Autoks 9-3 1998a 2.2TiD 85kw. Probleem selline et sai auto käima pandud ja suri mingi poole minuti pärast lihtsalt välja. Enam käima ei lähe. Pihusti otsa juurest kütte toru lahti keeratud ja pump kütet lööb aga mitte survega. Sai proovitud piduripuhastus vahendiga käima panna. Läks käima, gaasi andmisele ei reageerinud ja mootor töötas väga kehvalt. Tava diagnostika mingit viga ei tuvastanud.
Oskab keegi midagi soovitada. Tundub et peab pumba remonti viima aga kuhu?? Asun L-Eestis, soovitage kelle poole murega pöörduda? Auto saaks ka Tartu kuidagi trantsportida
Saab 9-3 2.2TiD ei käivitu
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
See, et pumba viga juhtub ikka väga, väga harva. aga ikka juhtub.
olen pumbavahetuse läbi teinud ja spetsialistini välja jõudnud ja abi saanud kuidas kima saada kui arvasin kah, et pump.
alustada võiksid sellest, et paagis oleks piisavalt naftat ca 20 l, ja et paagi kork oleks lahti, siis et mõne pihusti juurest toru lahti keerata ja siis käima tõmmata.
seda sellisel juhul kui õhk sisse saand süsteemi kuidagi.
eelnevad asjad oleks torud üle kontrollida, tagasivoolutorud vahetada.
olen pumbavahetuse läbi teinud ja spetsialistini välja jõudnud ja abi saanud kuidas kima saada kui arvasin kah, et pump.
alustada võiksid sellest, et paagis oleks piisavalt naftat ca 20 l, ja et paagi kork oleks lahti, siis et mõne pihusti juurest toru lahti keerata ja siis käima tõmmata.
seda sellisel juhul kui õhk sisse saand süsteemi kuidagi.
eelnevad asjad oleks torud üle kontrollida, tagasivoolutorud vahetada.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Autoks 9-3 1998a 2.2TiD 85kw. Probleem selline et sai auto käima pandud ja suri mingi poole minuti pärast lihtsalt välja. Enam käima ei lähe. Pihusti otsa juurest kütte toru lahti keeratud ja pump kütet lööb aga mitte survega. Sai proovitud piduripuhastus vahendiga käima panna. Läks käima, gaasi andmisele ei reageerinud ja mootor töötas väga kehvalt. Tava diagnostika mingit viga ei tuvastanud.
Oskab keegi midagi soovitada. Tundub et peab pumba remonti viima aga kuhu?? Asun L-Eestis, soovitage kelle poole murega pöörduda? Auto saaks ka Tartu kuidagi trantsportida
Ma soovitaks esiteks proovida teist kütust. Võtta näit. 5 l aknapesu kanku ja sealt toru, ühendada võimalikult pumba sissevõtu lähedale. See välistaks Petseri kütuse anomaaliad.
Pumpa remontida jõuab alati. Kui ikka soov on kaljukindel, siis sihukeses 100-aastases pumbas leiab remondimees alati miskit, mis kindlasti vahetamist vajab. Aga see ei pruugi olla hetkel probleemi põhjus. Pahatihti ka mitte lahendus.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
No diislil peab alustama ikka tavaliselt kontrolli selles järjekorras: filter, kütusetorud paagist pumbani ja siis pihustiteni ja loomulikult ka tagasivool. Mõnikord võib isegi tõmmates minna väga kaua aega, enne kui mootor turtsuma ja siis käima läheb.