Saab 9 3 88kw d mure

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
vre
Postitusi: 27
Liitunud: E Juul 02, 2012 11:47
Asukoht:
Auto:

#1

Tervist Saabiomanikud.Sai omalegi soetatud hiljuti elu esimene Saab,milleks on 2006a Saab 9-3 universaal 88kw traktor. Esmased muljed Saabist on päris head,aga nüid tekkis ka juba esimene probleem.Kuna auto just soetatud siis sai vahetatud hulga kuluosasi.Hammasrihma komplekt,filtrid ,jpm. Murest siis ka.Paar korda on juhtunud nii,et peeglist ehmatusega vaadates autol taga suht hele suitsupilv on.Esmalt arvasin,et ehk siis see dpf möllab,aga auto mootori tühikäigu pöörded kah siis kõiguvad ja ega see dpf ennast vast igapäev tühjaks põletama kah ei peaks. Jama tekkis justkui peale kütusefiltri vahetust.Korra viskas servise kirja kah ette kuid see kadus ka jälle varsti ära. Kas võib olla viga õhus mis sattus seoses filtri vahetusega kütusesüsteemi ??.Ja kes Pärnus võiks Saabialal mind aidata saada ? Terv V
vre
Postitusi: 27
Liitunud: E Juul 02, 2012 11:47
Asukoht:
Auto:

#2

Eh.Lootsin omale Saabi ostes saada sellise ecoliikuri kuid nüid hakkab asi kahjuks vist sootuks teisiti välja paistma.Külmalt töötab ilusti kuid mootori soojaks minnes on valge suits taga.Paar korda viskas ka ette kirja Vesi kütuses.Õlivarrast välja tõmmates avastasin,et õli on iseenesest kusagilt normijagu juurde tekkinud.Ilmselt siis kütus on sattunud õlisisse.Kuna enesel korralik garaaz kodus siis mõtlesin,et laseks õli välja ja vaataks ,mis nägu ja mis kogus õli siis välja tuleb.Oh üllatust õli kork karteripõhjal räigelt üle keeratud ja avatud pole seda juba ammu...Fack. Müia vandus käsi piiblil,et just hiljuti vahetas õli korraliku Volvoline õli vastu.. Siinkohal tervitused tublile Viljandi automüüale. Küllap ühel õhtul varsti koputan ka sinu uksele... Auto ostsin kahjuks eraisikuna ja ilma liisinguta nii et seaduslikult seda tagasi anda ei saa... Ok Ehk on kellegil ikkagi miski hea nõuanne kuhu Pärnus oma Saabiga diagnostikasse minna ?? Nõme,et esimene kogemus Saabiga nii välja kukkus,aga ehk on tulevik parem..
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#3

Ajab hinge täis küll kui mingid sead müügiga tegelevad. Kahjuks see varasem hooldusajalgu on jah, nii nagu jumal juhatab ja enamus omanikke eriti ei raatsi masinaga tegeleda. Loodan siiski, et saad asja vonksu ja siit abi, auto ise ju väga hea.
vre
Postitusi: 27
Liitunud: E Juul 02, 2012 11:47
Asukoht:
Auto:

#4

Auto hea jah,kuid seni kahjuks saanud ainult remontida teist.Lootsin,et nüid peale hammasrihma komplekti vahetust ja stangede üle värvimist on mõni aeg muretut sõitu,aga hetkel siis nii. Mis autode hoolduraamatuid puudutab,siis sõber veab saksast autosid ja kilkas,et templitega raamat maksab kõigest 50 euri...:) Kirjuta aga ise jutt juurde ja....... Need autoärikad vist kõik ühe vitsaga löödud on.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

mind huvitaks, kes see viljandi automüüa oli??
olen seal 2 korda mingite eriti lahedate tegelaste otsa sattunud ;) Aga õnneks on nad vaid vahendajad, mitte auto ehitajad; seepärast nende käest pääseb suhteliselt kergelt. oleks ise ehitajad....
siiis nagu võiks neid sama pulga peale panna jaan-tatikaga ;)

aga tegelt kah ära suurt muretse, kulutad veel natukene ja saad korda; vähemalt mingiks ajaks. kõik uuemad sabid nii! ausalt.

vesi kütuses ja palju õli, need peaksid olema täiesti erinevad teemad.

eks õlitase mootoris tuleb viia normi; siis näeb muid asju:
liiga palju õli mootoris võib kah teha kõiksugu imelikke asju ja end välja ajada sealt kust ei peaks. seega õli normi!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
vre
Postitusi: 27
Liitunud: E Juul 02, 2012 11:47
Asukoht:
Auto:

#6

Tere,Pean selle Viljand kuti kontaktid kusagilt ülesse otsima.Ostsin masina 2 nädalat tagasi ja number nüid juba kadunud kahjuks.Kunagi kui kinnisvara rahalaevad veel sõitsid omasin bmw330d.Selle autoga oli küll nii,et korralised hooldused ja muretu sõit .5a jooksul ei jäänud ma mitte kordagi teeäärde jms.Õnnestund mootor neil seal vist.Ehk saan ikka oma saabile kah jälle hinge sisse.Homme tuleks karteripõhi alt ära keerata ja punn kuidagi kätte saada.Peale seda uus õli sisse ja diagnostikasse.Ainult kuhu minna Pärnus ???
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

mõningatele punnidele saab keevitada midagi külge, et punn lahti saada.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Juss9-5
Postitusi: 30
Liitunud: T Veebr 21, 2012 15:46
Asukoht:
Auto:

#8

Õli võib lasta teeninduses ka välja imeda, mis välistaks korgiga jamamist. Aga see ka ilmselt ajutine variant!
vre
Postitusi: 27
Liitunud: E Juul 02, 2012 11:47
Asukoht:
Auto:

#9

Tere.Õli kork sai karteripõhja uus.Puurisin vana korgi läbi ja lõikasin uus keerme sisse.Vahetasin õli ära ja proovisin .Kohapeal töötas umb pool h ja ei midagi.Sõitma hakates oli toss aga jälle varsti taga.Täna mõtlesin vaikselt siis lõpuks diagnostikasse tossutada,aga mida ei tulnud see oli toss st auto töötas normaalselt.Diagnostika ei näidanud suurt midagi.Pihustid ok.Kutt soovitas hoopis egr anduri läbi pesta kuna pidavat olema suht mineku peal ja võimalik et ka vahepeal juba kinni olnudki.Tegin siis peale seda pesu u35km ringi pööretega 2500 ja edasi.Hetkel kõik ok,aga eks tulevik näitab.Diagnostikas selgus ka ,et auto läbisõitu on tiba näpitud kuid ei midagi hullu -70 tuh km.Kui kellelgi Pärnus Saabile diagnostikat vaja siis julgen autobaasi soovitada.Kutt päris asjalik ja mõne Saabiga ka ennem kokku puutunud.
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 347
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#10

Väga leebe loomuga inimene oled, kui ostad auto ja 70 tuhat kerimist "pole midagi hullu" :freak:
kaido9
Postitusi: 119
Liitunud: N Mai 26, 2011 21:11
Asukoht:
Auto:

#11

Mis autode hoolduraamatuid puudutab,siis sõber veab saksast autosid ja kilkas,et templitega raamat maksab kõigest 50 euri...:) Kirjuta aga ise jutt juurde ja..

aga neid ju nii lihtne kontrollida,kas on ostetud või mitte.
vre
Postitusi: 27
Liitunud: E Juul 02, 2012 11:47
Asukoht:
Auto:

#12

Mnjah.Kui ostad 6a vana diisli ja arvad,et 150000 läbisõit ees on õige siis pead küll vist väga naiivne olema.Selliseid autosi kahjuks Eestisse ei tooda sest nende hind juba Saksas kõrgem kui meil.Alla 200000km läbisõiduga näit 2008-2009 diisleid Saksast norm hinnaeest leida on vast väga keeruline Ilmselt lähevad müiad nende hooldusraamatutega välja sellele,et inimene usub seda mida näeb ja kontrollima ei hakka.Pealegi Vin kood jääb ju alatiseks ja suht uue auto puhul on viimase hoolduse kilometraasi põhjal lihtne juba midagi oletada.
vre
Postitusi: 27
Liitunud: E Juul 02, 2012 11:47
Asukoht:
Auto:

#13

Täna jälle arvutiall autoga kuna vahetevahel suits ikkagi taga.Selgus,et eilsest egr e õhukulu lugeja pesust polnud kasu ja tuleb uus tellida.Homme peaks siis selle õhuvidina kätte saama ja eks siis näeb mis edasi saab!Maksab see vidin miski 150 euro rublat.Oli ka odavamat varjanti,aga seda nn omajaoks ei soovitatud.Pihusti hind Saabile, kui tulevikus kedagi huvitab on 220 e tk.Autobaasi kutt näeb oma ekraanilt ka pihustite % väärtused ära niiet julgen teda soovitada !! Mis sellesse läbisõidu teemasse veel puutub siis mul tutvusringkonnas neid autoärikaid rohkem ja kallimatel masinatel lisaks kerimise ja hooldusraamatu võltsimisele vahetatakse ka näit iluvõre,sisemised käepidemed jms vidinaid ,mis läbisõidust aimu annavad.Olen ise näinud üht uuemat Audi a6,millele lasti leedus uus nahksisu õmmelda.Oli see täielikult kunstnahast ja maksis 500eur.Välja nägi,kui ei oleks teadnud siis nagu orginaal.Ise hindasin oma masina läbisõitu umb 100 tuh rohkemaks,aga eksisin.St oli positiivne üllatus;)
jupid
Postitusi: 113
Liitunud: K Mai 07, 2008 12:15
Asukoht:
Auto:

#14

EGR ja õhukulu lugeja on kaks erinevat asja.
Kasutaja avatar
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#15

Teemaalgataja, Sa alul mainisid, et kompuuter näitas vett kütuses. Sinu Saabil on kütusefiltri all veeandur. Vesi kütuses ei sobi ühisanum-pritsega mootoritele sugugi. Vanemad kõrgsurve pumbaga masinad jahvatasid väikese koguse vett ära probleemita. Aga uuematele pritsesüsteemidele on see fataalne. Soovitus-ära tangi jumalteab kus!!Kui korda saad, sõida nagu bensiiniautoga--gaas tihti põhjas, mitte nagu vana volkari või muu traktoriga !! Siis ei tahma EGR-i ära niipea.
vre
Postitusi: 27
Liitunud: E Juul 02, 2012 11:47
Asukoht:
Auto:

#16

Tere.Jama hakkas muidu peale Nestes tankimist,aga see võib ka ilmselt juhus olla.Kütusefilter just vahetatud ja korra igaksjuhuks veel ka peale seda maha võetud ja kontrollitud.Ei usu,et keset suve Nestest kehva kütust saab,aga mine tea. Täna saan selle uue egr i kätte ja eks siis paistab.Meil Pärnus siin üks eluaegne ja nimekas mootoritegija nimega Lembit Loorits,kes ka vana tuttav juba.Kui mu Saabi nägi siis küsis,et miks sa jobu sellise auto ostsid !!! Ütlesin,et peal Opeli mootor ja midagi hullu ei tohiks ju olla.Vastas,et ka Opel pidavat jube si.. olema....Võibolla oli vanal hoopis paha tuju.. loodan. V
Kasutaja avatar
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#17

Tegelikult pole tegu Opeli mootoriga. See mootor Itaalia päritolu, küll on Opel sellist kasutanud. Juttu siin sellest- küll inglise keeles:

http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine#1.9
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#18

Tegelikult pole tegu Opeli mootoriga. See mootor Itaalia päritolu, küll on Opel sellist kasutanud. Juttu siin sellest- küll inglise keeles:

http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine#1.9

Kaldun arvama, et teema algataja masina mootoriks 2.2 TID
Kasutaja avatar
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#19

Tegelikult pole tegu Opeli mootoriga. See mootor Itaalia päritolu, küll on Opel sellist kasutanud. Juttu siin sellest- küll inglise keeles:

http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine#1.9

Kaldun arvama, et teema algataja masina mootoriks 2.2 TID

1,9 liitrised mootorid peaks 9-3-l olema alates 2004 aastast. Teemaalgatajal 2006 aasta masin.
9-3 Wikipedias
Kasutaja avatar
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#20

Tegelikult pole tegu Opeli mootoriga. See mootor Itaalia päritolu, küll on Opel sellist kasutanud. Juttu siin sellest- küll inglise keeles:

http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine#1.9

Kaldun arvama, et teema algataja masina mootoriks 2.2 TID

1,9 liitrised mootorid peaks 9-3-l olema alates 2004 aastast. Teemaalgatajal 2006 aasta masin.
9-3 Wikipedias

Vabandust OT:
Sul on õigus. Pealegi läks mul meelest, et 9-3 peal oli 2.2 tid 92 kw, teemaalgatajal aga 88.
vre
Postitusi: 27
Liitunud: E Juul 02, 2012 11:47
Asukoht:
Auto:

#21

Vett omajagu merre voolanud vahepeal,aga Saabiga ei sa ma ikkagi päris sõbraks veel.Vahest sõidan nädalaid muretult siis aga jupsib jälle mitu korda päevas..
Ilmselt käivitub millegipärast liialt tihti dpf puhastus funktsioon. Seal pidavat olema varjante üldjuhul 2,kas dpf i andurid või filter ise õhtale minemas.Konsulteerisin juba ka dpf offiga selle väljaprogemise üle,aga igaksjuhuks küsin ka siit,et kas väsinud termostaat võib ka dpf toimimist mõjutada ?? Minu masinal termostaat juba viletas ja mootor oma õiget töötemperatuuri päris ei saavuta.Kuna termokas on vaja vahetada niigi siis tellisin selle juba ära ka. Terv V
Vasta