Tere
Plaan osta endale 9-3 Saab, universaal (2005-2007). Ning ma oleksin väga tänulik, kui keegi siia kirjutaks, mis on 9-3 tüüpvead. Ning kumba eelistada, kas bensiini või diislit, vigade olemasolu poolest.
Kui siin tõesti on kuskil juba niisugune teema tehtud (mina ei leidnud), siis võib siia lingi ka panna.
Mida vaadata ostmisel.
Mingit infot saab siit: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=19519
Ja siit ka ehk: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=19118
Ma pole ise suur 9-3 spets, aga nagu alati öeldakse, ostueelne kontroll on KINDLASTI punkt number üks. Tallinnas on abiks Audacer, Saabianti, Viking Motors...
Kui on mõni konkreetne isend silma jäänud, siis võid siia linki ka panna, ehk on mingis teemas autost juttu ka olnud.
Lugejate autode all on 9-3 inimesi ka, võid sirvida ja lugeda ja vast ka küsida, tavaliselt Saabiklubis küsija suu peale pole löödud
Ja siit ka ehk: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=19118
Ma pole ise suur 9-3 spets, aga nagu alati öeldakse, ostueelne kontroll on KINDLASTI punkt number üks. Tallinnas on abiks Audacer, Saabianti, Viking Motors...
Kui on mõni konkreetne isend silma jäänud, siis võid siia linki ka panna, ehk on mingis teemas autost juttu ka olnud.
Lugejate autode all on 9-3 inimesi ka, võid sirvida ja lugeda ja vast ka küsida, tavaliselt Saabiklubis küsija suu peale pole löödud

Aitäh aga neid linke juba tean, seal midagi konkreetset välja ei tooda. Aga tahaks midagi niisugust teada, et millal (mis läbisõidu juures) mingid suuremad tööd võiksid ette tulla, näitaks millal on diislil vaja hakata mõtlema pihustite vahetuse peale või on mingi muu suurem jupp vaja vahetada, midagi niisugust. Siis oskaks vaadata. Igal autol on mingid tüüpvead, millele peaks kindlasti pilgu peale viskama. Või Saab on nii hea auto, et polegi vigu.
Tegelikult ongi kaks autot sihikul. bensiin 2.0 110kW ja diisel 1.9 88kW. Autodest linke pole anda, need pole netis üleval. Kui vähegi mõtet on, siis ma eestist ei osta.
Tegelikult ongi kaks autot sihikul. bensiin 2.0 110kW ja diisel 1.9 88kW. Autodest linke pole anda, need pole netis üleval. Kui vähegi mõtet on, siis ma eestist ei osta.

Kui linnainimene ja otsad lühikesed, siis tasub ikka bensukas muretseda ju (nagu mina - 5 km tööle, 5 km koju). Igasuguste diisliprobleemide puudumise pärast saan öösel väga hästi magada!Või Saab on nii hea auto, et polegi vigu.

Aga diisel, mingi aastani olid need 1.9'd paras ikaldus? Kusagilt alates OK.
Mul sõitu võrdselt. Mõnikord maanteed rohkem, mõnikord linna rohkem.
Mis läbisõidust alates keti ja turbo teema tule?
Kas diisli omanikud saaksid mõne sõna sekka öelda? Mis aastast oleks mõtekam autot vaadata? Ning üldse, kelle diiselmootorit Saab kasutab?
Mis läbisõidust alates keti ja turbo teema tule?
Kas diisli omanikud saaksid mõne sõna sekka öelda? Mis aastast oleks mõtekam autot vaadata? Ning üldse, kelle diiselmootorit Saab kasutab?
Ütlen ka sõna sekka. Mul Saab 9-3 1,9Tid 110kW. 2008a. Läbisõit üle 200000 km. Minu teada peaks see olema Fiati mootor ja suht lollikindel,kui just ise solki paaki ei vala siis pihustid peaks ikka pidama.
Turbo kohta niipalju, et vaevalt on kuskil mõni spetsialist, kes saab ütelda ...."turbo kestab 250000 km".
Turbo tööiga pikendab ka kui peale sõitu lasta kohapeal minutikese mootoril käia ja kindlasti ka korrapärane õlivahetus....
NB... alati on oodatud vastuväited targemate poolt, kes pidevalt mootoritega tegelevad.
Turbo kohta niipalju, et vaevalt on kuskil mõni spetsialist, kes saab ütelda ...."turbo kestab 250000 km".
Turbo tööiga pikendab ka kui peale sõitu lasta kohapeal minutikese mootoril käia ja kindlasti ka korrapärane õlivahetus....
NB... alati on oodatud vastuväited targemate poolt, kes pidevalt mootoritega tegelevad.
Tsiteerin OÜ Troost Auto teksti autolehest...
2,2liitrise diisliga on kütuse halva kvaliteedi tõttu probleeme üksjagu. Üsna ruttu tahmab täis kogu sisselaskesüsteem (EGR, MAP jne). Ka kõrgsurvepumba määrimine on puudulik. Mingil määral aitavad erinevad kütuselisandid. Fiati 1,9liitrine diiselmootor on oluliselt parem. Ottomootoritega erilisi probleeme pole. Automaatkastil oli paaril esimesel aastal tüüpviga, mis oli küll kastiväline, aga õigel ajal sekkumata toob kaasa kastivahetuse. Nimelt jõudis jahutusvedelik kasti sisse. Veel üks tüüpviga – roolivõimendi pumpa käitab nukkvõll ja kulunud tihendi tõttu pumba ja mootori vahel satub mootori õli roolipumpa ja hakkab korgi vahelt välja ajama. Esinduses vahetatakse sel puhul terve roolipump.
2,2liitrise diisliga on kütuse halva kvaliteedi tõttu probleeme üksjagu. Üsna ruttu tahmab täis kogu sisselaskesüsteem (EGR, MAP jne). Ka kõrgsurvepumba määrimine on puudulik. Mingil määral aitavad erinevad kütuselisandid. Fiati 1,9liitrine diiselmootor on oluliselt parem. Ottomootoritega erilisi probleeme pole. Automaatkastil oli paaril esimesel aastal tüüpviga, mis oli küll kastiväline, aga õigel ajal sekkumata toob kaasa kastivahetuse. Nimelt jõudis jahutusvedelik kasti sisse. Veel üks tüüpviga – roolivõimendi pumpa käitab nukkvõll ja kulunud tihendi tõttu pumba ja mootori vahel satub mootori õli roolipumpa ja hakkab korgi vahelt välja ajama. Esinduses vahetatakse sel puhul terve roolipump.
Enam mitte, algselt soovitas tehas vahetada terve pumba, kuid mingi aeg hakkas tarnima vajalike simmerlinge nende pumpade jaoks, niiet enam nii hull see asi pole.ajama. Esinduses vahetatakse sel puhul terve roolipump.
500000 korraliku hoolduse puhul bensiinimootoril 2.0 pole mingi probleem.Ise kogenud. Muus osas ei oska kommenteerida.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
1. Vaata üle kere!!! Just kah auto otsingutest ja kuipalju on neid 2007-08 aasta autosid(suht uued nagu) aga kere täitsa ülevärvitud(nt. praegu tln üks 9-5 1.9TDI 2007 6.5k € eest vaatasin teda, koguni ülevärvitud isegi kattus ja väga kehvasti värvitud) aastaga või kahega sellistel tuleb rooste välja) Tartus mis müügis on 5900€ ja tema kõrval 6900€ on Rootsi taksod, keritud odomeetriga, mõlemal olnud tagaotsa avariid, ja kallimas on kõik parempoolsed uste kummitihendid katkised (TAXI 100%) läbisõit 136k km 
2. Vii jah kontrolli, pärast kergem on!

2. Vii jah kontrolli, pärast kergem on!
__In Boost We Trust__
Kõige rohkem mis mind SAAB 9-3 puhul häirib on nagisev armatuur ja ega see ülejäänud salong ka teab mis nagina- vaba ei ole. Naginavabaks tegemine suht kulukas ettevõtmine, niiet kui häirivad naginad autode juures, siis ei soovitaks kindlasti SAAB 9-3, isegi kui kohe ei nagise, siis usu mind hakkab nagisema ja päris kuuldavalt. Palju vanemad ja lihtsamad autod isegi ei nagise. Mina olen 4,5 aasta jooksul vahetanud stabikapuksid, õõtsad ees ja taga, tagumised piduriklotsid, kojamehehoovastik, juhi el.akna tõstesüsteem, 2x amorte vahetanud, termostaat, mingi peavoolukaabel vahetatud, alles oli roolivõimu simmerlingi vahetus. Nüüd vajab vahetust juhiukse lukk vist, nupp ei lähe alla ega tule üles. Ülejäänud hooldused/vahetused esitulede pirnid, õli, õlifilter, mootori õhufilter, salongi õhufilter, küünlad. Eks parandusi tuleb ette kindlasti, kuid tuleb neid teha ka teistel autodel.