hooldus 1,9 TiD vs 1.8t

Vasta
Kasutaja avatar
sourdenis
Postitusi: 154
Liitunud: E Okt 08, 2012 21:41
Asukoht:
Auto:

#1

Tervitused!

Saabipisik on ennast juba väga kõvasti sisse söönud ja liistule on jäänud kaks 9-3, mõlemad '07 tehtud.
Üks neist on Vector 1,9Tid(110kW) aut.
Teine 1,8t BioPower (110kW) (uuema esiosaga)

Olen otsinud ja lugenud, kuid täit selgust ei saanud, et kumma auto hooldus kallim on ja kui palju kallim.

Niipalju suutsin välja vaadata, et tehasepoolne välp on 30000 (loe: eestitingimustes max 20 000 km).
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Oluline hinnavahe hoolduse puhul puudub.
Kasutaja avatar
sourdenis
Postitusi: 154
Liitunud: E Okt 08, 2012 21:41
Asukoht:
Auto:

#3

tänud Trionic.. seda tahtsingi kuulda :)
daags
Postitusi: 786
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#4

Siiski pead arvestama diisli puhul hammasrihma ja veepumba vahetuse kulu ning automaatkasti õlivahetusega.
1,8t kohta sa käigukasti ei maininud.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#5

Kui sõidad alla 20k km aastas, siis mõtekam oleks bensiinimootoriga.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
sourdenis
Postitusi: 154
Liitunud: E Okt 08, 2012 21:41
Asukoht:
Auto:

#6

bensukas on manuaal.
sõitu tuleb aastas ikka 20k+ km.

bensukas on Linear, disla on Vector
bensukal on plokisoojendus ja konks
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Siiski pead arvestama diisli puhul hammasrihma ja veepumba vahetuse kulu ning automaatkasti õlivahetusega.
1,8t kohta sa käigukasti ei maininud.
Ka bensukal vahetad sa veepumpa,lisaks veel tihtipurunevat balansketi talda ja -pingutit. Need asjad ei käi muidugi hooldusprogrammi alla.
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#8

Kui sõidad alla 20k km aastas, siis mõtekam oleks bensiinimootoriga.

Veidi teemaväline küsimus, aga kuivõrd see väide paika peab tänapäeval? Ise otsin ka passiiv-depressiivselt uut aparaati ja läbisõit just ~20K kandis ning diisel vs bensiin on samuti päevakorras.
Kasutaja avatar
sourdenis
Postitusi: 154
Liitunud: E Okt 08, 2012 21:41
Asukoht:
Auto:

#9

vaatasin, et kui 20k km sõita, bensuhind = dislahind = 1,5 ja küttekulu 100km vahe on u 1,6l, siis aastane sääst kütuse pealt u. 500+ raha.
Reaalsuses võib see nummõr väiksem olla, sest hetkel nt. disla kallim.

Rihmavahetus koos mudruga peaks olema 100k km tagant ja selle kulu läheb nii 300+ raha koos hooldusega.

Dislale peaks kindlasti blokisoojenduse panema või siis soojas garaažis hoidma
Vasta