Põhjusena tuuakse seal ebakindlus, kas hiinlased ikka suudaks oma ostu eest tasuda, sest neil puuduvad load viia suuremas koguses investeeringuid Hiinast välja. Arvatakse, et elektriautosid toota sooviv konsortsium, mida juhib eelmine Volvo veoautode divisioni juht Karl-Erling Trogen on tõenäoliselt pankrotivarade ostja. Konsortsium on kokku pannud aprillis firma ostuks uue firma nimega National Electric Vehicle Sweden. Seda peetakse nüüd siis kõige tõenäolisemaks ostjaks. Oodatakse, et kokkulepe kirjutatakse alla järgmisel nädalal.
Hetkel peetakse veel heaks seda, et Trollhättani kandis on veel olemas 300-400 inseneri, kes saaks Saabile oma oskusi ja teavet müüa. Saigi olulisem osa siin siis rootsi keelest ära tõlgitud. Mahindrat siinkohal ei mainita.
Pigem loodan,et sellest tehingust ei saaks ikka asja. tahaks ikka tõeliseid masinaid, mitte mingeid akukärusi.
Teemaks on siiski rohkem hübriidid, kui päris elektriautod. SAAB tegeles ka enne pankrotti üsna aktiivselt e-AAM projektiga, mis oli (on) elektrilisaga nelivedu.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Põhjusena tuuakse seal ebakindlus, kas hiinlased ikka suudaks oma ostu eest tasuda, sest neil puuduvad load viia suuremas koguses investeeringuid Hiinast välja. Arvatakse, et elektriautosid toota sooviv konsortsium, mida juhib eelmine Volvo veoautode divisioni juht Karl-Erling Trogen on tõenäoliselt pankrotivarade ostja. Konsortsium on kokku pannud aprillis firma ostuks uue firma nimega National Electric Vehicle Sweden. Seda peetakse nüüd siis kõige tõenäolisemaks ostjaks. Oodatakse, et kokkulepe kirjutatakse alla järgmisel nädalal.
Hetkel peetakse veel heaks seda, et Trollhättani kandis on veel olemas 300-400 inseneri, kes saaks Saabile oma oskusi ja teavet müüa. Saigi olulisem osa siin siis rootsi keelest ära tõlgitud. Mahindrat siinkohal ei mainita.
Pigem loodan,et sellest tehingust ei saaks ikka asja. tahaks ikka tõeliseid masinaid, mitte mingeid akukärusi.
Sellepärast Saab pankrotis ongi ju, et keegi ei osta neid "tõeliseid masinaid" ..
Minu meelest on natuke ennatlik järeldada ei elektriautod ja fui. Esiteks on hea vaikus Mahindra poole pealt, kellel oleks Saabi kindlasti tarvis.. ja teiseks, kui räägime 1.6 twinturbo mootoriga awd´st, millel tagumisi rattaid ajab ringi hübriidmootor, siis see poleks ju üldse paha?