Tekkis huvi wastegate kohta.Nagu ma aru olen saanud natuke siis see wastegate on turboga seotud klapp, kus on mingi varras küljes, mis avab selle klapi teatud rõhu juures.(parandage mind kui väga mööda panen:) ) Huvi tekitas see varras täna sellepärast, et kas see varras peab käega katsudes täiesti jäigalt paigal olema või ta natuke nagu peabki "loksuma"? Sisse ja välja tõmmates seda varrast tundus nagu kõik toimiks, tõmmates ta ilmselt avas seda klappi ja kui lahti lasin siis nagu läks oma asendisse tagasi.
Jutt võis jääda natuke segasena aga ehk keegi oskab midagi öelda.Probleemi otseselt viga nagu autol midagi pole, kui ainult see siis, et turbo vilin on kuhugi nagu ära kadunud kevadega tulles. Autoks Saab 9000CS 2.0LPT 110KW 1994a.
wastegate töötamine?
- CrasherFox
- Postitusi: 209
- Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
- Asukoht:
- Auto:
Pikiloksu olla ei tohi, sest varras peab minema wastegate'i klapi hoova külge pingega. Ehk kui varda splindi lahti võtad ja hoova küljes ära, siis tagasi pannes pead varrast u. 3mm klapist välja tõmbama, et seda tagasi hoova külge saada. Siis on "base boost" umbes 0,45...0,5 baari.
Kui juba niisama pikisuunas loksub, on wastegate klapp järelikult juba avatud mingil määral. Mis tähendab, et "base boost" on normaalsest madalam.
Aga tasuks üle mõõta. Annad wastegate klappi rõhku ja varras peab hakkama liikuma 0,45 baari juures.
Õige vilina saad siis, kui teha LPT-FPT modifikatsioon või lisada jõudu rohkem, kui Aero'l originaalis
Kui juba niisama pikisuunas loksub, on wastegate klapp järelikult juba avatud mingil määral. Mis tähendab, et "base boost" on normaalsest madalam.
Aga tasuks üle mõõta. Annad wastegate klappi rõhku ja varras peab hakkama liikuma 0,45 baari juures.
Õige vilina saad siis, kui teha LPT-FPT modifikatsioon või lisada jõudu rohkem, kui Aero'l originaalis


