Tere
Kuna mu peamine remondimees on Euroopas puhkusel, siis tuli plaan endal käed mustaks teha. Parempoolne rattalaager undab ja remondimees tuvastas samuti viimase hoolduse käigus, et vaja vahetada. Siis ei olnud kohe käepärast laagrit, aga nüüd ostsin ära. Seega küsimus, et kas võin selle töö ise ette võtta (varem pole seda kunagi teinud) või on targem lasta spetsialistil teha. Auto 9-5 2002 3.0 diisel.
Tänan
9-5 rattalaagri vahetus
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui sul korralikku pressi on võimalust kasutada ja suruõhu mutrikeerajat, siiis peaksid ise hakkama saama.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



tere,siis on ikka parem kui spetsjalist kõrval on,pärast ei saa mingi asjaga hakkama ja siis jääb töö pooleli.vahemalt ise ma ei ole nii pädev remondimees.kui ma oma esimese outo rattalaagri lasin ära vahetada ja seda kõrvalt huviga vaatasin,siis üxinda ma polex sellega hakkama saanud.praegult olen piisavalt juba nainud,nüüd juba peaxin hakkama saama.kuid 100%pole kindel omal ka saab 9-5 2.0t 98a aga kui auto võib seisma jääda ,kui pole vaja sõita siis võib küll proovida.üle mõistuse ei tohix midagi olla:)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui sul korralikku pressi on võimalust kasutada ja suruõhu mutrikeerajat, siiis peaksid ise hakkama saama.
Mida seal pressime peaks?
egas ma näind, et sul 2002 kirjas.

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Suht lihtne töö.Ainus eritööriist,mida vajad,on momentvõti.Ega 2002 aasta rattalaager (ees) koos rummuga pole?
Rummuga jah. Seepärast arvasingi, et saab ehk ise ka hakkama.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Suht lihtne töö.Ainus eritööriist,mida vajad,on momentvõti.Ega 2002 aasta rattalaager (ees) koos rummuga pole?
Rummuga jah. Seepärast arvasingi, et saab ehk ise ka hakkama.
Nii... Hakkab juba looma. Mis momendiga laager kinni keerata tuleks?
230Nm ja uus mutter.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
230Nm ja uus mutter.
Sain laagri kätte, aga minu üllatuseks polnud kaasas uut mutrit. Mõni teadis rääkida, et nagu peaks laagriga kaasas olema...
Kas on nüüd väga halb, kui vana mutri edasi jätan? Kusagilt meelde jäänud mingi liimisarnane aine, mida mutri kindlustamiseks kasutatakse


Et olla lõpuni korrektne,siis see 170 Nm + 45" on lubatud KUNI 2002 aasta presslaagritele vana mutri puhul ja 290 Nm. uue mutri puhul.
Neil masinatel on terasest käändmik.
2002 ja edasi(nagu teemaalgatajal) on autol alumiiniumkäändmik,rummuga rattalaager ja pingutusmoment on 230 Nm. Ja lubatud ainult UUS MUTTER.
Kui pead vana kasutama, oleks tarvis mutri "lukud" uuesti eelpingestada. Mingit liimi ei tohiks kasutada(liim on selles koostus kasutu).
Neil masinatel on terasest käändmik.
2002 ja edasi(nagu teemaalgatajal) on autol alumiiniumkäändmik,rummuga rattalaager ja pingutusmoment on 230 Nm. Ja lubatud ainult UUS MUTTER.
Kui pead vana kasutama, oleks tarvis mutri "lukud" uuesti eelpingestada. Mingit liimi ei tohiks kasutada(liim on selles koostus kasutu).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Et olla lõpuni korrektne,siis see 170 Nm + 45" on lubatud KUNI 2002 aasta presslaagritele vana mutri puhul ja 290 Nm. uue mutri puhul.
Neil masinatel on terasest käändmik.
2002 ja edasi(nagu teemaalgatajal) on autol alumiiniumkäändmik,rummuga rattalaager ja pingutusmoment on 230 Nm. Ja lubatud ainult UUS MUTTER.
Kui pead vana kasutama, oleks tarvis mutri "lukud" uuesti eelpingestada. Mingit liimi ei tohiks kasutada(liim on selles koostus kasutu).
Et nüüd päris korrektne ka ise olla, siis auto on väljalaskega 2001 november. Samas ütles varuosamüüja, et mulle läheb siiski rummuga laager. Nüüd olen jälle probleemi ees, et kust ma selle uue mutri peaksin saama, kui laagriga seda kaasas ei olnud
