Olen siin foorumis küllalt lugenud, enam-vähem mingi pilt on olemas. Sooviks on osta 9-5, universaalkerega, hea oleks veel katusereelingud ja püsik. hoidja, raha on 3..4K. Diiselmootoriga isendite osas olen veidi ettevaatlik... Selge see, et ostueelne kontroll on must jne. Aga kui keegi oskab midagi head-halba allolevate autode kohta öelda, siis olge lahked. Tean-tean, see on tüütu küsimus, kuid selleks see foorum siin ju ongi.
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=19606 (http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=271377)
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=20150 (http://www.auto24.ee/used/1037822) - minu meelest (väidetavaid) tagumisi parkimisandureid sel autol pole, kuid see selleks
http://www.auto24.ee/used/1035979
http://www.auto24.ee/used/541215
ja siis veel see auto tundub hea hinnaga olema, kui seda tõesti on hästi ja õiges kohas hooldatud:
http://www.auto24.ee/used/1044583
Ja loomulikult - kui mul mõni mõistlik pakkumine kahe silma vahele jäänud, juhtige tähelepanu.
Tänud ette.
Otsin universaalkerega 9-5'te
Pakun enda autot:
SAAB 9-5 Aero
SAAB 9-5 Aero
jaa, sellest tõesti ka siin foorumis juttu olnud, tänud tähelepanu juhtimast. Ning tänud ka moderaatorile pealkirja täpsustamast.Kui 2.0T/2.3T mootoriga tahad, siis vaata alates MY2004.
2004 parandati nende mootorite tuulutussüsteemi, mis vanematel aastakäikudel palju probleeme põhjustas.
Aga - kui nüüd 'tõh'-i soovitust jälgida (tuulutussüsteemi ebaõnnestumine kui võimalik tüüpviga enne MY2004 autod) , siis oleks mõistlik minu valikust välistada
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=271377
http://www.auto24.ee/used/1035979
http://www.auto24.ee/used/541215
http://www.auto24.ee/used/1044583
ja sõelale jääks siis
http://www.auto24.ee/used/1037822
Vabandust, kuid ma ei saa aru, mis mootor seda masinat veab? Vabandan, kui see kirjas on ning ma lihtsalt ei näe...Pakun enda autot:
SAAB 9-5 Aero
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Vabandust, kuid ma ei saa aru, mis mootor seda masinat veab? Vabandan, kui see kirjas on ning ma lihtsalt ei näe...Pakun enda autot:
SAAB 9-5 Aero
R4 bensukas 169KW
Karterituulutuse kit. Ok, kuid teoreetiliselt - kui masinal seda ei ole ja see nüüd paigaldada, siis kas teoorias on ikkagi kindlam osta auto, millel see juba aastaid on peal olnud?Tuulutuse mittetoimimist saab ju vältida kui lasta paigaldada karterituulutuse kit, ca 100€ .
http://www.auto24.ee/used/1035979 sel masinal peal vale DI, punased on T5 (tonniste) omad.
Punane DI - hea tähelepanek, tänud!
> SAAB 9-5 Aero
> > Vabandust, kuid ma ei saa aru, mis mootor seda masinat veab?
> > > R4 bensukas 169KW
Ok, seega 2,3T, selge, tänud.
> > Vabandust, kuid ma ei saa aru, mis mootor seda masinat veab?
> > > R4 bensukas 169KW
Ok, seega 2,3T, selge, tänud.
Jah. Seepärast ise vaataksingi alates MY04-st.kui masinal seda ei ole ja see nüüd paigaldada, siis kas teoorias on ikkagi kindlam osta auto, millel see juba aastaid on peal olnud?Tuulutuse mittetoimimist saab ju vältida kui lasta paigaldada karterituulutuse kit, ca 100€ .
Kui 2.0T/2.3T mootoriga tahad, siis vaata alates MY2004.
2004 parandati nende mootorite tuulutussüsteemi, mis vanematel aastakäikudel palju probleeme põhjustas.
Ei saa kuidagi selle väitega nõus olla

Tuulutus, väljalaske aasta ja mootori probleemid on tänapäeval omavahel ülivähe seotud.
Ja tõenäosus, et need asjad saavad kokku on peaaegu null

Olen kindlal arvamusel, et uuematel 9-5tel on rohkem puudusi, kui vanematel.
Ja ka selle kohta on siin ka juttu olnud

Heas korras vanem 9-5 on kindlasti rohkem väärt kui odav uuem ots

Karteri tuulutus siiski on tüüpviga 9-5 2,0T ja 2,3T mootoritel. Mis muidugi ei tähenda, et absoluutselt igal autol see probleemiks oleks. Võimalik, et ma eksin, kuid mina julgeks MY until 2004 osta vaid juhul, kui karterituuluts on korda tehtud. Võimalik, et eksin...Ei saa kuidagi selle väitega nõus olla
Tuulutus, väljalaske aasta ja mootori probleemid on tänapäeval omavahel ülivähe seotud.
Ja tõenäosus, et need asjad saavad kokku on peaaegu null
> 'Heas korras vanem'
Kuhu piiri tõmbad? Kuni 2004, kuni 2002, kuni 2000?
Jäta toksimine.Kui 2.0T/2.3T mootoriga tahad, siis vaata alates MY2004.
2004 parandati nende mootorite tuulutussüsteemi, mis vanematel aastakäikudel palju probleeme põhjustas.
Ei saa kuidagi selle väitega nõus olla
Tuulutus, väljalaske aasta ja mootori probleemid on tänapäeval omavahel ülivähe seotud.
Ja tõenäosus, et need asjad saavad kokku on peaaegu null
Olen kindlal arvamusel, et uuematel 9-5tel on rohkem puudusi, kui vanematel.
Ja ka selle kohta on siin ka juttu olnud
Heas korras vanem 9-5 on kindlasti rohkem väärt kui odav uuem ots

SAAB on ka ise tunnistanud (meie foorumi spetsidest rääkimata), et algusaastate B205/B235 mootoritel tehti projekteerimisvigu.
Sealt ka lugematu arv uusi tuulutuskitte (mille mõni omanik laseb paigaldada, mõni mitte) ja MY2004-l juba tehases parandatud tuulutus.
Aga eks lõpuks ostetakse ikka kõhutunde, isiklike veendumuste ja müüja jutu pealt auto, eks.

SAAB on ka ise tunnistanud (meie foorumi spetsidest rääkimata), et algusaastate B205/B235 mootoritel tehti projekteerimisvigu.
Sealt ka lugematu arv uusi tuulutuskitte (mille mõni omanik laseb paigaldada, mõni mitte) ja MY2004-l juba tehases parandatud tuulutus.
Vanem tuulutus tekitab probleeme siis, kui sõidetakse lühikesi otsi. Saksamaal näiteks, ei tea zaabdraiverid sellest probleemist eriti midagi.
Tuulutuskiti olemasolu ei tähenda veel et mootor on korras samas ka selle puudus seda, et mootor on probleemne.
Minagi vahetasin enda Aerol mootoriplokki uue vastu.
Arvatavasti tuulutus oli selles süüdi, kuid see oli 5-6 aastat tagasi.
Enda eelmises postituses ma ei üritanud mootori projekteerimisprobleemi eirata

OoT: No siis peab loomulikult igasugu väidetega väga ettevaatlik olema, kui juba Wikipedia sel teemal sõna võtab (iroonia taotluslik) (viisakamad ülikoolid ei võta vastu ühtki tudengi tööd, kui seal on viidatud Wikipediale...). Nii. See selleks.Isegi wikipedias kirjutab Saabi mootoriprobleemist
Kui teema juurde, siis vahekokkuvõte on siiski selline, et soovitavalt MY2004+ või siis MY<2004 IF karterituulutuskit=1, kui veidi masinlikumas keeles end väljendada : ) Eks ma siis vaatan seda asja.