Roolivõimuga probleem, päris nii roolima ei pea nagu jaksan aga vahel lööb nagu asja kõvaks. Vaatasin et õli on piisavalt, pumba hinnad samuti piisavalt kõrged aga vist muud üle ei jää?
Auto siis 9-3 2005 1,9 tdi.
Roolivõim
Kas natuke palju ei ole?
225/45R17 võiks 2,3 paras olla.
Rääkides SS juhitavusest, siis 160 juures ei tohiks arugi saada, et kiiresti sõidad. Olen kiirteedel sõitnud 200 ringis ja isegi siis on auto täiesti stabiilne.
Pakun, et su autol on midagi veermik/verustus/amordid osakonnas korrast ära ja suurema rehvi allapanek seda viga vist ei paranda.
225/45R17 võiks 2,3 paras olla.
Rääkides SS juhitavusest, siis 160 juures ei tohiks arugi saada, et kiiresti sõidad. Olen kiirteedel sõitnud 200 ringis ja isegi siis on auto täiesti stabiilne.
Pakun, et su autol on midagi veermik/verustus/amordid osakonnas korrast ära ja suurema rehvi allapanek seda viga vist ei paranda.
Palju te õhku panete rehvidesse kui on talverehv 225x45x17 ? 2,5? või 2,7-8?
Mul endamvähem sama asi, aga nüüd on nagu okei jälle - vahetasin lati muidugi ka välja.
Mul siia teemasse küsimus ka, et kas kõigil Teil on 140-160km/h pealt hirm Saab 9-3 SS juhitavuse osas või pole? Miks ta kurat ujuma hakkab nagu Moskvits 90´ne pealt? Hoiad kahe käega roolist kinni, et jukerdama ei hakkaks... Rehvid on muidugi 215x50x17 - et kas siis sellest ongi tingitud? Peaks 18" alla panema v?
Palju te õhku panete rehvidesse kui on talverehv 225x45x17 ? 2,5? või 2,7-8?
Madalam rehv aitab kindlasti ujumise vastu sest 215/50 on päris kõrge ja kui tava amort all siis see mõjutabkal . Õige suurus 17 tollil on 225/45 ja 2.5 bari vist on üldse max sellel autol,aga 100% selles kindel pole. Ning mnt-l parem juhtitavust saada siis pane Koni
amortid

Ei kurda ka, pigem läheb nagu tank, ei kaldu kuhugi. See on küll viimane asi, mida Saabi puhul kurdaks, suurtel kiirustel on just stabiilne.Kas natuke palju ei ole?
225/45R17 võiks 2,3 paras olla.
Rääkides SS juhitavusest, siis 160 juures ei tohiks arugi saada, et kiiresti sõidad. Olen kiirteedel sõitnud 200 ringis ja isegi siis on auto täiesti stabiilne.
Pakun, et su autol on midagi veermik/verustus/amordid osakonnas korrast ära ja suurema rehvi allapanek seda viga vist ei paranda.
Palju te õhku panete rehvidesse kui on talverehv 225x45x17 ? 2,5? või 2,7-8?
Kommenteeriks veel ujumise kohta, all 195/65 R15 (tehasemõõt) Dunlop-i lamellid ja no ei ole mitte mingit ujumist, väga stabiilne on kiirustel, mida eesti teedel saavutab (möödasõidul 140-160km/h). All täitsa tavalised korras tehase amordid ning puksid. Kontrolli või lase kontrollida silla detailide korrasoleks, vaheta mis vaja, ja lase silda reguleerida (ujumist võib tekitada näiteks vale kokkujooks - lahkujooks).