Nonii, saigi juba tükk aega rahulikult sõita aga jälle mingi jama. Nimelt hakkas sõidu ajal õlituli vilkuma, esimest korda mingi kuu aega tagasi- siis olin just läbinud ca 400km, ja kiirendasin järsemalt. Tol korral arvasin viga olevat selles et õlinorm oli alla poole normi langenud.
Aga täna just toimus sama jama jälle, olin just õlinormi kontrollinud ja sain pool km rahulikult kulgeda kui hakkas tuld vilgutama. Pidasin auto kinni, ootasin ja käivitasin uuesti. Tuli jäi kustu ja veeresin koduhoovi tagasi.
Ideid milles võiks viga olla- õlivõttur nii läga täis, et ei suuda enam karterist sisse imeda? Kas kohalik luksepp on võimeline idees karteri eemaldama ilma eriliste teadmisteta saabi kohta- ei riskiks kaugemale küll kusagile liikuda selliste sümptomitega
9-5 õlituli vilgub
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
OK, kõlab nagu idee- katkuks kasvõi kohapeal laiali aga muret teeb veidi see, et lugesin netist kusagilt, et varastel 9-5 manuaalkastidel ei käi too õlivann niisama alt ära vaid tuleb mingid augud kusagile puurida et pääseda ligi miskitele varjatud poltidele?
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Kurjam, nüüd kui mõtlema hakata siis mingi nädalake tagasi hakkas mootor hommikul sellist vilisevat häält tegema nagu roolivõim kuivale jäänud vms- olin suht kindel, et mingi rihmarulliku teema ja panin juba aja ka kinni remonti et las uurivad aga nüüd lugesin, et sama heli toodavad osade masinad millel õlivõttur umbe tõmmanud.
Crap- ja viimased 100k kilti on see masin liikunud iga 10-12k tagant shell vahetatud shell helix ultraga mis kohe mitte ei tohiks saast olla- reklaamiti kui eriti pesueffekte omavat õli.

Crap- ja viimased 100k kilti on see masin liikunud iga 10-12k tagant shell vahetatud shell helix ultraga mis kohe mitte ei tohiks saast olla- reklaamiti kui eriti pesueffekte omavat õli.
Seal on kontuurid ees.Üks on ristkülik ja teine nagu kaarega ukseauk.Sobiv tööriist on õhuke meisel või puidupeitel.Tekkinud avade sulgemiskorkide hind on meeldiv.OK, kõlab nagu idee- katkuks kasvõi kohapeal laiali aga muret teeb veidi see, et lugesin netist kusagilt, et varastel 9-5 manuaalkastidel ei käi too õlivann niisama alt ära vaid tuleb mingid augud kusagile puurida et pääseda ligi miskitele varjatud poltidele?
Seda vilisevat heli pidi õlifilter tegema hakkama, nagu Audaceri mehed mulle ütlesid, mul oli autoga sama asi. õnneks sain suht õigel ajal jaole.
See pesueffekt on turbomootoritele kurjast ja tundub, et eriti just saabile.
See pesueffekt on turbomootoritele kurjast ja tundub, et eriti just saabile.
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
OK, selge- kellegi täpsemat infot selle kohta on kuidas siis lood ikka selle varjatud poltidele ligipääsemiseks puurimisega on 98a 2.0t 141kw manuaalkastiga masinal?
Kohalikud autoteenenduse omad saavad loomulikult selle panni sealt alt kätte aga kardan, et kui seal vaja kuskilt läbi puurida siis jäävad nad ilma lisainfota hätta ja lammutavad midagi sootuks laiali.
Info netis on segane selle kohta- ühed õtlevad et tuleb puurida teised, et saab ka ilma kätte jne...
Kohalikud autoteenenduse omad saavad loomulikult selle panni sealt alt kätte aga kardan, et kui seal vaja kuskilt läbi puurida siis jäävad nad ilma lisainfota hätta ja lammutavad midagi sootuks laiali.
Info netis on segane selle kohta- ühed õtlevad et tuleb puurida teised, et saab ka ilma kätte jne...
Puuritud avast on raske ,kui mitte võimatu neid polte lahti keerata. Ma kirjutasin eelnevalt mida teha.Need avad mis tekivad on piklikud.OK, selge- kellegi täpsemat infot selle kohta on kuidas siis lood ikka selle varjatud poltidele ligipääsemiseks puurimisega on 98a 2.0t 141kw manuaalkastiga masinal?
Kohalikud autoteenenduse omad saavad loomulikult selle panni sealt alt kätte aga kardan, et kui seal vaja kuskilt läbi puurida siis jäävad nad ilma lisainfota hätta ja lammutavad midagi sootuks laiali.
Info netis on segane selle kohta- ühed õtlevad et tuleb puurida teised, et saab ka ilma kätte jne...
Osadel karteripõhjadel on nähtavad süvendid peitpoltide kohal-nendel saab peitli/meisli abil ovaalsed tükid kätte.Osad kaaned on siledad.Seal peab augufreesi kasutama.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 498
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
tugevdatud karterit kasutati kuni 2001 Aero-manuaalkasti puhul.
2,0T ja 141 kw ei ole teatavasti Aero.
Ja 9-5-l on põhja oluliselt lihtsam maha võtta kui survet mõõta. Lisaks saab saaled ka üle vaadata.
2,0T ja 141 kw ei ole teatavasti Aero.
Ja 9-5-l on põhja oluliselt lihtsam maha võtta kui survet mõõta. Lisaks saab saaled ka üle vaadata.
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
tugevdatud karterit kasutati kuni 2001 Aero-manuaalkasti puhul.
2,0T ja 141 kw ei ole teatavasti Aero.
Ja 9-5-l on põhja oluliselt lihtsam maha võtta kui survet mõõta. Lisaks saab saaled ka üle vaadata.
Tänud, väga pro vastus, vaatasin WIS-st järele ja tõepoolest tolle mudeli kohta ei ole mainitud mingeid puurimisi.
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Nonii, sai siis tööriistad välja võetud, auto ülesse aetud ja vaadatud mis imemoodi see karter siis sealt lahti tuleb. Üldiselt võhemalt sellel mudelile käis väga lihtsalt ära, ainult kõrvalseisja poolseid karteripolte on suht tülikas lahti võtta kuna nad on sillatala taga.
Probleemi polnud vaja kaugelt otsida- kuigi karter ise mingi paksu lögaga kaetud ei olnud oli enamus ikka miski õhukese plägagkihiga kaetud ja sõel oli umbe tõmmanud mingist peenikesest purust mis karteripõhjas ringi hõljus. Sai siis kogu see kraam puhtaks pestud, sõela puhul ei aidanud isegi benssiin, tuli suruõhku ja peenikest terasharja kasutada.
Asi koos, uued õlid sees- äitse õnnestus jaole saada õigel ajal ja veel laiali ei lähe see mootor:wtf:


Probleemi polnud vaja kaugelt otsida- kuigi karter ise mingi paksu lögaga kaetud ei olnud oli enamus ikka miski õhukese plägagkihiga kaetud ja sõel oli umbe tõmmanud mingist peenikesest purust mis karteripõhjas ringi hõljus. Sai siis kogu see kraam puhtaks pestud, sõela puhul ei aidanud isegi benssiin, tuli suruõhku ja peenikest terasharja kasutada.
Asi koos, uued õlid sees- äitse õnnestus jaole saada õigel ajal ja veel laiali ei lähe see mootor:wtf:


- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Väga tubli, et asja ise kätte võtsid ja ära tegid!
Suur eeskuju teistele.
Polndki ju midagi erilisemat kui vandel aegadel zigulli ketipingiutajat pikemaks teha.
Suur eeskuju teistele.
Polndki ju midagi erilisemat kui vandel aegadel zigulli ketipingiutajat pikemaks teha.

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Eks saanud ikka aja jooksul omajagu mutrivõtit liigutada ja igasugu tehnikat lahti-kokku laduda. Pigem küll nõukogude aegset ja raskemat rauda. Aga olles kogenud, et saabist korralike teadmisi omatakse vaid pealinna kandis siis vaba aja olemasolul ei ole ju tegelikult peale WIS-i ja internetiga konsulteerimist eriline probleem ise käed külge panna. Väike
ka ja...
