hei.
üleile hakkas auto imelikult käituma, puterdas, ei tahtnud normaalselt käivituda. Eile panin käima sõitsin pisut, puterdas, asi läks hullemaks kuni lõpuks välja suri.
kõikidel küünaldel üks külg süsimust, teine külg ilus pruun. Piibu otsad valged seestpoolt .Kas võib olla süütekasset, või viitab millelegi muule.. ?
Süütekassett ?
Ennem lükka juhe sappa ja kontrolli, ega väntvõlli andur pole saba andnud. Kui mul see ära kooles siis olid sümptomid samalaadsed. Enne süütekasseti vahetust ürita sebida kuskilt 100% korras kassett ja proovi sellega, vaata kuidas siis käitub. Valged piibu otsad võivad viidata eelmisest omanikust geeniusele, kes pesi mootorit väljaspoolt, samuti võivad olla pistikud puudulikud.
Edu
Edu
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Kuidas see mootori väljast pesemine asjasse puutub? Mina pesen mootoriruumi üsna tihti, pole veel küünlad sellest aru saanud:D Küünalde ja DI-kasetti süvendis piisav äravool olemas. Kui kohe peale pesemist paugutama ei kuku, ei oma see vesi ka erilist mõju.
Et DI-kasetti välistada, tasuks tõesti mõne ettejuhtuvaga proovida. Lisaks on õhulekked puterdamisel sageli süüdlaseks.
Et DI-kasetti välistada, tasuks tõesti mõne ettejuhtuvaga proovida. Lisaks on õhulekked puterdamisel sageli süüdlaseks.
kas vändaandur saab kõik küünlad üheltpoolt mustaks teha ?
kui käivitada, siis korraks läheb käima ja sureb välja.
Arvutit ei ole võimalik taha panna, auto asub linnast niipalju eemal ja treileriga auto linna viia ja tagasi läheb kulukaks. ei ole kusagilt kassetti laenata ka, maru jama..
kui käivitada, siis korraks läheb käima ja sureb välja.
Arvutit ei ole võimalik taha panna, auto asub linnast niipalju eemal ja treileriga auto linna viia ja tagasi läheb kulukaks. ei ole kusagilt kassetti laenata ka, maru jama..