natuke lugu kah;
See masin on olnud ikka väga hea peremehe käes. ma sain kaasa mitu kastitäit kõiksugu kola, sealhulgas üks avatud mootori ja üks komplektne mootor. täna arvasin, et panen selle komplekse mootori peale ja vaatan, mis näo ta teeb ja kui töötab, siis saaks ka kasti proovida; kõik jubinad, mida moto peale panemiseks läks vaja, olid olemas!!
vaid lõdvikud said osad uuendatud.
mis kasu neist kui nurka seisma paned ja ei tea mis seisukorras on.
autoga sain kaasa ka mõned huvitavad leiud: nagu näiteks 3 või 4 kõrvade peale käivat orig. saabi märki, siis avatud mootoril oli väike hammasratas pronksist. siiis autol all , oli vist simonsi sport summuti, auto esituled on mõlemad täitsa tutikad. ja muidugi 5+ laepolster.
Nüüdseks masinaga esimesed ca 30 km sõidetud ja peaks mainima, et üks taga pidur pagan tahtis õhutamist, muu toimib perfektselt, k.a. käsipidur.
need suured lisatuled on ikka küll rohkem disaini jaoks, kui et nad midagi näitaksid. no jah,tavatuled ju tutikad
huvitav on veel ka see, et tagumine iste ei ole sinine, vaid on mingi hoopis lahedamast materjaist, selline nagu veits karvane ja hele.
keret on kunagi ikka mõnest kohast keevitatud ja mõnest kohast vajab veel. aga ei midagi eriti hullu. värvitud ka mitu korda ja mitme erinevat värvi sprayga.
mootor läks nii peale nagu ta oli, ei mingit avamist. peale läksid vaid ngk küünlad, ülevaadatud sai kontakti vahe, süüde õigeks ja bensiini voolik uus ja käima ta läkski.
õlisurve kah täitsa olemas. 3 atm max.
kui termostaadi ära vahetan ja moto soojaks saan, siiis vaatab veel. aga tundub, et vänt on hea!

tõmmet kah on ja ühtlaselt isegi käib. peal 1-ne karpa.
sidur ok , samuti on kast vaikne. nii ka pooltelje otsad. vabakäigu sidurit kangist veel sisse pole jõudnud lülitada, lihtsalt kangi ei jõua lükta . eks tahab määrimist.
igaljuhul mõnus on sõita taas uue 96-ga.