mitte kyll minul aga
ostsin endale yhe mootori, mille väntvõlli korras kaelad oli täiesti kulumata: kulumine alla 0,02 mm.
seega VÄGA vähe sõitnud mootor.
aga mõned saaled olid kokku jooksnud ja yks kepsukas isegi ringi käinud.
täna leidsin põhjuse, millest tegin fotomontaazi:
Lisatud failid
mootor jooksis kokku ( ehk kuidas taas saabi parandatud on)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ja siin liigne tihend JA VEEL ILMA ÕLIAUGUTA eemaldatud:wall:
ehk kuidas taas saabi remonditud!:wall::wall:
Lisatud failid
ehk kuidas taas saabi remonditud!:wall::wall:
Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tegelikult sinna yldse tihend ei käi.
samas oleks huvitava vaadata stennadi mootorile sisse. sealt võib ka huvitavat avastada!
samas oleks huvitava vaadata stennadi mootorile sisse. sealt võib ka huvitavat avastada!

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



See tihend tundub rohkem vana potseppade nalja moodi olevat (hanesulg korstnas, klaas lõõris, sitakivi...) ehk meistrimees tahab igaljuhul omaniku käest raha kätte saada, enne auto ei sõida.
Või on tohutust vaenust naabrimehele käru keeratud.
Või on tohutust vaenust naabrimehele käru keeratud.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kust krt sellised tulevad, kes oskavad sellist pas_a teha?
Minu saabikul oli õlivõtturi kinnitust keevitatud ja auk oli sisse sulanud, tõmbas sealt õli asemel hoopis õhku. Põhimõtteliselt sõitis ilma õlita. Lisaks olid nukkvõlli õlitus aukudega poldid asendatud tavalistega. Mingid eriti haiged töömehed. Tunnen sulle sügavalt kaasa.
Minu saabikul oli õlivõtturi kinnitust keevitatud ja auk oli sisse sulanud, tõmbas sealt õli asemel hoopis õhku. Põhimõtteliselt sõitis ilma õlita. Lisaks olid nukkvõlli õlitus aukudega poldid asendatud tavalistega. Mingid eriti haiged töömehed. Tunnen sulle sügavalt kaasa.
1 väga lihtne test, mis näitab kaudselt küüliku mootori tervise seisukorda, on see, et lased kenekarihma täiesti lõdvaks ja siis sakutad jõuliselt üles-alla- vasakule-paremale seda rihmaratast mis rihma ringi ajabki elikkä balanssvõlli ratast (visuaalis uuri ka selle võlli simmerlingi ümbrust- kas on näha märke korralikust õlikekkest). kui seal ei ole tajuda lõtku siis on mootor suure tõenäosusega veel üsna tihe ka mujaltki.