Sain hiljuti 900 classicu (1990.a., ilma turbota 2.0, manuaal) omanikuks ja nüüd on plaan aparaati natuke turgutada uute mahladega. Mõtlesin vahetada mootori ja käimari õlid ning juba tekkisid küsimused:
Kust oleks mõistlik osta õhu- ja õlifiltrid, kas Vikingist või mujalt?
Kas õlide suhtes on mingeid erisoovitusi? Ise mõtlesin mõlemasse kohta panna sisse Mobili 10w40 poolsündi.
Kas oleks mõistlik veel midagi ära vahetada, näiteks küünlad, lambda vms? Masina hooldusajalugu ei tea, aga eelmine omanik tundub auto seisukorra järgi olema mõistusepärastelt hooldamisega hakkama saanud ning miskit viga silma või kõrva otseselt ei torka.
Filtrid jm pulgad
Filtreid saab ikka mujalt ka, kui vaid margiesindusest. Kui omasin klassikut, sain Tartust näiteks Falleroonist või Lõuna-Eesti Varuosakeskusest kõik, mis hoolduseks vaja, kätte.
Lisaks sinu nimetatule, et kindlam oleks, tasub vahetada veel rihmad, kütusefilter, jahutusvedelik, küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaas, rootor. Isiklikult vahetaks ka veepumba ära.
Lisaks sinu nimetatule, et kindlam oleks, tasub vahetada veel rihmad, kütusefilter, jahutusvedelik, küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaas, rootor. Isiklikult vahetaks ka veepumba ära.
Turgutama peab vanakesi ikka:) Ma vahetasin kohe kogu komplrkti ära. Tee ring peale ja siis süda rahul. liiatigi kui hooldusajalugu puudub.
Mootorisse panin Liqui Moly 5W-30. Kogemused olemas oma pere teise Saabi ja Opel Comboga - igati väärt kraam.
Vahetusse läksid ka jagaja kaan ning rootor. Kokku mõlemad vist kuskil 20 EUR ringis.
Käigukasti panin Trionicu-Onu soovitusel Liqui Moly poolsünt mootoriõli mis sisaldab ka molübdeensulfiidi nimelist lisaainet. Käigud hakkasid lülituma sujuvamalt (tegin vahetuse südatalvel) ja kast jäi vaiksemaks ka (enne tegi neljandal käigul natuke häält.
Mootorisse panin Liqui Moly 5W-30. Kogemused olemas oma pere teise Saabi ja Opel Comboga - igati väärt kraam.
Vahetusse läksid ka jagaja kaan ning rootor. Kokku mõlemad vist kuskil 20 EUR ringis.
Käigukasti panin Trionicu-Onu soovitusel Liqui Moly poolsünt mootoriõli mis sisaldab ka molübdeensulfiidi nimelist lisaainet. Käigud hakkasid lülituma sujuvamalt (tegin vahetuse südatalvel) ja kast jäi vaiksemaks ka (enne tegi neljandal käigul natuke häält.
Keeruline on seda arusaadavaks teha aga targad mehed, ehk saate aru. Pilt ka juurde.
Õlifilter kuhu kinnitub, selle kronsteini küljes on taoline kombineeritud materjalidest kork või jublakas.
Klemmi otsa kinnitub sinine juhe, vindi poolses otsas õlikanal.
Plasti ja metalli ühenduskoha lekke tõttu kaotan umbes 2L õli päevas, pean seda paljuks.
Küsimus on selline, kuidas seda asja nimetatakse, et teaks mida küsida.
Ideaalne kui kellegil selline asi majapidamises üle on.
2,0 16V 118kw turbo 1987
Lisatud failid
Õlifilter kuhu kinnitub, selle kronsteini küljes on taoline kombineeritud materjalidest kork või jublakas.
Klemmi otsa kinnitub sinine juhe, vindi poolses otsas õlikanal.
Plasti ja metalli ühenduskoha lekke tõttu kaotan umbes 2L õli päevas, pean seda paljuks.
Küsimus on selline, kuidas seda asja nimetatakse, et teaks mida küsida.
Ideaalne kui kellegil selline asi majapidamises üle on.
2,0 16V 118kw turbo 1987
Lisatud failid
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Keeruline on seda arusaadavaks teha aga targad mehed, ehk saate aru. Pilt ka juurde.
Õlifilter kuhu kinnitub, selle kronsteini küljes on taoline kombineeritud materjalidest kork või jublakas.
Klemmi otsa kinnitub sinine juhe, vindi poolses otsas ölikanal.
Plasti ja metalli ühenduskoha lekke tõttu kaotan umbes 2L õli päevas, pean seda paljuks.
Küsimus on selline, kuidas seda asja nimetatakse, et teaks mida küsida kui üldse saada on.
Ideaalne oleks kui kellegil selline asi mjapidamises üle on.
See on õlirõhu andur, ka vahetasin sama põhjusel.
Uus ei maksa suht midagi ~4€
__In Boost We Trust__