Tere.
Probleem on selline, et näiteks panen auto käima, sõidan vb mingi 10-15 minutit rahulikult linnavahel ja siis gaasipedaali põhja vajutades näitab turborõhu kell 0.7bari(Vb paar korda).Ja mida rohkem põhjagaasiga sõita edasi peale esimest vajutust, hakkab rõhk langema kuskile 0.3-0.4bari peale(vb isegi 0.2bari).
Et kui ma ise õieti aru saan siis mida suurem kuumus käib kollektorist ja turbost läbi, seda vähemaks hakkabki rõhk langema?Kuigi tagumiku dyno järgi väga aru ei saa aga ikkagi:)
Autoks ise Saab 9000CS 2.0T 110KW LPT 1994a.
Turborõhu langus?
Kui on LPT ja 110kW, ei saagi rõhk üle 0,45 baari olla. See et ta alguses kõrgem...ilmselt on base boost vale. ECU lihtsalt adapteerib selle õigeks teatud aja pärast.
Teema sobib hästi minu murega, ei hakka uut tegema.
Autoks 9-5 Aero '00 manuaal
Täna vaatasin, et turbo seier ei taha enam nii kaugele minna kui varem. Läksin siis maanteele proovima, kaks korda proovisin ja punnita palju tahad - seier läheb ca 75% kollase peale ja kõik. Siis keerasin ringi ja tagasi tulles läks edaspidi iga kord ilusti punase ja kollase vahepeale. Millest selline asi tingitud võib olla? On mul mõtet muretsema hakata? Eks see Saabi omamine selline "nugade peal käimine" on ja iga selline asi teeb ettevaatlikuks tegelikult.
Autoks 9-5 Aero '00 manuaal
Täna vaatasin, et turbo seier ei taha enam nii kaugele minna kui varem. Läksin siis maanteele proovima, kaks korda proovisin ja punnita palju tahad - seier läheb ca 75% kollase peale ja kõik. Siis keerasin ringi ja tagasi tulles läks edaspidi iga kord ilusti punase ja kollase vahepeale. Millest selline asi tingitud võib olla? On mul mõtet muretsema hakata? Eks see Saabi omamine selline "nugade peal käimine" on ja iga selline asi teeb ettevaatlikuks tegelikult.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
9-5 puhul oleneb väga palju IAT-st, et sisselaske temperatuurist. Kui see teatud piiridest kõrgemale läheb, hakatakse väänet piirama. Teisalt oleneb väände ja turborõhu suhte IAT-st.
Kui linnast maantee peale minnes eelnevalt sai aeglaselt tiksutud liikluses, on ka madalam boost loogiline.
EDIT: Päeva lõpuks on T7 puhul nii palju faktoreid, mis turborõhku on võimelised vähendama. (Erinevad temperatuurid, misfire, knock, käik, gaasipedaali vajutamiskiirus, stardikiirus jne..
Kui linnast maantee peale minnes eelnevalt sai aeglaselt tiksutud liikluses, on ka madalam boost loogiline.
EDIT: Päeva lõpuks on T7 puhul nii palju faktoreid, mis turborõhku on võimelised vähendama. (Erinevad temperatuurid, misfire, knock, käik, gaasipedaali vajutamiskiirus, stardikiirus jne..
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Kui mu mälu mind ei peta, siis IAT > 50°C hakkab piirama ... Ja see 50°C stock jahutiga tekib üsna kergelt 
- Phazer
- Postitusi: 135
- Liitunud: E Jaan 26, 2009 22:27
- Asukoht:
- Auto: 9000CS, 9000CSE, C4 A6 2.5TDI Quattro, Toyota Corolla Hybrid Active, CFORCE 520L
Tekkis mul veel üks küsimus selle turborõhu kohta.
Ühesõnaga aju ja BPC reguleerivad siis LPT-l kogu seda majandust nagu ma olen arusaanud.Ise seal siis midagi nagu muuta ei saa.
Aga kas Saab 9-5 BPC klapp istub 9000-le samamoodi peale ja pistik ka sama on?
Ja kui istub siis palju see midagi muuta võib üldse?:freak:
Ühesõnaga aju ja BPC reguleerivad siis LPT-l kogu seda majandust nagu ma olen arusaanud.Ise seal siis midagi nagu muuta ei saa.
Aga kas Saab 9-5 BPC klapp istub 9000-le samamoodi peale ja pistik ka sama on?
Ja kui istub siis palju see midagi muuta võib üldse?:freak:
- CrasherFox
- Postitusi: 209
- Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
- Asukoht:
- Auto:
Täpselt nii.
9-5 klapp on kahe juhtmega 9000 kolme asemel.
Samuti tuleb teha pisut jootetöid aju trükkplaadil (kaks vs. kolm juhet) ning ka soft tuleb ümber õpetada.
Seal tehakse:
CrossRoad Performance klapivahetusabi
9-5 klapp on kahe juhtmega 9000 kolme asemel.
Samuti tuleb teha pisut jootetöid aju trükkplaadil (kaks vs. kolm juhet) ning ka soft tuleb ümber õpetada.
Seal tehakse:
CrossRoad Performance klapivahetusabi
LPT-l ei reguleeri ECU turborõhku ja pole veel kohanud, et MY94 LPT-l oleks tehase poolt BPC klapp küljes.
Valmidus selleks on siiski olemas - juhe ja 3 kontaktiga pistik ripuvad lihtsalt tühjalt.
9-5 klapi jaoks on vaja ECU-s teha väike muudatus ja teine soft - kas FTP, Aero, või midagi võimsamat. LPT enda tarkvara ei oska klappi juhtida.
Lisaks vaja paar voolikut klapist turboni.
MY94 9000LPT-l tavaliselt puudub ka IC (intercooler ehk turbo vahejahutuse radiaator). Sel juhul ei soovita võimsust üle 0,9 baari tõsta ja kuumade ilmadega tuleb gaasipedaaliga hellalt ringi käia
Valmidus selleks on siiski olemas - juhe ja 3 kontaktiga pistik ripuvad lihtsalt tühjalt.
9-5 klapi jaoks on vaja ECU-s teha väike muudatus ja teine soft - kas FTP, Aero, või midagi võimsamat. LPT enda tarkvara ei oska klappi juhtida.
Lisaks vaja paar voolikut klapist turboni.
MY94 9000LPT-l tavaliselt puudub ka IC (intercooler ehk turbo vahejahutuse radiaator). Sel juhul ei soovita võimsust üle 0,9 baari tõsta ja kuumade ilmadega tuleb gaasipedaaliga hellalt ringi käia



