wastegate töötamine?

Tonnised ja nende mured
Vasta
Kasutaja avatar
Phazer
Postitusi: 135
Liitunud: E Jaan 26, 2009 22:27
Asukoht:
Auto: 9000CS, 9000CSE, C4 A6 2.5TDI Quattro, Toyota Corolla Hybrid Active, CFORCE 520L

#1

Tekkis huvi wastegate kohta.Nagu ma aru olen saanud natuke siis see wastegate on turboga seotud klapp, kus on mingi varras küljes, mis avab selle klapi teatud rõhu juures.(parandage mind kui väga mööda panen:) ) Huvi tekitas see varras täna sellepärast, et kas see varras peab käega katsudes täiesti jäigalt paigal olema või ta natuke nagu peabki "loksuma"? Sisse ja välja tõmmates seda varrast tundus nagu kõik toimiks, tõmmates ta ilmselt avas seda klappi ja kui lahti lasin siis nagu läks oma asendisse tagasi.
Jutt võis jääda natuke segasena aga ehk keegi oskab midagi öelda.Probleemi otseselt viga nagu autol midagi pole, kui ainult see siis, et turbo vilin on kuhugi nagu ära kadunud kevadega tulles. Autoks Saab 9000CS 2.0LPT 110KW 1994a.
Kasutaja avatar
CrasherFox
Postitusi: 209
Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
Asukoht:
Auto:

#2

Wastegate peaks seal avatama kusagil poole baarise surve peale.
Küllap ta sul ikka töötab, mingi millimeetrine loks peaks seal täitsa OK olema.
Kasutaja avatar
Phazer
Postitusi: 135
Liitunud: E Jaan 26, 2009 22:27
Asukoht:
Auto: 9000CS, 9000CSE, C4 A6 2.5TDI Quattro, Toyota Corolla Hybrid Active, CFORCE 520L

#3

Mingi millimeetrine see "loks" ongi kuskil:)
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#4

Oleneb missugune see loks on. Kui loksub tühjalt, siis on probleem. Muidu liigub wastegate varras ca 1-2cm.
Kasutaja avatar
Phazer
Postitusi: 135
Liitunud: E Jaan 26, 2009 22:27
Asukoht:
Auto: 9000CS, 9000CSE, C4 A6 2.5TDI Quattro, Toyota Corolla Hybrid Active, CFORCE 520L

#5

Ei loksu tühjalt, ikka nagu pigem vedrupinge all see varras <-> sedapidi liigutades:)



Lisatud failid
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#6

aa.. ristilõtk on loogiline, kuna WG otsast pole ta ju jäigalt kusagilt kinni vaid istub membraani sees.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#7

Pikiloksu olla ei tohi, sest varras peab minema wastegate'i klapi hoova külge pingega. Ehk kui varda splindi lahti võtad ja hoova küljes ära, siis tagasi pannes pead varrast u. 3mm klapist välja tõmbama, et seda tagasi hoova külge saada. Siis on "base boost" umbes 0,45...0,5 baari.
Kui juba niisama pikisuunas loksub, on wastegate klapp järelikult juba avatud mingil määral. Mis tähendab, et "base boost" on normaalsest madalam.
Aga tasuks üle mõõta. Annad wastegate klappi rõhku ja varras peab hakkama liikuma 0,45 baari juures.

Õige vilina saad siis, kui teha LPT-FPT modifikatsioon või lisada jõudu rohkem, kui Aero'l originaalis :)
Vasta