vastu välja.
Kuid lootust autot tööle saada polnud.
Auto peale seda enam ei tahtnud ka gaasi juurde andes tööle jääda.

See selleks.

Eelneva jutu jätkuks, kas drosselklapp on elektrooniliselt keeruline jublakas, et kui akul juhtmed maha võtta, klapp eemaldada ja juhtmed korda teha, siis enam ilma arvutita tööle ei pruugi hakata? Resettisin ka limp home´i.

Ning kui ma uue kasutatud töötava klapi saan, kas see peaks hakkama ilma arvutita niipalju tööle, et gaasi juurde andes saaks sellega töökotta sõita.?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

Pragulised juhtmeisolatsioonid pole kunagi probleemiks olnud ja need pole "limp-home" põhjustajad. Resettemine,ilma Tech abita on tulutu.
jormkiller
Postitusi: 38
Liitunud: L Veebr 09, 2008 20:46
Asukoht:
Auto:

#12

vaakum on mul alles hiljuti üle vaadatud. See oli OK.
Mina isiklikult seda klappi lahti võttes ei näinud seal küll midagi erilist keerulist süsteemi-elektroonikat, mis võiks ajada auto limp home ja tühikäigu ära kaotada.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#13

Kas sa võtsid ainult selle plastmasskaane maha?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
jormkiller
Postitusi: 38
Liitunud: L Veebr 09, 2008 20:46
Asukoht:
Auto:

#14

võtsin plastmasskaane maha, mähise kruvisin lahti ja vähetasin juhtmed kuni niikaugele kuni sain. Testimine näitas et peale vahetust juhtmed enam lühist ei näidanud. Enne unustasin kontrollida muidugi kas olidki üldse lühises
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

vaakum on mul alles hiljuti üle vaadatud. See oli OK.
Mina isiklikult seda klappi lahti võttes ei näinud seal küll midagi erilist keerulist süsteemi-elektroonikat, mis võiks ajada auto limp home ja tühikäigu ära kaotada.
Aga kes on ütelnud,et seal mingit keeruliust elektroonikat peaks olema? Seal on 4 potensiomeetrit,mis hakkavadki viga andma ja teat. arvu vigade summa puhul lülitatakse sisse "l-h".
jormkiller
Postitusi: 38
Liitunud: L Veebr 09, 2008 20:46
Asukoht:
Auto:

#16

teiste sõnadega kui juhtmed korda tehtud, siis annab viga parandada sellega et kompuuter taha ja ning saab asja korda
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

Ei.Kirjutasin ju,et poted on vigased.
jormkiller
Postitusi: 38
Liitunud: L Veebr 09, 2008 20:46
Asukoht:
Auto:

#18

siis mõistlik juba terve blokk välja vahetada?
Kui ma ise kasutatud bloki tooksin, mis selle installi hind oleks....lootuses et muu autol olev korras?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#19

U. tunnike tööd.Ka vanu õnnestub remontida,kui keegi seda eelnevalt üritanud ei ole.
jormkiller
Postitusi: 38
Liitunud: L Veebr 09, 2008 20:46
Asukoht:
Auto:

#20

mina olen üritanud;).....muidugi mitte lammutades tükkideks kuid saan uue jupi niikuinii asemele
Vasta