´92 ja 16V turbo.
Toodud 2010 sügisel Soomest, läbisõit 408600km, oli selle aasta märtsini igapäevasõidus.
Hea:
dokumenteeritud ajalugu, hunnik pabereid ja kviitungeid algusest peale
Eestis regulaarsed hooldused ja kontrollid (kere poolelt olen eriti rõhutanud õõtsakinnitusi) Saabianti juures ja Troost autos
Kere (koopaservad ja uste alumised servad) keevitatud/värvitud ivometsa poolt, tagaluuk samuti korrastatud
sõidab kvaliteetsete mahladega, õli siiski kulub: nii umbes 1l vahetusvälba peale (max 10000km)
lagi on ilus kui mõni kummaline laik välja arvata (niiskusest?)
käivitamisega ei ole olnud probleeme ka talvel, vibratsioone ega kolinaid veermikus pole
Ülevaatustel ei ole olnud märkuseid peale tagaamortide, mis soovitati varsti ära vahetada (praeguseks veel vahetamata).
Rehvid, Hankooki lamellid, ostsin veebruaris, sõitnud vast umbes 500km
Halb:
Roostet siiski leidub - kapoti siseservadest, pagasniku põhjast jms klassikule tüüpilistest kohtadest
Praegu tühjeneb aku mingil põhjusel paari ööpäeva jooksul, ei ole jõudnud veel viga jälitada, et kas on aku ise või vooluleke.
Iluvigu leiab kindlasti kui teraselt vaadata


Siit näeb veel pilte: http://s1089.photobucket.com/albums/i357/margusliik/
Huvilised vast helistavad ja räägime telefoni teel või auto kõrval pikemalt.
Asun Tallinnas ja selle lähiümbruses.
Ahjaa hind ka: 2500€
Parimat,
Margus
56942110
margus.liik[at]inspecta.com
Edit: tuli veel halba meelde: konditsioneer on maha võetud, pump häälitses ja gaas oli jalga lasknud, kogu mudru saab muidugi kaasa. Püsikiirushoidik ei tööta.
Tuli veel positiivset ka meelde: pidurid käisin üle mingiaeg 2011, tonnise taastatud esisupportid ja uued kettad + uued voolikud ees.