Nonii. Viimasest postitusest 5-kuud möödas ja selle ajaga on jõudnud oi kui palju vett merre voolata.. Olen siin ikka korra kuus juba vist (:D) Trionicut Audaceris külastan ja oma auto muresid kurtnud ja miskipärast on mind veel siiani avasüli vastu võetud, et ei olegi veel p*sse saadetud
. Mis siis hädaks on olnud - kogu jama hakkas ülevaatuse liginemisega pihta. Teada oli, et CO2-ga võib tekkida raskusi ja nii oligi. Sai juba tuttavaks saanud teekond ette võetud ja Trionicu juurde mindud. Esmalt tuli välja, et solenoidklapp oli ära koolanud, mis päädis sellega, et uuris nii Trionic oma kanaleid pidi ja uurisin ka mina pinnapealselt kuid sain üsna kiiresti aru, et ega siit Eestimaalt midagi võtta ei ole. Leidsin lõpuks UUE jupi Ebayst (PS! Kellel huvi midagi väljamaalt klassikule saada, võin inimest soovitada, kellelt petta ei saa!) ja panin tellimuse teele, tuli ta küll ilma kütusetorudeta, aga Werner suutis ikkagi mingit imemoodi ta toimima panna (Y). A see ka veel et aju oli läbi kärsanud ja selle pidi ka W ära vahetama. Ja nüüd tühikäik käib külmalt anna jumal kui ideaalselt (nagu uuel autol), vahepealsed temperatuurid on veel nagu nad on ja soojalt käib ka peaaegu ideaalselt. Kõige jamam lugu ongi selle asja juures see, et neid juhtregulaatoreid on tehtud niimitusada erinevat varianti, et igaüks on tehtud kindlale mootorile, iseärasusi jne asju arvestades, et seda ÕIGET õigele autole on ikka päris keeruline leida.
Lisaks nüüd CO-tasmele reguleeris Werner veel käsipiduri ka ära ja tegi mu kinnipaakunud sadula korda, tuleb vaid käia korraks piduristendis ära ja vaadata, kas ka on sellega korras.
Selle külmkäivituse ja mootori käimise juurde tagasi tulles, siis mida veel vaadata on veel nii mõndagi ja kuskilt Wernerilt tulevad need ideed ka mida veel teha võiks
.
Eile sain suure kirumisega mootoriõli,õlifiltri, bensufiltri ja tosooli ära vahetatud, niiet nendega on nüüd rahu majas jälle 10000 kilumeetriks. Järgmine kord lasen vist Audaceris ära teha, sest ma lihtsalt ei viitsi enam 1,5 m inimestele mõeldud kanalis küürutada (ise olen 1,9 pikk), kuna täna on mu jalad selg ja tagument nagu puupakud ja kuna see teenustasu selle juures on lihtsalt nii naeruväärne.
Peaks vist aastase kokkuvõtte ka tegema, mis vahetatud peale auto ostmist:
- Aku
- Generaator
- Aju
- Pihustid
- Küünlad
- Solenoidklapp
- Juhtregulaator
- Salongifilter
- Bensufilter
- Mootoriõli (2x) ja käigukastiõli (1x)
- Vaakumvoolikuid peoga
Uhh...päris pikk tuli teine, loodame, et keegi viitsib ikka lõpuni lugeda ja väga kurjaks ei saa jutu ülesehituse osas.
Andres
PS! Muutsin postituse sisu, kuna minu sõnakasutus võis vihjata asjadele, mida ma ei tahtnud tegelikult öelda, vabandan kui solvasin kedagi. Ma ei arva klassikust halvasti ja ma tean et auto kere ja sisu on ideaalses korras (mis on selle auto suur pluss). Osa jutust oli väikese irooniaga kirjutatud ja võib-olla ka hetkeemotsioonide tõttu.