Tervitus!
Kui suur on risk vahetada näiteks 1-2 tõukurit , mitte komplekt.
ja mis hüdrotõukurite tiksu tagajärjel edasisõites juhtub ?
aitäh
Saab 9-5 hüdrotõukurid
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
üks võimalus, kui ikka tõukurid tiksuvad on mootori kapitaalremont.
see puhtalt õlisurve teema ja õlisurvest me ei räägi, sest seda lihtsalt ei ole
kord ühel kihnu kalamehel kah paadimootor kokku jooksis; teine küsima, et äkki oli õli viga?
"ei, õliviga see küll ei olnud, sest õli üldse ei olnud!" vastas kalur
see puhtalt õlisurve teema ja õlisurvest me ei räägi, sest seda lihtsalt ei ole
kord ühel kihnu kalamehel kah paadimootor kokku jooksis; teine küsima, et äkki oli õli viga?
"ei, õliviga see küll ei olnud, sest õli üldse ei olnud!" vastas kalur
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vaata, õlituli hakkab põlema rõhul umbes 0,4. aga mootori korralikulkt töötamiseks peaks rõhk olema lausa 5...10korda suurem.
3....4 näiteks.
just mõni aeg tagasi tegin ühe saabiga ca 400 km otsa ilma õlirõhuta... sõitis ja hästi!!
aga kui urineerida tahtsin metsaääres, siis sai kuuldud meeletud hüdrotõukurite heli...
järgmine hommik manokas külge ja oh sa imet, külmal mootoril lausa 0,8. soojal seevastu ei midagi.
ühesõnaga mine lase rõhk kuskil ära mõõta ja väiksema kahtluse puhul alt karteripõhi eemaldada ja puhtaks teha...
aga muidugi on ka võimalus, et mõni tõukur peetis...
aga kui rahalises mõttes, siis mootori remont 1400 kuni 2000 eur. mõõtmine ehk 10
3....4 näiteks.
just mõni aeg tagasi tegin ühe saabiga ca 400 km otsa ilma õlirõhuta... sõitis ja hästi!!
aga kui urineerida tahtsin metsaääres, siis sai kuuldud meeletud hüdrotõukurite heli...
järgmine hommik manokas külge ja oh sa imet, külmal mootoril lausa 0,8. soojal seevastu ei midagi.
ühesõnaga mine lase rõhk kuskil ära mõõta ja väiksema kahtluse puhul alt karteripõhi eemaldada ja puhtaks teha...
aga muidugi on ka võimalus, et mõni tõukur peetis...
aga kui rahalises mõttes, siis mootori remont 1400 kuni 2000 eur. mõõtmine ehk 10
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Midagi ei juhtu.Need tõukurid vabatahtlikult "tiksuma" ei hakka.Ei 5,ega ka 15 tööaasta jooksul. Alati on probleemiks õlirõhk,kas varasem,või hetkel olev. Millest väide-"õlirõhk korras"?
Halvim,mis saab teoreetiliselt juhtuda,on valede klapivahede põhjustet detonatsioon,mis omakorda võib viia mõnede detailide purunemise/sulamiseni.
Halvim,mis saab teoreetiliselt juhtuda,on valede klapivahede põhjustet detonatsioon,mis omakorda võib viia mõnede detailide purunemise/sulamiseni.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
