Esimese lume ja lõrtsiga tekkis selline imelik viga. Korra vilkus chek engine ja masin suri välja, siis järsku jälle käima. Ja nii mitu korda.Nii jõnksutades jõudsin ikka kenasti koju. Vahepeal nagu oleks masin ise gaasi peal hoidnud, pöörded liginesid 2tuhande peale.
Tekkis küsimus, et kas kellegil on sarnaseid juhtumeid olnud. DI?
Ise mõtlesin pihusti peale, kuidas tema ära sureb?
Tonnine sureb aegajalt välja.
lambda andur?
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Homme ühendatatkse Teh2 järgi siis saab mingit aimugi.
Võib olla lobjakas tegi kurja, see esimene lumi oli selline lörtsine.
Maja ees näppisin voolikuid ja juhtmeid. Ei juhtunud midagi, tegin targa inimese näo ja mõtlesin ning äkki suri välja. Purterdas veel väheke ja kõik. Panin käima käis jälle normaalselt. Ei tea kuhu see koterman läinud on. Küünlad sai eelmine aasta vahetatud, eks peab profülaktika mõttes vist vahetama. Eks selgub homme miskit.
Vat lamda juhet ei uurinud. Lamda sümptomid vist on mootori pöörete kõikumine? Et tahaks nagu segu ja väljalaset korda seada. Ega eriti ma ei tea seda asja aga arvan.
Masin ilma TCS-ita.
Võib olla lobjakas tegi kurja, see esimene lumi oli selline lörtsine.
Maja ees näppisin voolikuid ja juhtmeid. Ei juhtunud midagi, tegin targa inimese näo ja mõtlesin ning äkki suri välja. Purterdas veel väheke ja kõik. Panin käima käis jälle normaalselt. Ei tea kuhu see koterman läinud on. Küünlad sai eelmine aasta vahetatud, eks peab profülaktika mõttes vist vahetama. Eks selgub homme miskit.
Vat lamda juhet ei uurinud. Lamda sümptomid vist on mootori pöörete kõikumine? Et tahaks nagu segu ja väljalaset korda seada. Ega eriti ma ei tea seda asja aga arvan.
Masin ilma TCS-ita.
Saku PEOREKKA hooldaja:)
Kui hoiab ise gaasi peal, siis kahtlustaks IAC klappi. Teisi asju, mis sama teeksid väga ei teagi. Puhastamine alati ei aita, lihtsalt kulunud, takerdub "lahti" olekusse ja ongi tuurid üleval.
Lisaks sellele ajab ECU-s adaptsioonid sassi, elektroonika mõtleb, et tuure peabki rohkem olema ja ongi segadus majas
CE vilgub, kuna pöörded langevad hetkeks väga madalaks.
Ise prooviksingi kahte varianti, aku juhe minutiks maha ja kui miski ei muutu, siis testimiseks teine IAC (enne seda muidugi taas aku juhe korra maha).
Lisaks sellele ajab ECU-s adaptsioonid sassi, elektroonika mõtleb, et tuure peabki rohkem olema ja ongi segadus majas
CE vilgub, kuna pöörded langevad hetkeks väga madalaks.
Ise prooviksingi kahte varianti, aku juhe minutiks maha ja kui miski ei muutu, siis testimiseks teine IAC (enne seda muidugi taas aku juhe korra maha).
Aku juhe sai maha võetud ja viga kadus. Profülaktika mõttes vahetasin ka IAC klapi ära. Peale vahetust hoidis stabiilselt pöördeid 2000 peal(nii soojalt kui ka külmalt). Puhastasin vana, installisin ja töötab. Hetkel pole pikemalt sõitnud nii et võrru veel ei sõida aga tänud.
Saku PEOREKKA hooldaja:)