900- rihmaratta kummileevendi?
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Kas kellelgi on mingeid ideid, kuidas mootor niimoodi kinni panna, et saaks mootori tagant võlli otsast ratta (mis veab vee ja roolivõimupumpa) lahti keerata. Jooksis maha see pealmine ratas, mis kummileevendiga seal peal on. Auto on 8 klapine 900 89.
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Kui keerata suure õlaga, siis sellest käigust jääb väheks. Kuskile tuleb mingi pulk pista, mis teeks asja täiesti liikumatuks. Pidur hoiab rattaid paigal, kuigi tagasiulatavalt võib sel mingi mõju olla. Proovin.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7629
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
suure õlaga võti mutri otsa panna ja õlg õigele poole ilusti ära toetada; siis anda starterit. ja mutter imeväel kerib ennast lahti.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Lihtsam on mootor maha võtta ja siis see töö ära teha, saab mootoriruumi puhtaks ja lekkivad simmerid ka vahetatud jne.
Mõtlen seda soovitust päris tõsiselt ja oma kogemusi arvestades. Pärast hea rahulik sõita,et kõik ikka korralikult nähtud tehtud.
Sinna vahele ei mahtunud suruõhu keeraja ja pähe talle lüüa ka ei saa. Hammasvööle saab näiteks vinklist sobiva piduri teha, aga kogu see üritus on selline vaevaline ja must töö...
Mõtlen seda soovitust päris tõsiselt ja oma kogemusi arvestades. Pärast hea rahulik sõita,et kõik ikka korralikult nähtud tehtud.
Sinna vahele ei mahtunud suruõhu keeraja ja pähe talle lüüa ka ei saa. Hammasvööle saab näiteks vinklist sobiva piduri teha, aga kogu see üritus on selline vaevaline ja must töö...
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Kui oleks kohta, kus seda teha, teeks küll. Aga kahjuks olen garaaživaene. Ühesõnaga, nüüd see mutter maas ja starter jäi kah ellu. Järgmine küsimus see, et mis kumm sinna kahe ratta vahele käib?
Ei saagi, uut rihmaratast on vaja.
Mina ei tea, vaata siin üks mees alles tegi oma autole vajalikud jupid, ehk saad temalt küsida. http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=39116
Mis puutub Klassiku rihmaratasse, siis selles mõttes on Saabu jutt õige,et seda pole vist mõtet valada ,lihtsam ja kindlam on teine osta. Pean vaatama, minulgi võib mõni olemas olla.
Mis puutub Klassiku rihmaratasse, siis selles mõttes on Saabu jutt õige,et seda pole vist mõtet valada ,lihtsam ja kindlam on teine osta. Pean vaatama, minulgi võib mõni olemas olla.