


Täna sattusin autot koristades Carringu õlivahetuskleepsu vaatama. Õli vahetasin 185 000 pealt ja järgmiseks vahetuse ajaks oli märgitud 205 000!!! See on 20 000km! Saabi manual seab õlivahetuse pikkuseks 16 000km heades tingimustes või 8 000km kui tehakse palju lühikesi otsi või sõidetakse miinustemperatuuridega. Lisaks oli sisse pandud GM 10W30 õli kuigi manual näeb ette 5W30 või 5W40. Minumeelest on see tahtlik auto kahjustamine nende pooltPole ime et Saabid laiali lendavad kui niinimetatud spetsialistide juttu uskuma jäädakse! Grrr
Seda kohta jah.mis kohta sa silmas pead?
See tuleb2 aasta päras või 30k km-i läbimisel. Kui tuleb ette siis ainult TECH2 võtab maha, ennetavalt saab ka pedaalide ja rooli nuppude kombinatsiooniga edasi lükkata seda. Mul tuli iga käivitamisel see, crl pidi iga käivitamise ärgselt vajutada, ei midagi hollu, aga ikka häirib, seda pidid nad ka teha peale õli vahetust.No see time for service tuli mul carstopis ette näiteks pärast pukside vahetust, aga kadus ise ära ka päeva peale - ei tea miks ta seda viskab aegajalt.
Seda kohta jah.mis kohta sa silmas pead?
Ja veel, peale rihmavahetust, õli, filtrite ja mõned asjad veel, paari saja kilomeetri jarel tuli hea kiri ette "Time for intermediate service".
Ja see on veel kvalifitseeritud töökoda?!
Rihm isegi 160k km-i kannatab, nagu VM ütles, aga veepump ei kesta nii kaua! Soovitav max 120k km.D116, 1,9tid mootoril peakski olema rihmavahetuse välp 150 000km.
Võib kah oma kogemust värskendada nädalavahetusel ilmnenu baasilt. Viimati sai autot remonditud augustis Carringis, kus vahetati esivedrusid.
Kuna mul talverehvid eraldi velgedel vaatasin et vahetan laupäev siis talvekad alla. Tööks oli kasutada ka elektriline mutrikeeraja, mille max moment on 450 nm.... see suutis esiteljel vaid 1 mutri lahti keerata. Teleskoopsabaga veljevõtmega proovides suutsin järgmiseks padruni lõhki keerata aga ei midagi. Alles velje ristvõtme ja 1,5m raudtoru kombinatsiooniga sain veljemutrid lahti.
Ehk Carring suutis augustis seal remondis käies ehk mingi 500+ nm momendiga minu auto rattamutrid kinni täristadaTagumised veljed, mis olid viimati endal kevadel käsitsi kinni keeratud tulid väga hästi lahti.
Vedas, et rehvipurunemist vahepeal ette ei tulnud, muidu oleks olnud küll tee peal vaid puksiiri teema.